Gå til innhold

Glidemiddel

Anbefalte innlegg

Gjest tante brie
Skrevet

"Hvis ei jente er våt, så blir det ikke noe mer action om man pøser på slikt skjønner du."

For deg, nei! ;-)

Nei, hva skulle skje da? Oi våt.. eh.. ja det var jeg jo i sted og.. men dette er jo kunstig med rar lukt og smak.. oi så kult? eh..

Det faller deg ikke inn at det som du tror du får ekstra av glidemiddel faktisk allerede er innbakt hos våte jenter? Altså tørre når bare opp til det våte alltid har, det blir ikke bedre da vet du.

Regner ikke med dere bruker glidemiddel som massasjeolje, så da ser jeg ikke penget. Skjønner jo effekten på tørre damer da.

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• ShitDiddelyDo

11

• Velouria

10

• mil1365380270

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når så mange jenter tydeligvis trenger slik så begynner jeg jo å lure på hva som skjer med folk. Er det vått er det vått og da hjelper det ikke med enda mer vått liksom.

En spørrespalte vil alltid ha overvekt av problemer, ikke av solskinnsfortellinger. Derfor kan du ikke bruke dette forumet som noen monitor.

Samtidig tror jeg at stadig flere har oppdaget at glidemiddel kan være et sensuelt og deilig pluss. Det er altså ikke bare et hjelpemiddel.

Og hvilken rolle spiller det at det er kunstig fuktighet? Vi omgir oss da med massevis av kunstige ting i hverdagen.

Innerst inne tror jeg du har lyst til å prøve, men du er antakelig redd for at kjæresten skal tro du begynner å tørke.

Gjest Kandahar
Skrevet

Hvorfor lurer du på dette? Ett fett for deg hvor våte eller ikke våte andre jenter blir vel, så lenge du ikke har behov for det selv er det da ingen grunn til å krangle med noen. Hvis du faktisk trenger det selv, eller har lyst til å bruke det, syns jeg bare du skal bruke så mye glidemiddel du vil, uten å bry deg om hva andre bruker, mener eller om det er "normalt".

Alle vet jo at det er store forskjeller i seksuell praksis blant folk, i fysiske funksjoner og i preferanser og tenningsmønster. Rart at du synes det er så rart etter utallige innlegg til deg om at mye er "normalt".

Og - JA, noen unge friske jenter bruker noen ganger glidemiddel. Hvis du synes det er leit for dem, dumt, sjokkerende eller merkelig, så synes jeg du kan holde det for deg selv. Du har jo fått mange svar her nå.

Gjest tante brie
Skrevet

En spørrespalte vil alltid ha overvekt av problemer, ikke av solskinnsfortellinger. Derfor kan du ikke bruke dette forumet som noen monitor.

Samtidig tror jeg at stadig flere har oppdaget at glidemiddel kan være et sensuelt og deilig pluss. Det er altså ikke bare et hjelpemiddel.

Og hvilken rolle spiller det at det er kunstig fuktighet? Vi omgir oss da med massevis av kunstige ting i hverdagen.

Innerst inne tror jeg du har lyst til å prøve, men du er antakelig redd for at kjæresten skal tro du begynner å tørke.

Jeg svarer da selvsagt på bakgrunn av erfaring, jeg har prøvd det aller meste, og tro meg, når man er våt så blir det ikke noe bedre med kunstig glidemiddel, ikke i det hele tatt. For den effekten middelet gir har man jo allerde oppnådd...

Det eneste jeg synes er komisk er hvordan alle forsvarer middelet og alle hevder at de bruker det hver gang, ikke fordi de må (er tørre) men som et pluss. Det blir så latterlig, tenk om en person faktisk kunne innrømmt hvorfor de bruker det..

Har skjønt at de fleste her inne er rimelig forstyrrede personer..

Skrevet

Men da har de jo ikke prøvd ekte våte jenter. men jenter som er litt våte men ikke nok til å ha sex. Og såvidt jeg kan se er det en gutt som har svart, og han sverger jo til analsex, så ikke rart han liker glidemiddel.

Det er snart så det ikke går ann å diskutere med deg mer, alt det dumme du får vreket ut av deg.

Han liker analsex så derfor er han tilhenger av glidemiddel...

vel...han burde strengt tatt ikke likt glidemiddel til annet bruk enn analsex da isåfall...og det har han jo tydlig sakt at han gjør.

Og det med ekte og uekte våte jenter gidder jeg ikke kakle mer om, har sakt nok om hva jeg mener omkring det.

