Gå til innhold

Glidemiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunne som skrevet er at jeg synes det er bemerkelsesverdig at sunne unge jenter ikke blir våte. Det må da være en grunn til dette.

Ikke annet enn at folk er forskjellige. Noen blir fortere våt og mer våt enn andre - helt enkelt.

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• ShitDiddelyDo

11

• Velouria

10

• mil1365380270

7

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Du, kanskje du ikke skal uttale deg om noe du ikke har prøvd? Nemlig naturlig våthet, vi snakker ikke vann da, det er jo ikke det som kommer ut av dama.

Jeg har prøvd glidemiddel og det kan ikke måle seg mot naturlig. Lite kunstige ting kan det.

Du har tydeligvis ikke peiling i det hele tatt. Hverken på glidemidler eller sex som varer mer enn 5 minutter. Men så lenge du og kjæresten din er fornøyde, er jo alt vel :-)

Skrevet

nei, men alle her sier jo at det definitivt ikke har noe med tørrhet å gjøre.. blir så usaklig at det blir latterlig.

Det er ikke riktig alle som sier det.

Men om så var, er vel ikke det så rart. Det betyr ikke at de lyver, men det kan bety at de tørre er tause. Det er ikke så artig å stå fram som tørr.

Det er jo ikke alle som er så forståelsesfulle og fordomsfrie som deg, vet du.

Skrevet

hehe.. så søt du er når du prøver å provosere. Du prøver å si jeg er vid? For det må man vel være om man er våt? Tvert imot så har jeg veldig kontroll på musklene, mulig det er derfor jeg blir så våt også, fordi jeg har så kontroll, og kontakt med min sexualitet.

Har hittil ikke vært borti noen gutt som ikke elsket våtheten og at de kunne "drikke" av meg som noen av de sa.

Hvis det skulle bli veldig vått sier de ikke akkurat nei til å slikke litt innimellom, men slikt gjør vel ikke gamle damer som deg..

Snille deg, jeg tror det er veldig mange her som har "kontroll og kontakt med sin sexualitet", de fleste har vel hatt sex i like mange år som du har levd. Dette har ingenting med naturlig fuktighet å gjøre, det er noe man er født med.

Og du er helt tydelig over gjennomsnittet våt, noe du bare skal få være, men ikke tro at alle syns det er bedre enn å være på eller under gjennomsnittet.

Skrevet

nei, men alle her sier jo at det definitivt ikke har noe med tørrhet å gjøre.. blir så usaklig at det blir latterlig.

Jeg var den første som svarte deg, og jeg gav deg fire grunner, hvorav en av dem var at jeg har litt mindre fuktighet enn normalt. Tror ikke det er noen som har problemer med å innrømme om de bruker det av tørrhet eller for ekstra nytelse eller begge deler. Hele glidemiddeldiskusjonen kom vel utav en annen tråd, som heter "jeg er for tørr". Når noen da sa at de likte glidemiddel selv om de ikke var tørre, så fant du ut at du skulle starte denne tråden.

Gjest Kandahar
Skrevet

Grunne som skrevet er at jeg synes det er bemerkelsesverdig at sunne unge jenter ikke blir våte. Det må da være en grunn til dette.

Ja, det er RART, det er FEIL, det er UNORMALT å bruke glidemiddel. Grunnen er jo som du selv har funnet ut og til det kjedsommelige skriver og opplyser oss om: Det er jo bare DU som blir våt, og som har et godt sexliv. Alle andre her som sier de har det lyver og finner på, disse jentene (og guttene) er slett ikke sunne, de er jo gamle, syke, tørre, har store sexuelle problemer og tenner ikke på partnerne sine. Det er jo bare du som er normal, og som vet hvordan andre kan ha et godt sexliv, og det vet vi alle nå at ikke inkluderer glidemiddel.

Det er jo ingen grunn for deg å spørre på dette forumet, du vet jo at alle her har et elendig sexliv og du vet jo best og alt selv.

