Gå til innhold

Hva imponerer en dame i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

17

• morsan

7

• laguna1365380434

7

• DarkPink

4

laguna1365380434

Neida, bare så få svarer til den fulle beskrivelsen.

Da må du vel by på noe sjøl også?

:-)

Ikke det, nei.

Jeg kjenner,og har kjent menn som har passet til alt det der og mer til..! Jeg synes ikke det var mye i det innlegget som kan beskrives som urimelige krav. Faktisk.

Og selvfølgelig er jeg "all that" sjøl ;-)

Det verste er at jeg tuller ikke engang, jeg kan være inkompetent på mye og selvfølelsen kan sikker være så som så på mye annet, men jeg vil våge å påstå at jeg er en mycket kapabel og devotert elskerinne..;-)

Og jeg vet dermed også sånn ca hva jeg ønsker meg tilbake..

(uten at ting MÅ være feilfritt hver gang..Mindre forseelser er selvsagt forgive & forget..;-))

*beskjeden*

IngenLurerDenneGutten

Jeg kjenner,og har kjent menn som har passet til alt det der og mer til..! Jeg synes ikke det var mye i det innlegget som kan beskrives som urimelige krav. Faktisk.

Det verste er at jeg tuller ikke engang, jeg kan være inkompetent på mye og selvfølelsen kan sikker være så som så på mye annet, men jeg vil våge å påstå at jeg er en mycket kapabel og devotert elskerinne..;-)

(uten at ting MÅ være feilfritt hver gang..Mindre forseelser er selvsagt forgive & forget..;-))

*beskjeden*

Du er nok ei skikkelig reim, men jeg vet hvor du svikter:)

IngenLurerDenneGutten

Å jasså?

Hvor da?

Jeg er drita pengelens, alltid, og noe sint, men ellers vil jeg påstå at jeg er et skikkelig catch..;-)

Det var nok bare en spøk, men jeg synes å huske at du plundra fælt med støvsugeren en gang:)

Annonse

laguna1365380434

Det var nok bare en spøk, men jeg synes å huske at du plundra fælt med støvsugeren en gang:)

HÆ?

Det er det mulig jeg har gjort,og skrevet om på DOL også, men huske det kan jeg ikke!

Og jeg kan virkelig ikke forestille meg at noe som har NOE med støvsugeren å gjøre kan være med å avgjøre mine sterke og svake sider som dame og elskerinne! ;-)

Nå ble jeg jævlig nysgerrig..

Har jeg virlkelig utalt meg i dubiøse former om STØVSUGEREN!?

*lol*

*beskjeden*

Kan du lage mat?

Jeg har alltid ønsket meg noen som er god til det.

En av mine ekser kunne ikke koke egg en gang, og ingen av dem var interessert i sånt.

Jeg vet utmerket godt hva jeg ønsker meg, og sex er ikke på topp, men langt nede på lista. Ellers er resten hemmelig, da ingen klarer å få full pott likevel.

HÆ?

Det er det mulig jeg har gjort,og skrevet om på DOL også, men huske det kan jeg ikke!

Og jeg kan virkelig ikke forestille meg at noe som har NOE med støvsugeren å gjøre kan være med å avgjøre mine sterke og svake sider som dame og elskerinne! ;-)

Nå ble jeg jævlig nysgerrig..

Har jeg virlkelig utalt meg i dubiøse former om STØVSUGEREN!?

*lol*

Jeg tror du overdriver betydningen av sex og undervurderer tekniske evner.

En venninne er møbelsnekker og mæbeltapetserer, og jeg blir aldri lei av å se på henne.

En annen er verktøymaker, fant ingen boksåpner hun likte og laget sin egen. Et lite underverk av deler og perfekt tilpasset mekanisme. Men i arbeidstid er det nok tusenvis av kroner.

IngenLurerDenneGutten

Kan du lage mat?

Jeg har alltid ønsket meg noen som er god til det.

En av mine ekser kunne ikke koke egg en gang, og ingen av dem var interessert i sånt.

Jeg vet utmerket godt hva jeg ønsker meg, og sex er ikke på topp, men langt nede på lista. Ellers er resten hemmelig, da ingen klarer å få full pott likevel.

"Jeg vet utmerket godt hva jeg ønsker meg, og sex er ikke på topp"

Det fordi vi er begynt å trekke på årene.

Og da er det viktig at tingene fungerer - også etter at man er ferdig i senga.

Eller - var det ikke sånn?:)

"Jeg vet utmerket godt hva jeg ønsker meg, og sex er ikke på topp"

Det fordi vi er begynt å trekke på årene.

Og da er det viktig at tingene fungerer - også etter at man er ferdig i senga.

Eller - var det ikke sånn?:)

Joda.

Den lista har endret seg kraftig med tida. Sjalusien har forsvunnet, og sex har ikke samme plass som før. Jeg blir ikke dypt forelsket lenger, men mer en slags gjensidig respekt og mer samarbeid. Jeg kan nå snakke om alt og få sagt det jeg mener.

Jeg blir ikke engstelig lenger om hun skulle bli sur for noe jeg ærlig og seriøst mener, eller for at hun ikke lykkes i å kommandere eller få viljen sin.

F eks.

Gi de småperverse fruene tre tequila og det renner som en bekk med sjokkerende innrømmelser.

Du er inne på noe der. Men glem ikke alle ingrediensene FØR du har kommet så langt som til senga. Å få en dame til å tenne er nesten halve jobben. Det kan begynne timer i forveien og smyge seg inn i det ubevisste. Noen menn greier å fyre opp bålet bare man tenker på dem.

Annonse

Du er inne på noe der. Men glem ikke alle ingrediensene FØR du har kommet så langt som til senga. Å få en dame til å tenne er nesten halve jobben. Det kan begynne timer i forveien og smyge seg inn i det ubevisste. Noen menn greier å fyre opp bålet bare man tenker på dem.

Du snakker sikkert om ukjente. ONS er jeg ikke så gira på.

Skuespill er ikke lenger så aktuelt.

Gjest acreme,urgh

At han kan mange stillinger? Tja...

Jeg tror i hvert fall det er lite imponerende dersom det faktisk finnes stillinger du ikke kan.

- Åhhh, kjære, ta meg bakfra. Væææær så snill.

- Sorry, jenta mi. Den kan jeg ikke, men du kan godt få sitte oppå hvis du vil. Den kan jeg!

oisann...der følte sdd seg truffet over å ha gjort ett forsøk som han(helt frem til nå..) trodde var vellykket....forsøk på å imponere med både den ene og den andre stilingen, med ett frnøyd glis om kjeften...eller hva? ;) og så ble han litt stakkarslig og flau nå...uff å uff...

joda, noen liker nok en som kan flere hundre stillinger utenå knekke sammen også, sdd.

ShitDiddelyDo

oisann...der følte sdd seg truffet over å ha gjort ett forsøk som han(helt frem til nå..) trodde var vellykket....forsøk på å imponere med både den ene og den andre stilingen, med ett frnøyd glis om kjeften...eller hva? ;) og så ble han litt stakkarslig og flau nå...uff å uff...

joda, noen liker nok en som kan flere hundre stillinger utenå knekke sammen også, sdd.

Hehe, sarkasme er et åpenbart et fint dyr.

Men ingen liker folk som ikke har humor.

".........................................."

Har liksom ikke fått dreisen på damene med tarzantrusa mi. Har alltid trodd problemene lå i bilringen, men det er mulig kombinasjonen tarzantruse og bilringer som blir feil. Skal vi se, tarzantruse uten bilringer eller bilringer uten tarzantruse: Hva bør man gå for?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...