Gå til innhold

Elvis P har forårsaket fler orgasmer enn meg

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre med det?

Gjennom hele fyrens karriere har fingre mellom skjelvende pikelår utløst større "jordskjelv" enn jeg noensinne kommer til å få til til og med etter hans død har de kommet. Fra graven utløser han orgasmer i fleng.

Problemet er nå:

Hva er oppskriften?

Fortsetter under...

Annonse

hvorfor undrer du deg over kvinnelig seksualitet??

For det første er den "hemmelig", og helt annerledes enn menns.

Jeg begynner å forstå en del, men de siste 10% er utilgjengelig og mangeslungen.

Jeg leste her om ei som tente på olje og skitt, nærmere bestemt godt innsausa bilmekanikere. Det fikk meg til å stoppe opp litt. Ikke bare det, men de skulle ha tønne-fasong og skjegg.

"Hva er oppskriften?"

Oppskriften på...å forårsake like mange orgasmer på samme måte? Bli et tenåringsidol, og end dine dager med å sprenge et blodkar i hjernen mens du sitter på do og trøkker, kanskje?

"..........................................."

"Hva er oppskriften?"

Oppskriften på...å forårsake like mange orgasmer på samme måte? Bli et tenåringsidol, og end dine dager med å sprenge et blodkar i hjernen mens du sitter på do og trøkker, kanskje?

"..........................................."

Nå kom jeg på noe annet, tenk å forårsake så mange, og ikke få være til stede?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...