Gjest Eldor Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg elsker å kose meg med kaffe og aviser på lørdagen. Bortsett fra Bondeviks siste dager som statsminister, er det to ting som opptar avisen: nemlig landeplagen sudoko og alle forståsegpåerne på sex og samliv. Det slår meg hvor umåtelig kjedelig livet mitt må være da jeg totalt mangler dette svarte beltet i sex som det snakkes om i VG netts artikkel om "sex gjør oss til kjærester". Men fra spøk til alvor; tingen er vel at jeg begynner å føle meg forferdelig gammel selv om jeg bare er 25. Ikke har jeg vært på jorden-rundt reise, ikke har jeg studert i to forskjellige land og jeg har heller ikke noen som jeg kan utforske alt det som det skrives om i de overnevnte samlivsspaltene med. Jeg lever med andre ord et enormt kjedelig liv hvor jeg står opp, går på jobb og går hjem igjen hver dag, noe som det virker som er det mest søvndyssende du kan gjøre i dag. Tingen er vel at mens de fleste andre jeg kjenner har vært i parforhold en god stund og etter hvert får barn, synes det å skje svært lite i mitt liv. Selvsagt har jeg venner jeg kan besøke, men jeg begynner etter hvert å føle meg som det berømte femte hjulet på vogna siden de fleste andre som sagt begynner å bli vel etablert. Jeg studerte tre år blant nesten bare jenter, har gått to swingkurs(for øvrig uten å lære meg swing) og nå jobber jeg blant nesten bare damer, likevel er det status quo i mitt liv. Nå har jeg meldt meg på jegerprøvekurs, men om kvinnen i mitt liv fins der inne i skogen blant elg og tyttebær er vel høyst tvilsomt. Begynner å undre på om jeg noensinne kommer til å treffe noen som kunne tenke seg å være sammen med meg. Til tross for mine 25 år har jeg enda ikke rukket å være på en ordentlig date. Problemet er vel at jeg tilhører den stille og beskjedne typen. Anser meg selv som snill og real, men oppleves for mange sikkert som like spennende som nettopp: en sekk poteter. Noen som har noen tips for å få litt fart på livet mitt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202450-en-sekk-poteter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Treff noen på internett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202450-en-sekk-poteter/#findComment-1442702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jobb masse i et halvt år, selg unna ting du ikke absolutt må ha, lei ut leiligheten og bilen, pakk en liten ryggsekk med det aller nødvendigste, hiv deg på et fly eller tog og reis avgårde. Du blir garantert kjent med mange hyggelige mennesker og kanskje du til og med treffer den store kjærligheten. Ellers vet jeg om mange som har truffet den store kjærligheten på diverse turisthytter rundt omkring i dette landet her, om du liker denslags. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202450-en-sekk-poteter/#findComment-1442713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yodo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Jeg bare lurer på: Er denne "tomheten" i livet ditt en følelse som kommer innenfra deg selv, eller er den samfunns- eller medieskapt? Hva er idealet og normen her? Man MÅ ikke ha familie, barn og spennende utdanning for å føle seg såkalt "vellykket". Du er bare 25 år, og har hele voksenlivet foran deg, vennen min! Du har en jobb, du er oppegående, du er ung. Verden venter på deg! Jeg synes å lese at ditt egentlige problem kanskje er å finne deg ei dame... Nettsjekking er jo et alternativ som noen har nevnt her før. Bare husk å være deg selv, ikke skryt på deg ting som du tror damer liker. Jeg har lest masse profiler på nettet og folk prøver å overgå hverandre i bla. sporty ting: Mange har bilde av seg selv på en eller annen fjelltopp, i et fjernt land, med en feit bil, en stor laks (!) eller i en ekstremsportsituasjon. Glem det. Be yourself. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/202450-en-sekk-poteter/#findComment-1443445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.