Et fint motto jeg har i livet er : what goes around, comes around...

Vær forsiktig snuppa...det er mange som ikke liker for våte jenter også.

De sier det ikke er så godt at den bare plasker rundt inni der liksom.

Så om du har en megakølle nå så er det ikke sikkert det sitter en på neste du forelsker deg i.

Og han kan synes det er svært lite godt å ake rundt som en gal hos deg.

Da må du kanskje frem med håndkle og tørke flere ganger under sexakten...og kanskje, kanskje kan du da tenke "skulle ønske jeg var noe tørrere og kunne bruke glidemiddel for å bestemme fugtigheten som er passe"

De aller fleste her i denne tråden sier at de synes glidemiddel er topp, og at de bruker det selv om de selv er våte nok.

Da har du vel fått svar på det du spurte om...

Hva mer vil du ha ut av tråden?

Skrevet

Det er vel de som lukker øynene og ikke vil innrømme at det har noe med tørrhet å gjøre. Selvsagt har det det, men det er visst flaut å innrømme...

Klart det kan ha noe med tørrhet å gjøre, men det trenger ikke å ha det.

Gjest tante brie
Skrevet

Hvorfor lurer du på dette? Ett fett for deg hvor våte eller ikke våte andre jenter blir vel, så lenge du ikke har behov for det selv er det da ingen grunn til å krangle med noen. Hvis du faktisk trenger det selv, eller har lyst til å bruke det, syns jeg bare du skal bruke så mye glidemiddel du vil, uten å bry deg om hva andre bruker, mener eller om det er "normalt".

Alle vet jo at det er store forskjeller i seksuell praksis blant folk, i fysiske funksjoner og i preferanser og tenningsmønster. Rart at du synes det er så rart etter utallige innlegg til deg om at mye er "normalt".

Og - JA, noen unge friske jenter bruker noen ganger glidemiddel. Hvis du synes det er leit for dem, dumt, sjokkerende eller merkelig, så synes jeg du kan holde det for deg selv. Du har jo fått mange svar her nå.

Grunne som skrevet er at jeg synes det er bemerkelsesverdig at sunne unge jenter ikke blir våte. Det må da være en grunn til dette.

Skrevet

Si det er tuben.

Er nok bare noen som kødder, eller mangler noe vesentlig.

Det må det jo være, men jeg var liksom litt i humør til å diskutere idag.

Forresten så er det ingenting som tenner meg mer enn tuber av alle slag, så det å gå på supermarkedet er ren nytelse for meg ;)

mil1365380270
Skrevet

Nei, hva skulle skje da? Oi våt.. eh.. ja det var jeg jo i sted og.. men dette er jo kunstig med rar lukt og smak.. oi så kult? eh..

Det faller deg ikke inn at det som du tror du får ekstra av glidemiddel faktisk allerede er innbakt hos våte jenter? Altså tørre når bare opp til det våte alltid har, det blir ikke bedre da vet du.

Regner ikke med dere bruker glidemiddel som massasjeolje, så da ser jeg ikke penget. Skjønner jo effekten på tørre damer da.

"Rar lukt og smak"??? Hva er det du har brukt da?

Blir bare latterlig når du uttaler deg om ting du ikke har greie på.

Konsistensen er en helt annen enn naturlig fukt. Den fordamper, glidemidler holder seg glatte på en helt annen måte. Hvis du hadde litt erfaring, ville du visst at det kreves veldig, veldig, veldig mye naturlig fukt for å erstatte noen dråper kunstig. Så mye at latexlaken hadde vært aktuelt for ditt vedkommende, hvis du skal oppnå samme effekt.

Og du har visst ikke skjønt det med slitasjen helt heller. Hvis du tror naturlig gir like god effekt, kan du jo bare prøve å ta litt olje på hånden. Da skjønner du kanskje hva vi mener :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må det jo være, men jeg var liksom litt i humør til å diskutere idag.

Forresten så er det ingenting som tenner meg mer enn tuber av alle slag, så det å gå på supermarkedet er ren nytelse for meg ;)

Samme her. Ketchupflaska setter meg ofte helt ut av spill. :)

Skrevet

Det er snart så det ikke går ann å diskutere med deg mer, alt det dumme du får vreket ut av deg.

vel...han burde strengt tatt ikke likt glidemiddel til annet bruk enn analsex da isåfall...og det har han jo tydlig sakt at han gjør.

Og det med ekte og uekte våte jenter gidder jeg ikke kakle mer om, har sakt nok om hva jeg mener omkring det.

