Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• roj

61

• DarkPink

44

• IngenLurerDenneGutten

2

• Sofline

1

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Når man er 21 år er man langt fra sikker i sine kjærlighetsaffærer, slik som du kanskje er som 34 åring. Selv om hun ikke direkte har sagt deg det, virker det som om hun ikke er sikker på om det er deg hun vil være fast kjæreste med. Det er leit og vanskelig for deg, men realitetene.

At hun stikker av når hun møter motstand og uenigheter, kan tyde på at hun ikke er trygg nok inne i seg til å tåle å være i en diskusjon eller krangel. Eller at hun ikke gidder å ha en kjæreste som hun må krangle med.

Når hun nå vil reise til Tyskland for å treffe nye potensielle kjærester der, tror jeg du ikke kan gjøre stort annet enn å finne deg i det. Hun må nok rase fra seg ungdomsårene sine enda en stund. Om hun faller til ro og vil lande hos deg siden, er vel antakelige for tidlig å si noe om.

Annonse

Ok. Da beklager jeg. Mente at jeg hadde stilt deg noen spørsmål jeg. I dag blir det ihvertfall en tur på byen. Du da??

Ikke annet enn om alderen min =)

Idag er jeg hjemme og småsutrer for at kjæresten er ute og spiller poker med gutta. Hyggelig at du skal ut på byen idag, det har du nok godt av =)

Ikke annet enn om alderen min =)

Idag er jeg hjemme og småsutrer for at kjæresten er ute og spiller poker med gutta. Hyggelig at du skal ut på byen idag, det har du nok godt av =)

Så du vil fortsatt ikke antyde noe om alder fortsatt regner jeg med. Du har vel heller ikke noen nye tips?? Skal jeg sitte på "stubben" og vente på bedre tider??

Så du vil fortsatt ikke antyde noe om alder fortsatt regner jeg med. Du har vel heller ikke noen nye tips?? Skal jeg sitte på "stubben" og vente på bedre tider??

Når jeg har sagt at jeg synes du bør vente og tenke på noe annet i mens, så har jeg vel ikke noe nytt tips to dager etter! =p

Okki. Du trives tydeligvis ikke at han er ute å spiller poker med gutta. Er ikke det bare bra for forholdet da??

Joda, jeg synes det bare er fint at han får være sammen med kompisene og gjøre gutteting også. Bare litt kjedelig å sitte hjemme alene og gjette på beat for beat =)

Annonse

Joda, jeg synes det bare er fint at han får være sammen med kompisene og gjøre gutteting også. Bare litt kjedelig å sitte hjemme alene og gjette på beat for beat =)

He he. Du har sikkert noen gode veninner vettu. Kan vel kanskje besøke dem du. "beat for beat" hørtes vel ikke altfor spennende ut. Kanskje du kan ta deg en tur på byen.

Det hørtes jo ikke bra ut. Det må da være noen veninner du føler deg komfortabel med

Neh. Føler meg ikke vel med jenter på min alder. De er så overfladiske. Eldre venninner er det ikke så lett å få tak i.

Altså, jeg har jo venner selvsagt, som er helt ok, men jeg vil heller slappe av i kveld enn å fjase =)

Neh. Føler meg ikke vel med jenter på min alder. De er så overfladiske. Eldre venninner er det ikke så lett å få tak i.

Altså, jeg har jo venner selvsagt, som er helt ok, men jeg vil heller slappe av i kveld enn å fjase =)

Ok. Så du er gammel du da?? He he ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...