roj Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei, Du! Jeg er en ganske fortvilet person. Jeg hadde verdens herligste jente. Det har vært mye frem og tilbake mellom oss. Vi hadde vært sammen i 3 og et halvt år. Når vi kranglet dro hun ofte hjem til sin mamma. Vi fikk aldri diskutert ting på en ordentlig måte. En krangel er etter min mening bare sundt og betyr veldig ofte at man bryr seg. Når hun kom tilbake diskuterte vi sjeldent årsaken til at hun dro. For en mnd. tilbake hadde jeg ihvertfall bestem meg at hun var jenta i mitt liv. Bare 21 år. Jeg er 34. Jobbet veldig mye for at hun skulle komme tilbake noe hun gjorde. Vi hadde det ganske bra i en md. periode hvor hun brått kommer hjem og forteller meg at hun skal til Bulgaria sammen med en veninne. Hun dro til bulgaria. Kjøpte masse klær til meg og mye annet. Hun ringte ganske ofte og lurte på om jeg savnet henne. Hun fortalte på telefon at de hadde blitt kjent med noen fra Tyskland. Noe jeg syntes var helt greit. Når hun kommer hjem så får jeg ikke lov til å ta på henne. Tvilen begynner å kommer og jeg begynner selvfølgelig å lure. Etterhvert som dagene går skriver hun melding til en person som hun har blitt kjent med i Tyskland. Så forteller hun meg noen uker etter at hun og sin veninne har lyst til å reise til Tyskland for å møte de personene. Når hun kommer hjem forteller hun til meg at hun er forelsket i en person. Jenta er jo kun 21 år og jeg mente at vi hadde myer mer å bygge på. Jeg var inne i en prosess allerede for å forandre på de tingene ikke ho likte. Syntes alt er forferdelig vanskelig nå å lurer på hva jeg kan gjøre videre. Hvis det er noe jeg kan gjøre i det hele tatt da. Hun har ofte kommet tilbake men nå har jeg mistet håpet. Hilsen en fortvilet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oda36 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hun er jo såpass ung i forhold til deg. Kanskje hun ikke har behov for å finne mannen i sitt liv enda? Og det høres ikke ut som du får en likeverdig partner i henne heller. En mer voksen jente hadde nok reagert mer voksent enn å løpe hjem til mamma dersom livet var vanskelig... Så, du bør jo kanskje tenke deg om? Er hun rett for deg? Lykke til du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1442000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Først vil jeg si at det ikke er meningen å ta fra deg motet, og at ting helt sikkert kan være annerledes enn jeg tror osv. Men slik JEG ser det, så er det prisen du må betale for en såpass ung kjæreste. Hun var 18 og du var 31 da dere ble sammen? Da har nok du alltid vert på et mer modent og seriøst nivå mht forhold enn henne. Hvis hun nå er forelsket i en annen, så er det ikke mye du kan gjøre. Jeg kan godt tenke meg at hun kommer løpende tilbake til deg om noen mnd når det ikke fungerte med tyskeren lenger og be på sine knær, og hva du vil gjøre da, er jo opp til deg. Men for meg ser det ut som om hun ikke er noe å satse long-lasting på. Det er for synd at du skal kaste bort sterke følelser og alvorlige forpliktelser på en ung jente som ikke ennå er ferdig med å "leve livet". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1442001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Først vil jeg si at det ikke er meningen å ta fra deg motet, og at ting helt sikkert kan være annerledes enn jeg tror osv. Men slik JEG ser det, så er det prisen du må betale for en såpass ung kjæreste. Hun var 18 og du var 31 da dere ble sammen? Da har nok du alltid vert på et mer modent og seriøst nivå mht forhold enn henne. Hvis hun nå er forelsket i en annen, så er det ikke mye du kan gjøre. Jeg kan godt tenke meg at hun kommer løpende tilbake til deg om noen mnd når det ikke fungerte med tyskeren lenger og be på sine knær, og hva du vil gjøre da, er jo opp til deg. Men for meg ser det ut som om hun ikke er noe å satse