Gå til innhold

Alle onanerer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke dusjen. Den spyler jo bort all den naturlige fuktigheten som gjør det så glatt og deilig. Vannglatt kan ikke sammenlignes med kjønnssaft-glatt.

Strålen brukes jo på klitoris, trenger ikke fuktighet der..

Skrevet

Strålen brukes jo på klitoris, trenger ikke fuktighet der..

Åjo! Stimulering av tørr klitoris er vel som å be om å bli sår?

Gjest pæremos
Skrevet

Jeg synes ikke det. Verdens deiligste orgasme teknisk får jeg med en hard massasjestråle. Verdens beste sex får jeg med kjæresten. Uansett ingenting som slår å elske hele kroppen til en mann du syns er rådeilig.

Poenget er jo nettopp at du kunne fått verdens beste orgasme med mannen din, det er jo da man har det best sexuelt, sammen med noen, hvis du ikke hadde vent deg til at orgasme får du med dusjstrålen.

Må da være kjipt for ham at du ikke har det deilig med ham, at dusjen er bedre...

Skrevet

Åjo! Stimulering av tørr klitoris er vel som å be om å bli sår?

Nei.. og hvertfall ikke i dusjen.

Skrevet

Nei.. og hvertfall ikke i dusjen.

Jeg synes ikke vann erstatter den normal kroppsvæsken nedentil så jeg foretrekker ikke å bruke dusjen. :o)

Skrevet

Poenget er jo nettopp at du kunne fått verdens beste orgasme med mannen din, det er jo da man har det best sexuelt, sammen med noen, hvis du ikke hadde vent deg til at orgasme får du med dusjstrålen.

Må da være kjipt for ham at du ikke har det deilig med ham, at dusjen er bedre...

Jeg sa nettopp at det ikke er bedre. Rent teknisk er orgasmen bedre, men om jeg måtte velge, så hadde jeg aldri i livet bytta bort sex med ham.

Jeg får jo orgasmer sammen med ham også, og noen er vanvittig gode, andre så som så. Poenget er at det er så mange ting som kommer i tillegg, følelser, kjærtegn, det visuelle, osv, så det er usammenlignbart. Ingenting slår sex med noen man er glad.

Dusjen er bare en av flere emtoder for å bli bedre kjent med hvordan kroppen din fungerer (samt kosemiddel når man er alene), og så kan man forsøke å ta det med seg i senga.

Skrevet

Jeg synes ikke vann erstatter den normal kroppsvæsken nedentil så jeg foretrekker ikke å bruke dusjen. :o)

Rart at man kan være så forskjellig, det er jo nesten det beste jeg vet =p Har du fått orgasme i dusjen noen gang, om jeg kan spørre om det?

Gjest pæremos
Skrevet

Jeg sa nettopp at det ikke er bedre. Rent teknisk er orgasmen bedre, men om jeg måtte velge, så hadde jeg aldri i livet bytta bort sex med ham.

Jeg får jo orgasmer sammen med ham også, og noen er vanvittig gode, andre så som så. Poenget er at det er så mange ting som kommer i tillegg, følelser, kjærtegn, det visuelle, osv, så det er usammenlignbart. Ingenting slår sex med noen man er glad.

Dusjen er bare en av flere emtoder for å bli bedre kjent med hvordan kroppen din fungerer (samt kosemiddel når man er alene), og så kan man forsøke å ta det med seg i senga.

Ja, jeg tror jeg må se hvordan du skal kunne ta med deg dusjen til senga... Det er også skadelig å spyle lenge på underlivet, man kan få sopp og andre ubalanser i floraen der.

Vibrator burde gjøre samme susen, og den kan man jo ta med til senga.

Gjest pæremos
Skrevet

Rart at man kan være så forskjellig, det er jo nesten det beste jeg vet =p Har du fått orgasme i dusjen noen gang, om jeg kan spørre om det?

Rart du ikke synes slikking til orgasme er godt, det er jo det beste jeg vet... ehh.. ulike smak vet du.

Alle jenter har vel prøvd dusjen, når de var 12-13 år eller deromkring. Men de fleste sluttet å synes det er ekkelt å ta på seg selv, og fant ut at det er bedre å ta på seg selv, eller bruke en vibrator, eller at kjæresten faktisk ordner opp best.

Men jeg forstår at du er av typen som får mest orgasmer alene, så da må du nok jobbe litt med å venne deg av dusjen.

Skrevet

Ja, jeg tror jeg må se hvordan du skal kunne ta med deg dusjen til senga... Det er også skadelig å spyle lenge på underlivet, man kan få sopp og andre ubalanser i floraen der.

Vibrator burde gjøre samme susen, og den kan man jo ta med til senga.

Det er noe som heter overført betydning, og jeg bruker ikke dusjen i åpningen, men på klitoris.

Snille deg da, ikke vær så grettemn og kranglete. Enten diskuterer vi saklig, eller så lar vi tema ligge.

Det var bare ment som et tips, folk skal få gjøre akkurat som de vil eller ikke vil med dusjen.

Skrevet

Rart du ikke synes slikking til orgasme er godt, det er jo det beste jeg vet... ehh.. ulike smak vet du.

