Gå til innhold

Noen med gode bilogikunnskaper?

Anbefalte innlegg

Dette er et litt dustete spørsmål, men jeg lurer veldig på det.

Kjæresten min er en del over gjennomsnittet nedentil, og i stillinger der han kommer helt inn, treffer han noen ganger en slags "vegg" eller noe som gir etter, slik at han kommer litt inn under den kjennes det ut som.

Dette fører også noen ganger til at jeg får vondt i "magen" noen dager etterpå.

Hva i all verden er det han støter borti egentlig? Kan det være skadelig å holde på sånn, f.eks ved graviditet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202417-noen-med-gode-bilogikunnskaper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok livmorhalsen han treffer. Denne er ikke helt inne i bunnen av skjeden, men i siden av skjeden, nesten ved bunnen. Så det som skjer er nok at han presser seg det lille stykket som er igjen forbi livmorhalsen.

Inn i livmorhalsen kommer han _ikke_, om han ikke har en veldig liten (tynnere enn strikkepinne) penis da... ;-)

Det er nok livmorhalsen han treffer. Denne er ikke helt inne i bunnen av skjeden, men i siden av skjeden, nesten ved bunnen. Så det som skjer er nok at han presser seg det lille stykket som er igjen forbi livmorhalsen.

Inn i livmorhalsen kommer han _ikke_, om han ikke har en veldig liten (tynnere enn strikkepinne) penis da... ;-)

Hehe, nei det har han heldigvis ikke.

Så det er ikke noe å bry seg om da?

Annonse

Ja, det er livmorhalsen. Der må han være litt forsiktig. Dere må velge stillinger der han ikke rekker helt inn f.eks at du sitter øverst og bestemmer hvor langt inn han får komme.

Men hvis det ikke er skadelig, så vil jeg helst fortsette.. =s

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...