long-lasting på. Det er for synd at du skal kaste bort sterke følelser og alvorlige forpliktelser på en ung jente som ikke ennå er ferdig med å "leve livet". Takk for svar. Poenget mitt er at jeg mener at et så lenge avstand mellom Tyskland og Norge er altfor langt. Det å kunne få det til å fungere vil jo være en utrolig utfordrende prosess. Hun er jo såpass ung og har aldri før tvilt på vårt forhold. Hun snakket om barn og vi skulle bygge hus i sammen. Vi hadde lagt veldig mange planer om hva vi skulle gjøre sammen i fremtiden. Det gjør jo så utrolig vondt å vite at jeg kan miste henne. Er det noe jeg kan gjøre for å "vekke" frem gamle følelser uten å mase på henne. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1442599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Takk for svar. Poenget mitt er at jeg mener at et så lenge avstand mellom Tyskland og Norge er altfor langt. Det å kunne få det til å fungere vil jo være en utrolig utfordrende prosess. Hun er jo såpass ung og har aldri før tvilt på vårt forhold. Hun snakket om barn og vi skulle bygge hus i sammen. Vi hadde lagt veldig mange planer om hva vi skulle gjøre sammen i fremtiden. Det gjør jo så utrolig vondt å vite at jeg kan miste henne. Er det noe jeg kan gjøre for å "vekke" frem gamle følelser uten å mase på henne. På forhånd takk! Det er nettopp det som er problemet med aldersforskjellen deres. Hun er ung, og vil ha barn og bygge hus i det ene øyeblikket, og så vil hun til Hellas og jobbe på utested med bestevenninna i det neste. Du er ferdig med det der. Jeg tror heller ikke at dette forholdet til tyskeren vil være sterkt nok til den efforten det vil ta med så lang avstand. Derfor vil hun nok helt sikkert komme krypende tilbake til deg om noen måneder. Jeg tviler overhodet ikke på at hun er veldig glad i deg, og hvis du bare skygger banen og lar henne gjøre som hun vil, så tenker hun nok ganske kjapt "hæ, bryr han seg ikke?" og kaster seg tilbake i armene dine. Vet hun at hun har deg i sin hule hånd, vil hun derimot antagelig bruke lenger tid på å bli ferdig med andre ting. For å oppsummere; om hun er den eneste du vil ha, så lar du henne gjøre som hun vil en stund, så tror jeg det ordner seg. Kanskje er hun mer voksen og stabil når hun har vært ute og fløyet litt. Om du vil ha min personlige mening, bør du kanskje tenke på om hun er verdt kjærligheten din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1442858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er nettopp det som er problemet med aldersforskjellen deres. Hun er ung, og vil ha barn og bygge hus i det ene øyeblikket, og så vil hun til Hellas og jobbe på utested med bestevenninna i det neste. Du er ferdig med det der. Jeg tror heller ikke at dette forholdet til tyskeren vil være sterkt nok til den efforten det vil ta med så lang avstand. Derfor vil hun nok helt sikkert komme krypende tilbake til deg om noen måneder. Jeg tviler overhodet ikke på at hun er veldig glad i deg, og hvis du bare skygger banen og lar henne gjøre som hun vil, så tenker hun nok ganske kjapt "hæ, bryr han seg ikke?" og kaster seg tilbake i armene dine. Vet hun at hun har deg i sin hule hånd, vil hun derimot antagelig bruke lenger tid på å bli ferdig med andre ting. For å oppsummere; om hun er den eneste du vil ha, så lar du henne gjøre som hun vil en stund, så tror jeg det ordner seg. Kanskje er hun mer voksen og stabil når hun har vært ute og fløyet litt. Om du vil ha min personlige mening, bør du kanskje tenke på om hun er verdt kjærligheten din. Takk for et godt svar. Jeg vil la henne være i fred så godt jeg kan. Vil også la henne gjøre som ho vil. Men ho gjorde så veldig positivt for meg før hun dro til Bulgaria, så jeg tror faktisk at hun fortsatt har noen følelser for meg, men akkurat ser ho seg blind på party og annen spenning her i livet. Jeg bare lurte på om jeg kan gjøre noen