Gå til innhold

Kan en miste menstruasjon..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

..når en bruker p-plaster?

Jeg startet plasterfri uke i dag, men ser ikke snurten av mensen for det..:-o

Kan den plutselig forsvinne grunnet langvarig plasterbruk..(det leste jeg ikke noe om..)

Vanligvis får jeg mensen med engang det siste plasteret er av, gjerne litt før og.

Hva er dette da? Jeg kan da ikke være gravid? :-o

Det ville jo vært relativt sensasjonelt siden mensen har kommet som den skal, plasteret har vært på og siden jeg ikke har hatt meg siden i sommer..(:-I)

Bør jeg frike ut og kjøpe gravitest i morgen? Eller er dette et vanlig fenomen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202436-kan-en-miste-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Hehehe, jeg tror kanskje ikke du er gravid.. =)

Har du spist lite, vært stressa eller trent ekstra mye i det siste, så kan jo det være en årsak...?

Næh..Jeg spiser bra og gjør ikke så veldig mye, verken av trening eller annet..Litt stressa kanskje, men har stresset verre før..Og ikke har jeg gått ned i vekt heller..

Sitter her og beføler magen for å sjekke at alt er som det skal..;-) Det virker helt normalt, men jeg blir litt bekymret her..

Hvis jeg ble gravid sist gang noen kunne gjøre meg gravid..Da er løpet kjørt..:-o

Men en får nå nesten ikke tro det. Da skulle jeg vært diger og dessuten er plasteret relativt safe, så vidt meg bekjent.

laguna1365380434

Saakte men sikkert har det begynt å gå lengre og lengre tid fra jeg tar av plasteret til mensen kommer.

Nå er jeg oppe i at den ikke kommer før natt til dag 5 etter fjerning av plaster.

Oh..Letta! :-)

Da håper jeg VIRKELIG den dukker opp i løpet av uka.

Det skulle sannelig ha tatt seg ut om jeg skulle hatt sneip..:-o

Men det får jeg meg ikke helt til å tro på..Da skulle jeg sannelig hatt uflaks!

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...