Når noen svarer deg seriøst og sier: "ja, jeg bruker glidemiddel selvom jeg blir våt", sier du jo bare: "nei, du blir ikke våt, for det bruker ikke jeg". Derfor syns jeg du skal la vær å spørre, du lurer jo ikke på noe som helst.

Skrevet

hehe.. så søt du er når du prøver å provosere. Du prøver å si jeg er vid? For det må man vel være om man er våt? Tvert imot så har jeg veldig kontroll på musklene, mulig det er derfor jeg blir så våt også, fordi jeg har så kontroll, og kontakt med min sexualitet.

Har hittil ikke vært borti noen gutt som ikke elsket våtheten og at de kunne "drikke" av meg som noen av de sa.

Hvis det skulle bli veldig vått sier de ikke akkurat nei til å slikke litt innimellom, men slikt gjør vel ikke gamle damer som deg..

Nei, selvsakt har du rett...

Som diskutert mange ganger her på DOL så har vi gamle damer svært dårlig sexliv...vi er tørre, vi har skrukker, vi er alderdomsredde, og kler oss altfor ungdommelig...

og selvsakt har vi ikke elskere som elsker å slikke oss, ikke får vi mange orgasmer i løpet av et samleie...

i det hele tatt...vi er grå og kjedelige...

Håper du føler deg bedre nå :)

Skrevet

"Det er snart så det ikke går ann å diskutere med deg mer, alt det dumme du får vreket ut av deg."

Er dette et troll??

Synes jeg kjenner igjen enkelte symptomer, men jeg påstår ingenting...

"Er dette et troll??"

Gjett om a ;) They come in all shapes... *ler*

Skrevet

"Så om du har en megakølle nå så er det ikke sikkert det sitter en på neste du forelsker deg i.

Og han kan synes det er svært lite godt å ake rundt som en gal hos deg."

Hahahaha, jeg kan ikke huske sist jeg lo så godt. Herlighet så fantastisk morsomt sagt =D

Det var nok humoristisk skrevet...

men ærlig talt...det er da mange nok ganger at folk skriver inn her og sier at akkurat det er et problem...

Så man skal jaggu være forsiktig med å kaste sten når man er i glasshus...

:)

Skrevet

Ja, det er RART, det er FEIL, det er UNORMALT å bruke glidemiddel. Grunnen er jo som du selv har funnet ut og til det kjedsommelige skriver og opplyser oss om: Det er jo bare DU som blir våt, og som har et godt sexliv. Alle andre her som sier de har det lyver og finner på, disse jentene (og guttene) er slett ikke sunne, de er jo gamle, syke, tørre, har store sexuelle problemer og tenner ikke på partnerne sine. Det er jo bare du som er normal, og som vet hvordan andre kan ha et godt sexliv, og det vet vi alle nå at ikke inkluderer glidemiddel.

Det er jo ingen grunn for deg å spørre på dette forumet, du vet jo at alle her har et elendig sexliv og du vet jo best og alt selv.

Når noen svarer deg seriøst og sier: "ja, jeg bruker glidemiddel selvom jeg blir våt", sier du jo bare: "nei, du blir ikke våt, for det bruker ikke jeg". Derfor syns jeg du skal la vær å spørre, du lurer jo ikke på noe som helst.

Der sa du det, gitt =)

Gjest tante brie
Skrevet

Vel, jeg blir våt, men ikke våt nok til å få ham inn, selv om vi har hatt vors til jeg må be ham om å ikke røre meg, for da kommer jeg. Og jeg er ung og frisk, fullstendig avslappet når det gjelder sex, osv.

Så du kan synes det er så bemerkelsesverdig du bare vil, men sånn er det da. Vi er forskjellige, og man kan synes forskjellige ting er fint. Ser ikke noen grunn til å ta av med en heidundrandes barnslig kverulering fordiom?