overraskende ting for henne som gjør at jeg vekker hennes følelser og for henne tilbake. Dem fleste råder meg til ting som jeg faktisk aldri har tenkt på før. "Stay away". "Be hard to get". Så blir jeg kanksje intersant for henne igjen. Hun er faktisk den eneste jeg kunne tenke meg og er villig til å gi henne den tiden det tar. Hennes mor og broren vil heller ikke at det skal være slutt, men det er jo selvfølgelig hennes valg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1442878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Takk for et godt svar. Jeg vil la henne være i fred så godt jeg kan. Vil også la henne gjøre som ho vil. Men ho gjorde så veldig positivt for meg før hun dro til Bulgaria, så jeg tror faktisk at hun fortsatt har noen følelser for meg, men akkurat ser ho seg blind på party og annen spenning her i livet. Jeg bare lurte på om jeg kan gjøre noen overraskende ting for henne som gjør at jeg vekker hennes følelser og for henne tilbake. Dem fleste råder meg til ting som jeg faktisk aldri har tenkt på før. "Stay away". "Be hard to get". Så blir jeg kanksje intersant for henne igjen. Hun er faktisk den eneste jeg kunne tenke meg og er villig til å gi henne den tiden det tar. Hennes mor og broren vil heller ikke at det skal være slutt, men det er jo selvfølgelig hennes valg. Følelser for deg har hun nok helt sikkert. Hvis du vil gjøre noe romantisk for henne (er det det du mener?), så kan du jo alltids prøve et eller annet amerikansk-klissefilm-stunt, det tror jeg er noe alle jenter drømmer om. Synge utenfor vinduet eller henge opp "kom tilbake, "-plakater i byen, osv =P Men som sagt, det beste er nok bare å svelge sjalusien og vente i det stille. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1442909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hun er jo såpass ung i forhold til deg. Kanskje hun ikke har behov for å finne mannen i sitt liv enda? Og det høres ikke ut som du får en likeverdig partner i henne heller. En mer voksen jente hadde nok reagert mer voksent enn å løpe hjem til mamma dersom livet var vanskelig... Så, du bør jo kanskje tenke deg om? Er hun rett for deg? Lykke til du! Det å løpe hjem til mamma har ikke noe med hvor gammel man er å gjøre. Moren min var nesten 40 før hun sluttet å løpe hjem til mamma når hun hadde kranglet med stefaren min. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1443021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Det er nettopp det som er problemet med aldersforskjellen deres. Hun er ung, og vil ha barn og bygge hus i det ene øyeblikket, og så vil hun til Hellas og jobbe på utested med bestevenninna i det neste. Du er ferdig med det der. Jeg tror heller ikke at dette forholdet til tyskeren vil være sterkt nok til den efforten det vil ta med så lang avstand. Derfor vil hun nok helt sikkert komme krypende tilbake til deg om noen måneder. Jeg tviler overhodet ikke på at hun er veldig glad i deg, og hvis du bare skygger banen og lar henne gjøre som hun vil, så tenker hun nok ganske kjapt "hæ, bryr han seg ikke?" og kaster seg tilbake i armene dine. Vet hun at hun har deg i sin hule hånd, vil hun derimot antagelig bruke lenger tid på å bli ferdig med andre ting. For å oppsummere; om hun er den eneste du vil ha, så lar du henne gjøre som hun vil en stund, så tror jeg det ordner seg. Kanskje er hun mer voksen og stabil når hun har vært ute og fløyet litt. Om du vil ha min personlige mening, bør du kanskje tenke på om hun er verdt kjærligheten din. Hun er den eneste rette for meg. Har prøvd å dra på byen flere ganger. Prøver å glemme, men det går ikke. Hvis hun er så forelsket som hun sier. Hva da? Er det noe jeg kan gjøre for å lede noe av oppmerksomheten bort fra han, eller må jeg bare avvente. Skjønner at det ikke nytter å mase. