Gå til innhold

sliten etter mye sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mye sex en natt. omtrent 5 ganger. siste gang noe trøbbel med å få opp junior men det gikk til slutt. normalt?

Skrevet

*Flirer* Selvfølgelig er det normalt. Selv en penis har grenser for utholdenhet.

Skrevet

Det syns jeg var dårlig av deg, ikke mer enn fem ganger. Amatør!

Skrevet

Enhver dame vil forlange 6! Minst!

"5 om dagen, 6 om natten" som min nærbutikk reklamerte med for en tid siden! :o)

Skrevet

"5 om dagen, 6 om natten" som min nærbutikk reklamerte med for en tid siden! :o)

Så enkelt kan det sies! ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

uff - at du gidder. Men jeg slår deg, da jeg har gått en lang distanse;)

Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Oppsøk fastlegen din.

"..........................................."

Skrevet

*lol(og lenge)*

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg tror jeg hadde passert begrepet "sliten" etter 4-5 ganger....

Skrevet

*lol(og lenge)*

Lo godt jeg også! Leste plakaten i forbifarten og ruslet videre, bare for å snu - "Hva var det _egentlig_ det sto??!!!!" Og det sto det gitt... :o) Lo for meg selv mellom reolene lenge etterpå.

Skrevet

Jeg sugde kjæresten min under en hel fotballkamp på tv + program der man prater om kampen etterpå. Ble litt sliten i kjeven. Normalt?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg sugde kjæresten min under en hel fotballkamp på tv + program der man prater om kampen etterpå. Ble litt sliten i kjeven. Normalt?

LOL!

Gjest nøffnøff
Skrevet

fikk skikkelig trim av magemusklene av den derre haaaaaaaahahahaha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...