Gå til innhold

hjelp meg. hva er dette????

Gjest ble veldig usikker og redd nå...

Anbefalte innlegg

Gjest ble veldig usikker og redd nå...

Jeg er en jente på 22 år. i 3 dager nå har jeg vert sår nedentil og mannen min så i dag hva det kunne være for noe. han sa det var et sår ( litt større enn enden på en fyrstikke) som var rett på oppsiden av sjenen, og midt i liksom. og såret gikk innover liksom. det kom litt blod fra det. gjør vondt når jeg tisser og har først vert det i dag. kan gjøre vondt når jeg sitter også.. har hatt kviser nedentil før, men føler det ikke er det som er årsaken. HÅPER noen kan svare meg så fort som mulig. ble litt redd. Det er ikke rift, og heller ikke noe med at jeg har tørket meg hardt...

på forrgånd TAKK

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202394-hjelp-meg-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må gå til lege det kan være en fistel?![En invendig kvise som har åpnet seg (en slags tvilling)]Mulig det går over av seg selv, men jeg hadde *Fistel* en gang og måtte "opereres" da den kom nokså langt innen fra. Kunne ikke sitte ordentlig på 14 dager, men ellers fungerte jeg som før. Bedre å bli ferdig med det enn at den lukker seg, og så kommer igjen?! Det kan jo også være en mye enklere forklaring hos deg. Men ikke gå med det, over lengre tid, om det er ondt, og plager deg/dere. Lykke til.

Gjest hilsen litt flaut og spørre om

Du må gå til lege det kan være en fistel?![En invendig kvise som har åpnet seg (en slags tvilling)]Mulig det går over av seg selv, men jeg hadde *Fistel* en gang og måtte "opereres" da den kom nokså langt innen fra. Kunne ikke sitte ordentlig på 14 dager, men ellers fungerte jeg som før. Bedre å bli ferdig med det enn at den lukker seg, og så kommer igjen?! Det kan jo også være en mye enklere forklaring hos deg. Men ikke gå med det, over lengre tid, om det er ondt, og plager deg/dere. Lykke til.

tusen takk for svar:)

hmmm kanskjed et er det? ikke vet jeg. var hos legen i dag og hun trodde det bare var en utvekst som hadde "fallt" av liksom. hun hadde ikke sett lignende før, men var ingen ting og uroe seg for sa han og da får jeg stole på det:)

takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...