Så om du har en megakølle nå så er det ikke sikkert det sitter en på neste du forelsker deg i.

Da må du kanskje frem med håndkle og tørke flere ganger under sexakten...og kanskje, kanskje kan du da tenke "skulle ønske jeg var noe tørrere og kunne bruke glidemiddel for å bestemme fugtigheten som er passe"

De aller fleste her i denne tråden sier at de synes glidemiddel er topp, og at de bruker det selv om de selv er våte nok.

"Det er snart så det ikke går ann å diskutere med deg mer, alt det dumme du får vreket ut av deg."

Er dette et troll??

Synes jeg kjenner igjen enkelte symptomer, men jeg påstår ingenting...

Skrevet

Du vil da heller ikke forstå at det faktisk kan være turn-off for enkelte?

Joda det forstår jeg, men det var ikke poenget i diskusjonen var det?

Skrevet

"Så om du har en megakølle nå så er det ikke sikkert det sitter en på neste du forelsker deg i.

Og han kan synes det er svært lite godt å ake rundt som en gal hos deg."

Hahahaha, jeg kan ikke huske sist jeg lo så godt. Herlighet så fantastisk morsomt sagt =D

Gjest tante brie
Skrevet

hehe.. så søt du er når du prøver å provosere. Du prøver å si jeg er vid? For det må man vel være om man er våt? Tvert imot så har jeg veldig kontroll på musklene, mulig det er derfor jeg blir så våt også, fordi jeg har så kontroll, og kontakt med min sexualitet.

Har hittil ikke vært borti noen gutt som ikke elsket våtheten og at de kunne "drikke" av meg som noen av de sa.

Hvis det skulle bli veldig vått sier de ikke akkurat nei til å slikke litt innimellom, men slikt gjør vel ikke gamle damer som deg..

Gjest tante brie
Skrevet

Klart det kan ha noe med tørrhet å gjøre, men det trenger ikke å ha det.

nei, men alle her sier jo at det definitivt ikke har noe med tørrhet å gjøre.. blir så usaklig at det blir latterlig.

Gjest tante brie
Skrevet

"Rar lukt og smak"??? Hva er det du har brukt da?

Blir bare latterlig når du uttaler deg om ting du ikke har greie på.

Konsistensen er en helt annen enn naturlig fukt. Den fordamper, glidemidler holder seg glatte på en helt annen måte. Hvis du hadde litt erfaring, ville du visst at det kreves veldig, veldig, veldig mye naturlig fukt for å erstatte noen dråper kunstig. Så mye at latexlaken hadde vært aktuelt for ditt vedkommende, hvis du skal oppnå samme effekt.

Og du har visst ikke skjønt det med slitasjen helt heller. Hvis du tror naturlig gir like god effekt, kan du jo bare prøve å ta litt olje på hånden. Da skjønner du kanskje hva vi mener :-)

Du, kanskje du ikke skal uttale deg om noe du ikke har prøvd? Nemlig naturlig våthet, vi snakker ikke vann da, det er jo ikke det som kommer ut av dama.

Jeg har prøvd glidemiddel og det kan ikke måle seg mot naturlig. Lite kunstige ting kan det.

Skrevet

Grunne som skrevet er at jeg synes det er bemerkelsesverdig at sunne unge jenter ikke blir våte. Det må da være en grunn til dette.

Vel, jeg blir våt, men ikke våt nok til å få ham inn, selv om vi har hatt vors til jeg må be ham om å ikke røre meg, for da kommer jeg. Og jeg er ung og frisk, fullstendig avslappet når det gjelder sex, osv.

Så du kan synes det er så bemerkelsesverdig du bare vil, men sånn er det da. Vi er forskjellige, og man kan synes forskjellige ting er fint. Ser ikke noen grunn til å ta av med en heidundrandes barnslig kverulering fordiom?

Skrevet

Når gutten ikke er omskjært som jo de fleste ikke er i Norge, så trenger man da ingen lotion for å runke dem. Evt det spyttet som havner der når man suger er mer enn nok. Nei, lotion på der da ville da blitt bare klin og søl.

selvfølgelig ikke lotion, det var jo bare morsomt fra filmen ;) det er en annen følelse å bli smurt inn med glidemiddel. det blir jo "samme poenget" (veldig i hermetegn) som et samleie, bare strammere... (noen liker det, jeg sier ikke alle)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om denne fetisjen.

Skrevet

Jeg for min del greier knapt å stå på beina når jeg pusser tenna. Colgate-tuben bare blinker mot meg der på vasken..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...