Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 21 år, og dere har vært sammen siden hun var 16-17 år. Jeg for min del forandret meg MYE i de årene, og brukte, som folk flest, mye tid på å feste og surre omkring. Jeg antar din ex har fått panikk fordi hun er i ferd med å binde seg for livet uten å ha få hatt en "normal" ungdomstid. Hun er ung og umoden, kanskje fordi hun ikke har fått "rase fra seg"- det er nok dette hun holder på med nå.

Kan det hende at hun angrer seg og kommer tilbake? Det kan selvsagt hende, men jeg ville ikke veddet på det. Tror desverre du på putte fingeren i jorda og innse at det oget er gått.

Fankern det var vanskelig det her. Sitter å skriver og skriver og er sikker på at dette kunne gått veldig bra hvis hun ikke dro på sydentur. Vet at det er feil å tenke slik, at det da hadde skjedd senere osv, men jeg tror faktisk ikke det. Det hjelper å skrive ihvertfall. Trenger stadig tips og synspunkter av andre for jeg visste ikke at det gikk ann å ha det sånn. Jeg har opplevd mye vondt er i livet, men ikke det her.

Skrevet

Hei igjen!

Jeg forstår at du er trist og lei deg. Kjærlighetssorg er grusomt. Og når du satset på denne jenta og begynte å planlagge fremtiden sammen med henne, kan det virke brutalt at hun snur ryggen til deg og farter til andre land og potensielle kjærester, vekk fra deg.

Når jenta er 21 år er hun fortsatt i en tidlig ungdomsfase i livet. Hun vil kanskje vise deg at hun ikke er der du er, klar til å binde seg. Hun vil heller leve livet, se seg om og ha frihet. Det må du finne deg i.

Så gjenstår det å se om hun vil lande om noen tid, kanskje til og med komme tilbake til deg.

Men sant å si høres hun ung og umoden ut for deg.

Men kan hun få dette til å fungere da??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...