Gå til innhold

Litt hardt ut kanskje....

Anbefalte innlegg

Gjest I-forhold-selv30

Jenter, helt ærlig nå. Vet dere hva typene driver med ute på byen?

De er noen eneste store flørter, og etter erfaring(Ikke bare egne, men jeg jobber på div utesteder)er det kvinnene som stortsett setter grensene for at det ikke skal gå lenger.

Jeg har ikke antall på hvor mange gifte/samboende menn som snøvler seg inn på jentene med uttalelser om de kjedelige konene etc...er dere klar over at dere garantert er noen av disse konene???De legger seg rett ut uten bomull imellom og er ute etter sex.

Vi har vel alle blitt sjekket opp enten vi er i et forhold eller ikke, av gifte personer.

Hva er det med disse menneskene som prater sånn om sitt valg av partner og absolutt må sjekke.

Få opp øynene mine medsøstre, mye er ikke så uskyldig som dere tror!

Dere blir rett og slett lurt.

Mener ikke å støte noen, men jeg synes dette er trist..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202638-litt-hardt-ut-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest herkules2

Hei

Jeg har lurt mange ganger jeg også på hvordan kjæresten min oppfører seg i forhold til andre damer ute på byen.

Nå har vi ikke vært sammen så lenge så jeg tror ikke at han seriøst prøver å sjekke opp noen. Men at han flørter er jeg sikker på.

Vet jo hvordan jeg ble sjekket opp av han. Han var gift, jeg var gift, han var kammerat til min eksmann.

Men jeg tenker at så lenge han ikke er utro så får han heller bare flørte. Det er vel litt det at han trenger å føle seg attraktiv, at noen tenner på han, gir han kompliment og slik, mer enn at han ønsker å ha sex med dem. Har vel litt liten selvtillit, men den tror jeg at han er iferd med å få bygget opp igjen:-)

Men hadde vært interessant å sette han på prøve da. Finne to sexy damer og spørre de om de vil være med å prøve han ut. At de skal gå bort sammen å sjekke han opp, foreslå trekant å se om han klarer å motstå fristelsen. Blir nok bare med tanken.

Hei

Jeg har lurt mange ganger jeg også på hvordan kjæresten min oppfører seg i forhold til andre damer ute på byen.

Nå har vi ikke vært sammen så lenge så jeg tror ikke at han seriøst prøver å sjekke opp noen. Men at han flørter er jeg sikker på.

Vet jo hvordan jeg ble sjekket opp av han. Han var gift, jeg var gift, han var kammerat til min eksmann.

Men jeg tenker at så lenge han ikke er utro så får han heller bare flørte. Det er vel litt det at han trenger å føle seg attraktiv, at noen tenner på han, gir han kompliment og slik, mer enn at han ønsker å ha sex med dem. Har vel litt liten selvtillit, men den tror jeg at han er iferd med å få bygget opp igjen:-)

Men hadde vært interessant å sette han på prøve da. Finne to sexy damer og spørre de om de vil være med å prøve han ut. At de skal gå bort sammen å sjekke han opp, foreslå trekant å se om han klarer å motstå fristelsen. Blir nok bare med tanken.

Bare det at han flyr på byen alene ofte er jo et tegn godt nok på at han har noen "behov"...

Du vet hvordan han var, hva stopper han i å gjenta det hele? Og det er vel når man har vært sammen lenge det begynner å friste med ferskt kjøtt?

Annonse

Bare det at han flyr på byen alene ofte er jo et tegn godt nok på at han har noen "behov"...

Du vet hvordan han var, hva stopper han i å gjenta det hele? Og det er vel når man har vært sammen lenge det begynner å friste med ferskt kjøtt?

Enda godt min stort sett aldri vil ut på byen.. Må nesten tvinge han til og bli med, men stort sett blir det at jeg drar alene.

De gangene han drar ut uten meg, så kommer han hjem lenge før det stenger, så jeg tror han er snill gutt når han er ute :)

Enda godt min stort sett aldri vil ut på byen.. Må nesten tvinge han til og bli med, men stort sett blir det at jeg drar alene.

De gangene han drar ut uten meg, så kommer han hjem lenge før det stenger, så jeg tror han er snill gutt når han er ute :)

Ok, da er det DU som er usikker og trenger bekreftelse i deres forhold da, ja av og til er det jo jenta som er sånn.

Ok, da er det DU som er usikker og trenger bekreftelse i deres forhold da, ja av og til er det jo jenta som er sånn.

Det svaret der skjønte jeg ikke..Dessuten var egentlig svaret til trådstarter, men postet det under deg ved en feil..

Å gå på byen er ikke for å få bekreftelse av andre menn, men danse og ha det gøy med venner. Og når jeg er ute en helg annenhver mnd så kaller jeg ikke det mye. Typen vil nesten aldri.

Det svaret der skjønte jeg ikke..Dessuten var egentlig svaret til trådstarter, men postet det under deg ved en feil..

Å gå på byen er ikke for å få bekreftelse av andre menn, men danse og ha det gøy med venner. Og når jeg er ute en helg annenhver mnd så kaller jeg ikke det mye. Typen vil nesten aldri.

Det er jo ofte når du går ut alene. Men det er jo sånn folk gjør, de som ikke har noe til felles med kjæresten.

Kjenner meg igjen der :) Før var jeg mye oftere ute på byen, men det har mistet litt av vitsen nå som jeg ikke er på utkikk lenger, hehe... De gangene jeg drar ut alene med venninnene, så er det for å sladre og danse og le sammen med dem - ikke for å sjekke gutter.

Gjest Lei av tastemuser og andre troll.

Ikke bry deg om tastemustrollet. Det er mest effektivt å la sånne troll ties i hjel.

Annonse

Det er jo ofte når du går ut alene. Men det er jo sånn folk gjør, de som ikke har noe til felles med kjæresten.

Kaller du å dra ut på byen alene av og til fordi kjæresten ikke vil være med, at vi ikke har noe felles?

Hvordan tror du du skal finne en kjæreste som liker absolutt alt du gjør?

Vi har så utrolig muye felles, så at han ikke liker å feste, mens jeg av og til kan ta en tur på byen. Så har vi alikevel det viktigste felles.

Dessuten å dra på byen er en måte å treffe andre venner og fler på engang.

Blir som å si at fordi kjæresten rir på hest og ikke du, så har dere ikke noe felles??

Jeg løper ikke rundt på byen og ikke drikker jeg heller, så jeg følte meg ikke truffet av det her.

Men jeg skjønner hva du sikter til, selv om jeg ikke har sett det i så stor grad som du har gjort.

Men jeg vet ikke om menn er så mye verre enn kvinner.....kanskje?

Jeg tror vel kanskje at menn har lavere terskel for bli med noen hjem enn kvinner har.

Gjest Elextra

De som lever i et trygt og godt parforhold trenger neppe frykte noe. De som holder på sånn er neppe i bra forhold, ellers ville de vel neppe herjet alene ute på byen heller?

Enig i første setningen din, men ikke i siste; Selvfølgelig kan man føle behov for å gå ut på byen selv om man er i gode og trygge forhold.

Og dette er et fenomen som gjelder bare menn?? Hahahaha,og vi damer da? Når kvinner slår ut håret så er det jo alltid gøy å få bekrefte om man har draget forsatt vet du;-)

Nekter å tro at det er så stor forskjell på menn og kvinner,men vi kvinner er kanskje litt mere sånn "luremus" aktige.....Vi flørter og sjarmerer i senk og når vi har fått en type omtrent der vi vil ha han, ja så ender vi som regel hjemme hos mannen vår likevel.

Det er min teori!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...