Gå til innhold

Når noen bare gjør seg utilgjengelig hva da ?

Anbefalte innlegg

Hei

Hva ville du gjort, hvis du har datet en mann i 3- 4 mnd, jevnlig 2-3 ganger pr uke, med overnatting etc, vært på tur sammen, og hatt det mye hyggelig, så plutselig på lørdag, sier han at han må tenke over sin egen situasjon og fase i livet pr sms, og skrur så av telefonen. Og dere har egetnlig avtale om en date den dagen, og han gjør seg utilgjengelig.

Vil det være dumt å bare reise hjem til han ? Hva ville dere gjort, både gutter og jenter ?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Han høres fryktelig feig ut. Det han i realiteten gjorde var ikke bare å slå opp med deg på sms uten å være mann nok til å si det, men han skrudde til og med av telefonen for å unngå en reaksjon fra deg.

Glem ham!

Hvis han "må tenke over situasjonen", så har han allerede bestemt seg for å bryte.

Legg forholdet bak deg, å gå videre.

Han sier han må tenke over sin egen livssituasjon og trenger tid til å samle krefter og håp for seg selv...

Virker for meg som han sliter med noe psykisk kanskje ?

Hadde noen gjort noe sånt med meg etter en slik dating hadde ikke vedkommende hørt stort fra meg etterpå. Det hadde jeg rett og slett ikke giddet. Slik type ustabilitet gidder jeg ikke å forholde meg til.

For meg hadde dette vært svært enkelt.

Annonse

Gjest betasuppe

Har ei venninne som opplevde det samme. Hun prøvde å ringe ham noen ganger, men innså at det bare er feige drittsekker som oppfører seg på den måten.

Etter noen uker ringte han plutselig til henne og lurte på om hun ville være med på kino?!? Det gadd hun selvfølgelig ikke.

Typen viste seg å være ustabil og litt forvirret.

Nei, ikke dra hjem til ham, det er det dummeste du kan gjøre. Han har jo sagt at han vil være i fred.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke klart la være å sende en SPYDIG sms. (han slår garantert på telefonen innimellom).

Har opplevd litt mindre dramatisk versjon av det samme, dvs en kryptisk avlysning via SMS tidligere på dagen, før en avtale på kvelden, og deretter null kommunikasjon på et døgn eller mer. Men det er vel akseptert som noe som skjer iblant, her i gården. Vet at det går over, og jeg ramler av planeten selv til tider, så...

Clue1365380406

Droppet ham, tenker jeg.

Hvis han gjør seg utilgjengelig uten forklaring hadde ikke jeg giddet å henge på ham!

Og ihvertfall ikke dratt hjem til ham.

Skulle det blitt noe mer, måtte han ha tatt kontakt og initiativ til det.

Droppet ham, tenker jeg.

Hvis han gjør seg utilgjengelig uten forklaring hadde ikke jeg giddet å henge på ham!

Og ihvertfall ikke dratt hjem til ham.

Skulle det blitt noe mer, måtte han ha tatt kontakt og initiativ til det.

Bør ikke en mann på 45 år kunne snakke med meg ansikt til ansikt etter all den kontakten vi har hatt ?

Utrolig feigt å ikke gi lyd fra seg og bare si at man må ha tid for å samle krefter og håp :(

Jeg hadde forlangt et skikkelig svar, enten via sms, mail, pr. tlf eller ansikt til ansikt. Ikke alle synes det er like lett å si slike ting under fire øyne, så en mail kan gå an.

Jeg synes ikke det går an å oppføre seg på den måten han gjør, men være forberedt på at det er slutt.

Annonse

Antagelig så har enten forholdet begynt å bli seriøst for ham og han blir litt redd og må tenke over situasjonen som han sier.

Eller så har det blitt "for mye" forhold for ham og han savner friheten sin.

I begge tilfeller så synes jeg du skal respektere det han sier...la ham være. Skriv evnt. en sms tilbake og si at du vil respektere at han trenger tid alene, at du vil komme til å savne å ha det koselig sammen, og at han er velkommen til å ta kontakt når han har fått litt tid alene til å tenke på.

Om han tar kontakt igjen så er det fordi han virkelig vil, om han ikke kontakter deg igjen så har han funnet ut at dette forholdet ikke er noe for ham, og da har også du det bedre uten.

Det er vondt å respektere at en annen trenger tid alene når man så gjerne selv ikke ønsker det, men det er nok lurest i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...