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hun er den eneste rette for meg. Har prøvd å dra på byen flere ganger. Prøver å glemme, men det går ikke. Hvis hun er så forelsket som hun sier. Hva da? Er det noe jeg kan gjøre for å lede noe av oppmerksomheten bort fra han, eller må jeg bare avvente. Skjønner at det ikke nytter å mase. Jepp. Om du virkelig vil ha henne, vente, vente, vente. Det kommer til å gå av seg selv. Du greier også å glemme henne hvis du først bestemmer deg for at det skal være 100% slutt, og slutter å ha kontakt med henne for en stund. Å prøve å gå litt på byen og samtidig vente litt på henne funker ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jepp. Om du virkelig vil ha henne, vente, vente, vente. Det kommer til å gå av seg selv. Du greier også å glemme henne hvis du først bestemmer deg for at det skal være 100% slutt, og slutter å ha kontakt med henne for en stund. Å prøve å gå litt på byen og samtidig vente litt på henne funker ikke. Du virker som en fornuftig å oppegående person. Vet ikke om du leste mitt innledende innlegg om Bulgaria turen hennes osv. Vet jo at tom. venner av min søster også har "flørtet"=Rotet med andre på sydentur. Tom. min søster fikk "hakaslepp" når hun så dette. Hun ville aldri tro det om dem. Men hun er 21år og han er sikkert nogenlunde like gammel og det virker som hun er villig til å satse på han. Det som derimot er veldig vanskelig for meg er at det virker som hun ikke vil ha noe kontakt. Hun har blitt totalt ufølsom ovenfor meg. hjelp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du virker som en fornuftig å oppegående person. Vet ikke om du leste mitt innledende innlegg om Bulgaria turen hennes osv. Vet jo at tom. venner av min søster også har "flørtet"=Rotet med andre på sydentur. Tom. min søster fikk "hakaslepp" når hun så dette. Hun ville aldri tro det om dem. Men hun er 21år og han er sikkert nogenlunde like gammel og det virker som hun er villig til å satse på han. Det som derimot er veldig vanskelig for meg er at det virker som hun ikke vil ha noe kontakt. Hun har blitt totalt ufølsom ovenfor meg. hjelp Takk =) Jeg har delvis vert denne jenta selv en gang, så det er godt å høre jeg har forbedret meg =p Som jeg har sagt til deg mange ganger, så mener jeg at denne jenta fortjener å bli gitt på båten, uansett hvor fint dere har hatt det og hvor glade dere er i hverandre. Men uansett hvordan hun er mot deg nå, så kommer ikke det der til å funke. Jeg lover deg. Han ditcher henne etter å ha gått lei av avstanden, mulig han holder det gående til han får henne til sengs. Og når hun da er ferdig med det greiene her, så ringer hun gråtende til deg og ber på sine knær om tilgivelse for at hun har vert så kald mot deg og at du er den eneste rette osv osv. Igjen, vent til det skjer, hvis du MÅ ha henne. Jeg vet det er veldig vanskelig, og kanskje kommer hun ikke før du akkurat nesten har greid å glemme henne, men det er det eneste du kan gjøre. Og ikke fall for fristelsen til å sende henne noen meldinger i blant om at du savner henne osv osv. Det du må gjøre nå, er å inbille deg selv at du greier deg uten denne jenta, og at du ikke er forelsket i henne lenger, men temmelig likegyldig, og så få henne til å tro på det. Og så kan du finne deg en hobby som får deg til å tenke på noe annet mens du venter på at hun kommer tilbake av seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk =) Jeg har delvis vert denne jenta selv en gang, så det er godt å høre jeg har forbedret meg =p Som jeg har sagt til deg mange ganger, så mener jeg at denne jenta fortjener å bli gitt på båten, uansett hvor fint dere har hatt det og hvor glade dere er i hverandre. Men uansett hvordan hun er mot deg nå, så kommer ikke det der til å funke. Jeg lover deg. Han ditcher henne etter å ha gått lei av avstanden, mulig han holder det gående til han får henne til sengs. Og når hun da er ferdig med det greiene her, så ringer hun gråtende til