Gå til innhold

Glidemiddel

Anbefalte innlegg

Gjest tante brie
Skrevet

Nei, selvsakt har du rett...

Som diskutert mange ganger her på DOL så har vi gamle damer svært dårlig sexliv...vi er tørre, vi har skrukker, vi er alderdomsredde, og kler oss altfor ungdommelig...

og selvsakt har vi ikke elskere som elsker å slikke oss, ikke får vi mange orgasmer i løpet av et samleie...

i det hele tatt...vi er grå og kjedelige...

Håper du føler deg bedre nå :)

Hvem prøver du å lure nå? Man trenger ikke bli kjip for om man blir eldre, men man kan bli det om man er kjip og lar det skje...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

23

• ShitDiddelyDo

11

• Velouria

10

• mil1365380270

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var nok humoristisk skrevet...

men ærlig talt...det er da mange nok ganger at folk skriver inn her og sier at akkurat det er et problem...

Så man skal jaggu være forsiktig med å kaste sten når man er i glasshus...

:)

Ja, jeg vet godt at det er mange menn som klager over at dama er så våt at det ikke blir noen friksjon, og at de dermed mister mye følelsen av sexen. Orker bare ikke å trekke frem saklige argumnt i den diskusjonen her.

Måten du skreiv det på gav meg bare vanvittig morsomme bilder i hodet av stakkaren som aker rundt som en gal.. hihi.

Gjest tante brie
Skrevet

Jeg vet at jenter kan få multiple orgasmer (nei, det gjør du ikke, for det er det bare jeg som kan), men jeg personlig liker å hale ut første gangen. Å nesten komme, for så å kysse eller noe, og så bli slikket og nesten komme igjen osv. før han til slutt presser seg inn i meg, er noe jeg liker utrolig godt, og som gir en mye sterkere orgasme for meg. Derfor må jeg noen ganger si "stopp", når vi holder på med den greia her.

Det var vel strengt tatt ikke det som var poenget, for jeg sa det bare for at du skulle forstå at jeg er tilstrekkelig kåt når han går inni meg, men spør du så idiotiske spm, så svarer jeg. Hvis du vil vite hvordan brystvortene mine ser ut, eller hvordan den siste bæsjen min lukta, så kan du godt få vite det også.

Her er det barnehagevarsel ser jeg.. Ikke rart dusjen er der du passer best, da får du skylt vek kall skiten som renner ut av deg...

mil1365380270
Skrevet

Jeg har prøvd glidemiddel uten å få noe ut av det, og selvsagt varer sex mer enn fem minutter, men kanskje ikke for jenter som ikke er kåte...

Det er jo utrolig at du tror du vet noe som helst om meg da, særlig når du tydeligvis ikke har forstått ett tøddel.

Greier du virkelig ikke ha sex over 5 minutter uten glidemiddel, da er det verre stilt med deg enn jeg først trodde. Faktisk.

Var absolutt ikke meningen å fornærme deg.

"Det er jo utrolig at du tror du vet noe som helst om meg da,..."

Vet ikke noe om deg, jeg, bortsett fra at du ikke kan ha så mye erfaring med langvarige akter, fukt og glidemidler. Det fremkommer når du likestiller naturlig og kunstig :-)

Skrevet

Ja, jeg vet godt at det er mange menn som klager over at dama er så våt at det ikke blir noen friksjon, og at de dermed mister mye følelsen av sexen. Orker bare ikke å trekke frem saklige argumnt i den diskusjonen her.

Måten du skreiv det på gav meg bare vanvittig morsomme bilder i hodet av stakkaren som aker rundt som en gal.. hihi.

Jeg tok det ikke galt opp altså :)

Jeg skjønte humoren din...og jeg liker å skrive litt humoristisk også.

Men selv om jeg skrev humoristisk til henne så var det alvor i det, som du sier så har det mye med friksjon å gjøre, så de som har det problemet bør jo ikke ha dårlige muskler der nede liksom.