Alle jenter har vel prøvd dusjen, når de var 12-13 år eller deromkring. Men de fleste sluttet å synes det er ekkelt å ta på seg selv, og fant ut at det er bedre å ta på seg selv, eller bruke en vibrator, eller at kjæresten faktisk ordner opp best.

Men jeg forstår at du er av typen som får mest orgasmer alene, så da må du nok jobbe litt med å venne deg av dusjen.

Herregud, har jeg vært vemmelig mot deg noen gang, eller noen andre i denne tråden!? Hva er problemet ditt? Hvorfor er du nødt å være ufin mot meg, fordi jeg liker dusjen? Hvis du ikke gjør det, så gi faen da vel?

Jeg kan fortelle deg mye om hvordan og hvor ofte jeg tar på meg selv med fingrene og onanerer foran kjæresten min, hvilke orgasmer han har gitt meg til tider osv, men jeg ser rett og slett ikke vitsen.

Gjest pæremos
Skrevet

Herregud, har jeg vært vemmelig mot deg noen gang, eller noen andre i denne tråden!? Hva er problemet ditt? Hvorfor er du nødt å være ufin mot meg, fordi jeg liker dusjen? Hvis du ikke gjør det, så gi faen da vel?

Jeg kan fortelle deg mye om hvordan og hvor ofte jeg tar på meg selv med fingrene og onanerer foran kjæresten min, hvilke orgasmer han har gitt meg til tider osv, men jeg ser rett og slett ikke vitsen.

Nei, du skal da slippe å dikte opp historier her.

Skrevet

*Tenker så det knaker* Ikke sikker på om jeg har fått det ved hjelp av dusjstrålen, men jeg tror det, for mange år siden. Det hender jeg tar en kjappings i badekaret da, greit nok, men det er bedre på tørt land synes jeg. :o)

Skrevet

*Tenker så det knaker* Ikke sikker på om jeg har fått det ved hjelp av dusjstrålen, men jeg tror det, for mange år siden. Det hender jeg tar en kjappings i badekaret da, greit nok, men det er bedre på tørt land synes jeg. :o)

Da kan jeg ikke si at du ikke vet hva du prater om heller.. =)

Noe som også er digg er å ta kjæresten med i dusjen, og få i både pose og sekk. Men vi legger vel denne diskusjonen dø nå tenker jeg =)

Takk, lillemus, for at du er en av de man kan fortsette å diskutere saklig med selv om man er forskjellige!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

"Poenget er jo nettopp at du kunne fått verdens beste orgasme med mannen din, det er jo da man har det best sexuelt, sammen med noen, hvis du ikke hadde vent deg til at orgasme får du med dusjstrålen."

Du nevner i et annet innlegg at hvorfor ikke heller bruke en dildo? Hva er forskjellen på dildo og dusj (annet enn at man kan ta dildoen med seg i senga, og man må jo for all del ikke ha sex andre steder enn i senga..)? Blir man mer avhengig av dusjstrålen enn av en dildo? Og hvis argumentet er at man ikke skal bruke dusjen fordi det er kjipt for mannen at han ikke gir bedre orgasmer enn Mr. Wasser (hahahaha!), så er det vel omtrent like kjipt å ikke "være bedre enn" en silikonklump...?

Skrevet

Jeg onanerer ikke. Har prøvd noen ganger, men får det ikke til. Føler ikke særlig behov for det heller. Har samleie med mannen min 1-3 ganger i uka, og får ofte orgasme da, særlig når jeg sitter oppå. Skulle ønske jeg nådde toppen hver gang, men slik er det ikke... Helt greit :-)

Skrevet

Hei,

Første gang inne her men hiver meg på diskusjonen også.Jeg er også en av de "mindre heldigstilte" som ikke greier å få orgasme på egen hånd. Har prøvd dusj, dildo. Lest side opp og ned om gode råd. Og sitter vel igjen egentlig med en følelse av å være ganske mislykka. Det virker som (inntil jeg så dette spørsmålet) "alle" andre gjør det. Det virker jo dødsdigg og kunne klare seg på egen hånd (har misunt min mann og mange venninner for det). Men jeg får det bare ikke til. Etterhvert så kjeder jeg meg bare. Det blir som pliktsex, uten sjel og bare slit. Når jeg har sex med mannen min kommer jeg nesten hver gang når han er inni meg (men aldri av at han er nede på meg, men en bra teaser det er det !:-). Jeg føler heller aldri for å røre meg selv nedentil når vi har sex. Men skulle så gjerne.... Er 32 år og har et langt liv foran meg. Noen gode råd fra noen som har vært i samme situasjon men som kom ut av det?

Skrevet

skjer med deg a?? jeg og er en digger av dusjen....men d har ingenting å gjøre med at jeg er redd for å ta på meg selv...for d er jeg tvert imot...tar på meg selv masse jeg....foran kjæresten min og...jeg er kjempetrygg på meg selv og kan gjøre alt foran en person jeg har sex med ..men ALLIKEVEL så kommer jeg alrdi til å slutte å bruke dusjen i tillegg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...