deg og ber på sine knær om tilgivelse for at hun har vert så kald mot deg og at du er den eneste rette osv osv. Igjen, vent til det skjer, hvis du MÅ ha henne. Jeg vet det er veldig vanskelig, og kanskje kommer hun ikke før du akkurat nesten har greid å glemme henne, men det er det eneste du kan gjøre. Og ikke fall for fristelsen til å sende henne noen meldinger i blant om at du savner henne osv osv. Det du må gjøre nå, er å inbille deg selv at du greier deg uten denne jenta, og at du ikke er forelsket i henne lenger, men temmelig likegyldig, og så få henne til å tro på det. Og så kan du finne deg en hobby som får deg til å tenke på noe annet mens du venter på at hun kommer tilbake av seg selv. Skal vel kanskje innrømme at tapet er værst. Å bli behandlet på denne måten. Hun vet jo at jeg har det forferdelig vondt og at hun ikke gidder å sende meg en melding engang. Lure på om det går bedre med meg osv. uten at jeg skal tro noe mer enn det. Hun sendte en melding til min mamma at jeg kun har tenkt på meg selv, men du skal bare vite hvor mye jeg har stilt opp for den jenta. Skjønner ikke at hun klarer å si noe sånt. Er det for å beskytte seg selv?? At hun kan gjøre som hun vil. Hun blander seg fortsatt opp i ting jeg gjør på byen. Hvorfor gjør hun det. Hilsen en som ønsker å lære mer om jenter/damer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Skal vel kanskje innrømme at tapet er værst. Å bli behandlet på denne måten. Hun vet jo at jeg har det forferdelig vondt og at hun ikke gidder å sende meg en melding engang. Lure på om det går bedre med meg osv. uten at jeg skal tro noe mer enn det. Hun sendte en melding til min mamma at jeg kun har tenkt på meg selv, men du skal bare vite hvor mye jeg har stilt opp for den jenta. Skjønner ikke at hun klarer å si noe sånt. Er det for å beskytte seg selv?? At hun kan gjøre som hun vil. Hun blander seg fortsatt opp i ting jeg gjør på byen. Hvorfor gjør hun det. Hilsen en som ønsker å lære mer om jenter/damer Jeg skjønner hvordan du har det. Hun er egoistisk, derfor behandler hun deg sånn. Hun ser bare seg selv her og nå, og akkurat nå er det tyskeren som gjelder. Derfor synes jeg ikke du skal satse på henne, siden hun kan komme til å såre deg flere ganger i løpet av livet, og du er i en alder der du kanskje vil slå deg til ro. Hun er nok sjalu, og redd for at du skal få det fint uten henne. Derfor skal du ikke svare henne på hva du gjør, for hvis hun skal være sammen med en annen, så kan du gå på byen og gjøre akkurat hva du vil uten å fortelle det til henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg skjønner hvordan du har det. Hun er egoistisk, derfor behandler hun deg sånn. Hun ser bare seg selv her og nå, og akkurat nå er det tyskeren som gjelder. Derfor synes jeg ikke du skal satse på henne, siden hun kan komme til å såre deg flere ganger i løpet av livet, og du er i en alder der du kanskje vil slå deg til ro. Hun er nok sjalu, og redd for at du skal få det fint uten henne. Derfor skal du ikke svare henne på hva du gjør, for hvis hun skal være sammen med en annen, så kan du gå på byen og gjøre akkurat hva du vil uten å fortelle det til henne. Jeg er i et forferdelig vanskelig dilemma akkurat nå. Alle sier at jeg bare skal kutte henne ut, men det er veldig vanskelig for meg. Hun var en gang verdens herligste jente når hun viste seg fra sin beste side. Vet at det er masse andre damer der ute, men klarer bare å tenke på henne. Klarer ikke tenke på at andre kan gi meg det samme eller faktisk enda bedre. Dette var forferdelig vondt. Hjelper faktisk mye å skrive med ukjente. Jeg har alltid vært flinkere til å skrive enn å forklare meg med ord verbalt. Er godt å få satt ord på sine følelser. Håper det vonde forsvinner med tiden. Fordi jeg trenger noe positivt nå. Blir mye fokus om mitt problem nå, men for ca. 2 md. siden fikk pappan min kreft, også