:)

Gjest tante brie
Skrevet

Hva har det seg da at du har skrivet en hel horde med innlegg til som inneholder masse dritt?

Du gjenkjenner vel bare dritt så best å for deg med det? hehe

Gjest tante brie
Skrevet

Var absolutt ikke meningen å fornærme deg.

"Det er jo utrolig at du tror du vet noe som helst om meg da,..."

Vet ikke noe om deg, jeg, bortsett fra at du ikke kan ha så mye erfaring med langvarige akter, fukt og glidemidler. Det fremkommer når du likestiller naturlig og kunstig :-)

Jeg har som sagt masse erfaring med naturlig fukt og også lange akter. Lite erfaring med kunstig fukt, for det er jo kunstig og ikke like bra som naturlig.

Det er vel heller du som har litt lite erfaring her dersom du mener at naturlig fukt ikke duger?

Skrevet

Eh.. hæ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Våt eller ikke våt:

Du skal ha for din modenhet, og for at du overhodet ikke får dine svar til å se ut som om du er en uerfaren 18-åring med store mindreverdighetskomplekser.

Gjest tante brie
Skrevet

Våt eller ikke våt:

Du skal ha for din modenhet, og for at du overhodet ikke får dine svar til å se ut som om du er en uerfaren 18-åring med store mindreverdighetskomplekser.

Ganske bra gjort å tolke det dithen, det skal DU ha for. Ja, jeg har mindreverdighetskomplekser fordi jeg blir våt og ikke trenger glidemiddel.. joda, lenge leve kongen, eller noe sånt...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ganske bra gjort å tolke det dithen, det skal DU ha for. Ja, jeg har mindreverdighetskomplekser fordi jeg blir våt og ikke trenger glidemiddel.. joda, lenge leve kongen, eller noe sånt...

Neida, det er selvfølgelig ikke derfor.

Det er din måte å argumentere på, og dine stadige forsøk på å rakke ned på andre, åpenbart for å heve deg selv over dine egne komplekser.

Men jeg forventer ikke at du selv ser det.

mil1365380270
Skrevet

Jeg har som sagt masse erfaring med naturlig fukt og også lange akter. Lite erfaring med kunstig fukt, for det er jo kunstig og ikke like bra som naturlig.

Det er vel heller du som har litt lite erfaring her dersom du mener at naturlig fukt ikke duger?

Naturlig duger til en del. Men som sagt, kunstig i tillegg, har mange fordeler. Enten har du ikke erfaring med oljebasert glidemiddel, eller så innehar sexlivet mitt elementer du ikke får. Men det man ikke vet, har man ikke vondt av, så ingen grunn til at du skal dvele ved det. En tredje mulighet er at du har blitt seigere med årene, så sekretet fra deg har en konsistens som ligner mer på kunstig glidemiddel? ;-)

Skrevet

Her er det barnehagevarsel ser jeg.. Ikke rart dusjen er der du passer best, da får du skylt vek kall skiten som renner ut av deg...

Du gjør det ikke spsielt vanskelig å skjønne at du er både pæremos og tante brie hvertfall.

Ørkenvandreren
Skrevet

Alvorlig talt, nå må du skjerpe deg. Hvor gammel er du egentlig?

Jeg husker at da jeg var 15, og akkurat hadde begynt å ha sex, så syntes jeg også det var kjempekult å flette inn i samtalen at jeg hadde mye sex og jeg var sånn og sånn, osv. Nå liker jeg bedre å dele erfaringer med andre, humre litt over hvor forskjellige vi er, og hente inn noen tips.

Vi har, tro meg, fått med oss at det renner fossefall ut av fitta di når du er kåt. Og jeg er sannelig ikke sikker på om enhver mann på hele jordkloden ville likt at det drypper fra skjørtet etter litt stående råklining, og at det videre splæsjer i gulvet når han tar av deg trusa.