Du ber ham ikke ta på deg for da kommer du? Hvilket problem ville det gi om du kom? Du vet at jenter kan komme så mange ganger de vil? Og at de kan holde på etter de kom helt fint?

Gjest tante brie
Skrevet

Du har tydeligvis ikke peiling i det hele tatt. Hverken på glidemidler eller sex som varer mer enn 5 minutter. Men så lenge du og kjæresten din er fornøyde, er jo alt vel :-)

Jeg har prøvd glidemiddel uten å få noe ut av det, og selvsagt varer sex mer enn fem minutter, men kanskje ikke for jenter som ikke er kåte...

Det er jo utrolig at du tror du vet noe som helst om meg da, særlig når du tydeligvis ikke har forstått ett tøddel.

Greier du virkelig ikke ha sex over 5 minutter uten glidemiddel, da er det verre stilt med deg enn jeg først trodde. Faktisk.

Skrevet

"Er dette et troll??"

Gjett om a ;) They come in all shapes... *ler*

Hehe, sant nok :-D

Gjest tante brie
Skrevet

Det er ikke riktig alle som sier det.

Men om så var, er vel ikke det så rart. Det betyr ikke at de lyver, men det kan bety at de tørre er tause. Det er ikke så artig å stå fram som tørr.

Det er jo ikke alle som er så forståelsesfulle og fordomsfrie som deg, vet du.

Jeg hadde ikke sparket noen som faktisk sa at de brukte det fordi de var tørre, det er de som lyver jeg ikke liker.

Skrevet

Du ber ham ikke ta på deg for da kommer du? Hvilket problem ville det gi om du kom? Du vet at jenter kan komme så mange ganger de vil? Og at de kan holde på etter de kom helt fint?

Jeg vet at jenter kan få multiple orgasmer (nei, det gjør du ikke, for det er det bare jeg som kan), men jeg personlig liker å hale ut første gangen. Å nesten komme, for så å kysse eller noe, og så bli slikket og nesten komme igjen osv. før han til slutt presser seg inn i meg, er noe jeg liker utrolig godt, og som gir en mye sterkere orgasme for meg. Derfor må jeg noen ganger si "stopp", når vi holder på med den greia her.

Det var vel strengt tatt ikke det som var poenget, for jeg sa det bare for at du skulle forstå at jeg er tilstrekkelig kåt når han går inni meg, men spør du så idiotiske spm, så svarer jeg. Hvis du vil vite hvordan brystvortene mine ser ut, eller hvordan den siste bæsjen min lukta, så kan du godt få vite det også.

Gjest tante brie
Skrevet

Snille deg, jeg tror det er veldig mange her som har "kontroll og kontakt med sin sexualitet", de fleste har vel hatt sex i like mange år som du har levd. Dette har ingenting med naturlig fuktighet å gjøre, det er noe man er født med.

Og du er helt tydelig over gjennomsnittet våt, noe du bare skal få være, men ikke tro at alle syns det er bedre enn å være på eller under gjennomsnittet.

Hvis de fleste her har hatt sex lenger en jeg har levd så snakker vi jo ikke akkurat om unge damer lengre da...

Skrevet

Jeg hadde ikke sparket noen som faktisk sa at de brukte det fordi de var tørre, det er de som lyver jeg ikke liker.

Hva har det seg da at du har skrivet en hel horde med innlegg til som inneholder masse dritt?

Gjest tante brie
Skrevet

Jeg sier ikke at det er bare meg som er våt, kanskje på det forumet her, men ikke blant folk flest. Jeg tror fortsatt de fleste er helt normale jeg.

Skrevet

Hvis de fleste her har hatt sex lenger en jeg har levd så snakker vi jo ikke akkurat om unge damer lengre da...

Nei, vi snakker om at de som diskuterer har "kontroll og kontakt med sin sexualitet"

Skrevet

Hva har det seg da at du har skrivet en hel horde med innlegg til som inneholder masse dritt?

til _meg_ skulle det stå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...