Gå til innhold

Glidemiddel

Anbefalte innlegg

Gjest tante brie
Skrevet

Er det virkelig slik at unge friske jenter må bruke glidemiddel for å fungere sexuelt?

Trodde dette stort sett ble brukt til analsex, og sex for eldre, "tørre" damer.

Er det virkelig vanlig? Blir ikke jentene våte nok da eller?

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• ShitDiddelyDo

11

• Velouria

10

• mil1365380270

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er ung og frisk, og bruker alltid glidemiddel! =)

For det første tror jeg jeg har litt mindre fuktighet enn normalt, for det andre er den saken jeg disponerer for tiden så tykk at det er vanskelig selv om jeg er naturlig våt, for det tredje liker jeg rett på sak uten vors, og da trengs det som regel litt ekstra, og for det fjerde ser jeg det ikke som noe "må" men som et ekstra piff =)

Gjest er doktor
Skrevet

Alle damene her inne er viss mer eller mindre tørre.

Gjest tante brie
Skrevet

For det første tror jeg jeg har litt mindre fuktighet enn normalt, for det andre er den saken jeg disponerer for tiden så tykk at det er vanskelig selv om jeg er naturlig våt, for det tredje liker jeg rett på sak uten vors, og da trengs det som regel litt ekstra, og for det fjerde ser jeg det ikke som noe "må" men som et ekstra piff =)

Jeg har også en tykk sak for tiden, og liker også spontan sex uten lange forspill hvertfall av og til, men likevel blir jeg da våt så det holder, sånn at den går inn. Når jeg er kåt da vel og merke. Er jeg ikke det får jeg ikke noe inn...

For meg hadde det blitt et voldsomt pes å skulle ha på glidemiddel, hvor har du det på, inne i deg, eller på ham? Blir da masse styr?

Skrevet

Slenger meg med på denne :)

Skrevet

Glidemiddel er en fantastisk oppfinnelse! Og det er ikke noe nederlag å benytte seg av det - snarere tvert i mot.

Skrevet

Jeg har også en tykk sak for tiden, og liker også spontan sex uten lange forspill hvertfall av og til, men likevel blir jeg da våt så det holder, sånn at den går inn. Når jeg er kåt da vel og merke. Er jeg ikke det får jeg ikke noe inn...

For meg hadde det blitt et voldsomt pes å skulle ha på glidemiddel, hvor har du det på, inne i deg, eller på ham? Blir da masse styr?

Det kan faktisk være en fin del av forspillet, særlig hvis du smører inn ham først...

Gjest tante brie
Skrevet

Det kan faktisk være en fin del av forspillet, særlig hvis du smører inn ham først...

Tror neppe han ville synes det var noe bra alternativ å skulle drive å smøre ham inn med glidemiddel. Vanligvis så har vi endel oral som forspill og det liker han nok bedre ja.

Blir litt "kunstig" å skulle tilføre slikt synes jeg.. og litt pes og litt turn-off...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Glidemiddel er det beste sexhjelpemiddelet som finnes, og det er genialt uansett hvor våt jenta er.

Gjest tante brie
Skrevet

Glidemiddel er det beste sexhjelpemiddelet som finnes, og det er genialt uansett hvor våt jenta er.

Jammen hvilken nytte har det om jenta er dryppende våt?

Skrevet

Tror neppe han ville synes det var noe bra alternativ å skulle drive å smøre ham inn med glidemiddel. Vanligvis så har vi endel oral som forspill og det liker han nok bedre ja.

Blir litt "kunstig" å skulle tilføre slikt synes jeg.. og litt pes og litt turn-off...

hehe :) er du heeelt sikker på det? har du ikke sett me, mycelf and Irene? når han bruker lotion... ha-ha-ha! morsom film. tror nok mange gutter liker at jenta utfører litt onani med et deilig grep og litt glidemiddel eller shampo (i dusjen)...