skjedde dette. Livet er ikke for nybegynnere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er i et forferdelig vanskelig dilemma akkurat nå. Alle sier at jeg bare skal kutte henne ut, men det er veldig vanskelig for meg. Hun var en gang verdens herligste jente når hun viste seg fra sin beste side. Vet at det er masse andre damer der ute, men klarer bare å tenke på henne. Klarer ikke tenke på at andre kan gi meg det samme eller faktisk enda bedre. Dette var forferdelig vondt. Hjelper faktisk mye å skrive med ukjente. Jeg har alltid vært flinkere til å skrive enn å forklare meg med ord verbalt. Er godt å få satt ord på sine følelser. Håper det vonde forsvinner med tiden. Fordi jeg trenger noe positivt nå. Blir mye fokus om mitt problem nå, men for ca. 2 md. siden fikk pappan min kreft, også skjedde dette. Livet er ikke for nybegynnere. Vet veldig godt at sånne ting er vanskelige, jeg hadde selv et veldig tøft brudd for et år siden, og er ikke kommet skikkelig på beina før i det siste. Bare å prate så lenge du føler for det. Jeg sier ikke at du SKAL dumpe henne, men jeg mener at det er det beste for deg på sikt. Om du absolutt ikke vil, så kan du jo som sagt vente til hun er ferdig med Tysklands-eventyret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Vet veldig godt at sånne ting er vanskelige, jeg hadde selv et veldig tøft brudd for et år siden, og er ikke kommet skikkelig på beina før i det siste. Bare å prate så lenge du føler for det. Jeg sier ikke at du SKAL dumpe henne, men jeg mener at det er det beste for deg på sikt. Om du absolutt ikke vil, så kan du jo som sagt vente til hun er ferdig med Tysklands-eventyret. Ser at jeg skulle puttet inn et smilefjes etter første avsnitt =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Vet veldig godt at sånne ting er vanskelige, jeg hadde selv et veldig tøft brudd for et år siden, og er ikke kommet skikkelig på beina før i det siste. Bare å prate så lenge du føler for det. Jeg sier ikke at du SKAL dumpe henne, men jeg mener at det er det beste for deg på sikt. Om du absolutt ikke vil, så kan du jo som sagt vente til hun er ferdig med Tysklands-eventyret. Bare lurer på hva slags tidlige erfaringer du har om denslags. Eks. som kommer tilbake osv. Hvis du vil fortelle da. Det er selvfølgelig opp til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bare lurer på hva slags tidlige erfaringer du har om denslags. Eks. som kommer tilbake osv. Hvis du vil fortelle da. Det er selvfølgelig opp til deg. Jeg har selv vert den typen som har vimset hit og dit og lurt på om jeg skal bli sammen med Frankrike-duden som flørter med meg på ferie, osv. Så jeg tror jeg vet litt om hvordan eks-samboeren din tenker. Jeg er også veldig sjalu av meg, og har vondt for å takle avvisning/likegyldighet, så tror jeg vet litt om hvordan du føler deg også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har selv vert den typen som har vimset hit og dit og lurt på om jeg skal bli sammen med Frankrike-duden som flørter med meg på ferie, osv. Så jeg tror jeg vet litt om hvordan eks-samboeren din tenker. Jeg er også veldig sjalu av meg, og har vondt for å takle avvisning/likegyldighet, så tror jeg vet litt om hvordan du føler deg også. Hun var veldig sjalu på naboen her også, fordi jeg har skrevet meldinger med henne. Det skjedde rett før hun dro til Bulgaria. Har vel også vært litt betatt av ho, men ikke at jeg ville noe videre med det. Har hatt mine tvil i perioder med eksen men mine følelser for henne har alltid vært der. Jeg kan vel innrømme at jeg ikke alltid har visst henne nærhet i form av kjærtegn osv. Det var kanskje det som gjorde utslaget. Jeg vet ikke. Sitter bare igjen som et stort spørsmålstegn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202429-min-tidligere-samboer/#findComment-1446974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.