Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har levd i en evighet. Dagene mine går utrooolig sakte =p

Og enkelte erfaringer blir man bare noen år eldre på.

Ja det er mye som tyder på det. Hadde han en hyggelig pokerkveld da. Håper at han tar vare på deg i kveld da. Dette er vel en kveld dere bør ha i sammen.

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• roj

61

• DarkPink

44

• IngenLurerDenneGutten

2

• Sofline

1

Det hørtes jo veldig fornuftig ut. Han vet å ta vare på dama si han da. Det er jo veldig bra, for det ser jo ikke ut som jeg gjorde det

Det vet jeg ingenting om, men hvis den oppfatningen er basert på at hun fant seg en ny, så syns jeg det er tåpelig.

Jeg var selv utro en gang mot den som har behandlet meg best i hele verden.

IngenLurerDenneGutten

Det vet jeg ingenting om, men hvis den oppfatningen er basert på at hun fant seg en ny, så syns jeg det er tåpelig.

Først drakk du uten å ha lov hjemme.

Og nå puling på bøgda:-/

(tror jeg sitter litt til her jeg:)

Ja hun sier ihvertfall at jeg kun har tenkt på meg selv. Det er ikke sannheten. Jeg har gjort alt for den dama. Hva var årsaken til at du gjorde det da. Det høres litt merkelig ut spør du meg. "no more feelings" eller var det andre grunner.

Annonse

Ja hun sier ihvertfall at jeg kun har tenkt på meg selv. Det er ikke sannheten. Jeg har gjort alt for den dama. Hva var årsaken til at du gjorde det da. Det høres litt merkelig ut spør du meg. "no more feelings" eller var det andre grunner.

Hun trenger bare å skylde på noe for å rettferdiggjøre det hun gjør.

Jeg gjorde fordi jeg var ung, full og nysgjerrig, og jævlig korttenkt. Aldri mer.

Hun trenger bare å skylde på noe for å rettferdiggjøre det hun gjør.

Jeg gjorde fordi jeg var ung, full og nysgjerrig, og jævlig korttenkt. Aldri mer.

Jepp. Det er det jeg mener også. At hun bare kommer med masse teite bortforklaringer for å forsvare sitt eget "jeg". Det er veldig tåpelig, men jeg er ganske sikker på at hun kommer til å angre bittert på det hun gjorde. Hva tror du?

Jepp. Det er det jeg mener også. At hun bare kommer med masse teite bortforklaringer for å forsvare sitt eget "jeg". Det er veldig tåpelig, men jeg er ganske sikker på at hun kommer til å angre bittert på det hun gjorde. Hva tror du?

Definitivt.

Definitivt.

Hun hadde det som plommen i egget her hos meg. Hun var glad i meg det er helt sikkert. Jeg betalt alt av regninger, lån osv. Hun tjente brukbart på sin ekstrajobb. Jeg krevde ikke en krone for at hun bodde her. Hun hadde full frihet til å be sine veninner hit og sine studiekamerater. Nå har hun plutselig penger til å reise til Bulgaria og Tyskland osv. Dette gjør meg ganske sint. Dette er blodig uretferdig spør du meg.

Annonse

Du for koZe deg med samboeren i dag da. Kommer du på nye idéer så mottas de med takk.

Takk for det =)

Jeg komme rikke på nye ideer, jeg mener at du skal

a) komme over henne nå

eller

B) vente til hun komme rtilbake

Det kommer jeg ikke til å forandre på.

Takk for det =)

a) komme over henne nå

eller

Ok. Jeg er Ganske sikker på at du har rett. Det er faktisk veldig lærerikt å diskutere med personer i dette forumet. Ting som en aldri har tenkt på før blir egentlig veldig fornuftig osv. Men det er jo alltid sånn at en tenker bedre når en får reflektert over ting og tang sammen med andre da.

Takk for det =)

a) komme over henne nå

eller

Skal love deg å holde deg informert slik at du får en bekreftelse på dine erfaringer.

Takk for det =)

a) komme over henne nå

eller

Du skrev at du fortsatt slet litt fortsatt fra en tidligere forhold. Var det du som forlot han. Kan du fortelle litt om det

Du skrev at du fortsatt slet litt fortsatt fra en tidligere forhold. Var det du som forlot han. Kan du fortelle litt om det

Vi var sammen i to år, og så var jeg utro, to dager før vi skulle flytte sammen... Vi flyttet inn likevel, og førskte i et halvt år, men det fungerte bare ikke.

Jeg hadde det enormt vondt etter det bruddet, og den første måneden lå jeg bare i senga og grein og greide ikke føre en normal samtale med noen.

Jeg e rover ham nå, og har fått ny kjæreste som har hjelpt meg å ta fokuset vekk fra den gamle.

Det beste er bare å finne noe annet å gjøre. Tren, prøv ¨å være mye ute av huset, treff venner, osv. Det verste du kan gjøre er å henge etter jenta, og grave deg ned hjemme alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...