Skrevet

Det er fint at vi er forskjellige :)

Skrevet

hehe :) er du heeelt sikker på det? har du ikke sett me, mycelf and Irene? når han bruker lotion... ha-ha-ha! morsom film. tror nok mange gutter liker at jenta utfører litt onani med et deilig grep og litt glidemiddel eller shampo (i dusjen)...

(myself mener jeg)

Gjest tante brie
Skrevet

Når gutten ikke er omskjært som jo de fleste ikke er i Norge, så trenger man da ingen lotion for å runke dem. Evt det spyttet som havner der når man suger er mer enn nok. Nei, lotion på der da ville da blitt bare klin og søl.

Gjest tante brie
Skrevet

Det er fint at vi er forskjellige :)

Tja, kanskje, men likevel lurer jeg på hvorfor så mange unge jenter ikke blir våte nok til å ha sex, kanskje de ikke er tent?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jammen hvilken nytte har det om jenta er dryppende våt?

1. Det er utrolig praktisk dersom man holder på litt mer enn en omgang eller to. Ikke minst for jentas ganglag dagen etterpå.

2. Med riktig glidekrem holder jenta seg seg vått lenger, og det funker utrolig bra til forspillet. Spesielt siden de vanlige saftene ofte ikke sprer seg utover et større område. Glidekremen kan man bruke overalt.

3. Svært mange jenter liker å kiles litt rundt analen selv om de kanskje ikke er ute etter seriøs analbanging, og her er glidekremen perfekt. Kald og glatt og sensuell i seg selv der den renner nedover mot deres andre inngang.

4. Får inntrykk av at enkelte liker en kjappis om morgenen når man våkner opp, uten at man nødvendigvis går for det helt store forspillet, og da ordner glidekremen opp på sekundet.

De siste 5 årene tror jeg ikke jeg har hatt sex med noen over tid (drar det ikke fram på et ons) uten at glidekrem har vært en fast ingrediens, og det har intet med jentenes våthet å gjøre.

Viktigst av alt: Jeg får inntrykk av at jentene får mye mer ut av akten med vettig bruk av glidekrem, både forspill og selve samleiet, og naturligvis dersom det oppstår anal enighet.

Jeg er heller ikke veldig tynn, og vil nødig skade noen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Tilføre" og "smøre inn".

For noen forferdelige ord.

Det må naturligvis brukes erotisk, bli en del av akten, ikke bare et hjelpemiddel, men en stimulator.

Skrevet

Når gutten ikke er omskjært som jo de fleste ikke er i Norge, så trenger man da ingen lotion for å runke dem. Evt det spyttet som havner der når man suger er mer enn nok. Nei, lotion på der da ville da blitt bare klin og søl.

Bare til opplysning, man trenger ikke glidemiddel for å tunke en mann selvom han er omskjært. Hvor har du fått det fra?

Og til spørsmålet ditt.

Jeg liker glidemiddel og aller helst latexbasert fordi da trenger man ikke så mye "påfyll" ettersom det ikke trekker inn i huden. Grunnen til at jeg liker det har ingenting med at jeg ikke blir våt, for det blir jeg, men det er deilig å være våt andre steder enn bare kjønnsåpningen også. Og dessuten varer våtheten mye lenger så man kan holde på lenger også. Til analsex er det et must syns jeg og siden jeg liker analsex er det derfor et must i mitt hus.

Skrevet

Vet ikke jeg regnes som gammel eller ung jeg (37 år), men glidemiddel har jeg aldri hatt behov for. :o)

Skrevet

Når vi har fått av oss klærne og koset litt og det er på tide å putt'n inn, så fisker jeg den opp fra nattbordet, tømmer det sensuelt over ham, gnir det litt utover med hendene/runker, og smører det overflødige rundt åpningen min og litt inni. French silk er ganske rennende, og vi gjør det til en sensuell greie.

Jeg vil tro kondomer er en del mer pes enn glidemiddel hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...