Gå til innhold

Hva imponerer en dame i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

17

• morsan

7

• laguna1365380434

7

• DarkPink

4

Hadde alle damer vært like, så hadde vi en lett jobb.

Reinslighet er en god begynnelse, det imponerer veldig!

Nåja, vi er vel ikke SÅ dårlig stilt når det gjelder tilgangen på renslige menn at vi blir imponert når vi kommer over en! ;-)

Men det er korrekt at urenslighet er skikkelig turn-off! ;-)

Annonse

Nåja, vi er vel ikke SÅ dårlig stilt når det gjelder tilgangen på renslige menn at vi blir imponert når vi kommer over en! ;-)

Bare for å markere at det er et must, egentlig :-)

Så kan vi jo plusse på respekt, tålmodighet når det er nødvendig, omtanke, variasjon og litt uforutsigbarhet.

;-)

Men hadde det funnets en oppskrift.

Det eneste vi kan gjøre generelt er å sette opp no-no regler.

Det verste er at noen liker ureinslighet også. En skikkelig møkkete, tønneformet og skjeggete bilmekaniker, men muligens ikke ureinslighet der nede eller flere uker gammal møkk. Mulig det er nok med noen sot- og oljeflekker.

ShitDiddelyDo

At han kan mange stillinger? Tja...

Jeg tror i hvert fall det er lite imponerende dersom det faktisk finnes stillinger du ikke kan.

- Åhhh, kjære, ta meg bakfra. Væææær så snill.

- Sorry, jenta mi. Den kan jeg ikke, men du kan godt få sitte oppå hvis du vil. Den kan jeg!

Det verste er at noen liker ureinslighet også. En skikkelig møkkete, tønneformet og skjeggete bilmekaniker, men muligens ikke ureinslighet der nede eller flere uker gammal møkk. Mulig det er nok med noen sot- og oljeflekker.

Det er himmelvid forskjell på å være møkkete etter en hard arbeidsdag og på å være urenslig og ikke dusje på flere uker...

Arbeidssvette kan være skikkelig sexy det...

Men tror du at de _liker_ møkka? Eller bare unnlater å si fra av en eller annen mystisk årsak?

Annonse

At han er rolig og selvsikker, hensynsfull (ikke MÅ pule for enhver pris om noe går galt), at han tar seg tid til å kjærtegne hver cm av kroppen hennes, at det virker som om det er akkurat henne han vil ha, og ikke et knull, og at han holder ut helt til jenta kommer.

Det siste forventes ikke første gangen da, men å jukke på og komme etter to minutter imponerer IKKE.. Prøv gjerne å veksle litt mellom inn og ut, fingring, inn og ut igjen, veksle tempo, osv. Prøv å stimuler klitoris samtidig som du er inni henne.

En imponerende mann i senga? Det må være en mann som er trygg på seg selv og som ser eller spør etter partnerens ønsker. Og oppfyller dem. Det er en mann som kombinerer besluttsomhet, ømhet, humor og rå drift. Det er ikke mange av dem dessverre, men jeg har truffet et par tre stykker. Men så har jeg levd noen år da, he he. En kjempestake kan være imponerende visuelt, men det er ikke nok til å være en god elsker. Da må det andre ting til.

Hihihi.

"Oooo, hva har vi her, en ren mann? Ta meg NÅ.." ;)

Det er himmelvid forskjell på å være møkkete etter en hard arbeidsdag og på å være urenslig og ikke dusje på flere uker...

Arbeidssvette kan være skikkelig sexy det...

Det kan jeg av en eller annen grunn tenke meg, men svettelukt er turnoff her i gården.

laguna1365380434

Jeg blir imponert over skikkelig gode kyss, at han er sikker og flink, at han tør å signalisere hvordan ting skal være, hvis han er lydhør for meg og hvordan jeg har det..

Jeg lar meg IKKE imponere av akrobatikk for akrobatikkens skyld, og jeg liker ikke menn som må vitse og er flaue for sex, jeg kan ikke fordra dårlige, flate kyss, og enkelte menn puler dessuten kjedelig..:-I

Det er ikke kult med menn som er egentlig er livredde damer,og forventer at de skal styre og like hele tiden, mens de legger bånd på seg selv.

Uengasjert munnsex bør man styre unna, det er kjipt. Sånn to sekunder, og nå er DET gjort liksom..;-) Dessuten er det kjipt med menn som tror de må holde på i timevis med samme greia, de imponerer bare seg selv, for jeg blir hvertfall ikke slått nesegrus, selvom sånn tre sekunder og bingo! "og var det flott for deg og?" er å dra det langt andre veien..

Dessuten er jeg grunn nok til å la meg begeistre av litt størrelse..Ikke balltre,liksom, men det er tull å si at det ikke spiller noen rolle i det hele tatt..;-)

Men det viktigste er vel at han er vilt begeistret for meg og ikke legger skjul på det, da blir det jo stort sett fint alt sammen.

Og det er stort sett kult om han vil en gang til..

:-)

Jeg blir imponert over skikkelig gode kyss, at han er sikker og flink, at han tør å signalisere hvordan ting skal være, hvis han er lydhør for meg og hvordan jeg har det..

Jeg lar meg IKKE imponere av akrobatikk for akrobatikkens skyld, og jeg liker ikke menn som må vitse og er flaue for sex, jeg kan ikke fordra dårlige, flate kyss, og enkelte menn puler dessuten kjedelig..:-I

Det er ikke kult med menn som er egentlig er livredde damer,og forventer at de skal styre og like hele tiden, mens de legger bånd på seg selv.

Uengasjert munnsex bør man styre unna, det er kjipt. Sånn to sekunder, og nå er DET gjort liksom..;-) Dessuten er det kjipt med menn som tror de må holde på i timevis med samme greia, de imponerer bare seg selv, for jeg blir hvertfall ikke slått nesegrus, selvom sånn tre sekunder og bingo! "og var det flott for deg og?" er å dra det langt andre veien..

Dessuten er jeg grunn nok til å la meg begeistre av litt størrelse..Ikke balltre,liksom, men det er tull å si at det ikke spiller noen rolle i det hele tatt..;-)

Men det viktigste er vel at han er vilt begeistret for meg og ikke legger skjul på det, da blir det jo stort sett fint alt sammen.

Og det er stort sett kult om han vil en gang til..

:-)

*smiler* For et herrrrlig innlegg. laguna! :-)

Så herlig direkte, og så herlig sant! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...