Jeg tror ikke noen av oss er sånn gammel-kjerring-tørr, at man får flass av å prøve å presse den inn, liksom. Noen av oss føler vi har naturlig litt for lite, og fyller på med noe (som kan være naturmiddel, for den slags skyld), noen av oss synes ikke det kan bli vått nok uansett, og fyller på selv om man kanskje ikke har behov for det. Glidemiddel gir en annen følelse enn naturlige safter uansett.

Du skriver "kjæresten min er stor, men går den ikke inn, så er man ikke kåt" eller noe sånt noe. Vel, når vi først er inne på skryting; kjæresten min er et balltre av dimensjoner, jeg har ikke sett noe lignende før. Og skal han inn, så _må_ vi spe på med glidemiddel, _uansett_ om jeg er så kåt at det er sekund før det går for meg. Så de bastante sånn-er-det-utsagnene dine kan du holde til ditt eget soverom.

Og når shitd. sier at jenter gjerne liker å bli kilt rundt analen, med litt glidemiddel, og du sier at det finnes da nok av naturlige safter, så tror jeg nok de aller fleste ville stemt på glidemiddel fremfor rumpesaft eller diarè eller hva slags safter det er du måtte ha der.

:-D

Skrevet

Du gjør det ikke spsielt vanskelig å skjønne at du er både pæremos og tante brie hvertfall.

Og sikkert flere til! ;-)

Skrevet

Grunne som skrevet er at jeg synes det er bemerkelsesverdig at sunne unge jenter ikke blir våte. Det må da være en grunn til dette.

Det er vel ingen som sier de ikke blir våte? Men mange bruker glidemiddel som et supplement..

Jeg synes glidemiddel er erotisk..

Skrevet

Jeg husker at da jeg var 15, og akkurat hadde begynt å ha sex, så syntes jeg også det var kjempekult å flette inn i samtalen at jeg hadde mye sex og jeg var sånn og sånn, osv. Nå liker jeg bedre å dele erfaringer med andre, humre litt over hvor forskjellige vi er, og hente inn noen tips.

Vi har, tro meg, fått med oss at det renner fossefall ut av fitta di når du er kåt. Og jeg er sannelig ikke sikker på om enhver mann på hele jordkloden ville likt at det drypper fra skjørtet etter litt stående råklining, og at det videre splæsjer i gulvet når han tar av deg trusa.

Jeg tror ikke noen av oss er sånn gammel-kjerring-tørr, at man får flass av å prøve å presse den inn, liksom. Noen av oss føler vi har naturlig litt for lite, og fyller på med noe (som kan være naturmiddel, for den slags skyld), noen av oss synes ikke det kan bli vått nok uansett, og fyller på selv om man kanskje ikke har behov for det. Glidemiddel gir en annen følelse enn naturlige safter uansett.

Du skriver "kjæresten min er stor, men går den ikke inn, så er man ikke kåt" eller noe sånt noe. Vel, når vi først er inne på skryting; kjæresten min er et balltre av dimensjoner, jeg har ikke sett noe lignende før. Og skal han inn, så _må_ vi spe på med glidemiddel, _uansett_ om jeg er så kåt at det er sekund før det går for meg. Så de bastante sånn-er-det-utsagnene dine kan du holde til ditt eget soverom.

Og når shitd. sier at jenter gjerne liker å bli kilt rundt analen, med litt glidemiddel, og du sier at det finnes da nok av naturlige safter, så tror jeg nok de aller fleste ville stemt på glidemiddel fremfor rumpesaft eller diarè eller hva slags safter det er du måtte ha der.

*lol*

Bra innlegg!

Skrevet

Nei, ok da. Kjæresten min tenner ikke på meg, og han syns jeg er en gammel kjerring fordi vi bruker glidemiddel. Egentlig skulle han mye heller ønske at han kunne ha sex med tante brie. Jeg er glad du fikk meg til å innse sannheten.

*lol*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det der var et flott utbrudd:)

Skrevet

Jeg for min del greier knapt å stå på beina når jeg pusser tenna. Colgate-tuben bare blinker mot meg der på vasken..

*lol*

Dette var en underholdende tråd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...