happi Skrevet 23. februar 2001 Del Skrevet 23. februar 2001 Luftsmerter i magen?? Heisann!! Her sitter jeg med masse luftsmerter i magen min, (tror iallefall det er det) Det er akkurat som mageknip som holder et tak også slipper det opp igjen etter en liten stund, og det er veeeldig vondt.Jeg blei med det første veldig redd også, var redd jeg skulle abortere(det kjenntes ut som at nederste del av magen skulel sprenge)Men jeg har ikke fått blødning eller noe, så jeg tror og håper allt er iorden med bebisen.Nå kjenner jeg ingenting. Må jo si at jeg har hattveldig treg mage i det sisste og har hatt problemer med å gå på do, så mulig det kan være det??I dag når jeg fikk de verste smertene så måtte jeg stå krøket over bordet på jobben også måtte jeg komme meg på do og da hadde jeg diare. Hva tror du dette komemr av og er det normalt?Jeg var i denne uken på ul da var jeg 7+3 og hjertet og allt banket og var iorden.Hadde en liten krangel med barnefaren i går og jeg lurer på hvordan det kan påvirke graviditeten min?Er det farlig å bli sinna og opprørt? Håper du kan hjelpe Klem fra happi 8+0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20273-luftsmerter-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 23. februar 2001 Del Skrevet 23. februar 2001 Magknip av olika anledningar under graviditeten kan förekomma utan att det har något med fostret att gjöra. Som du själv nämner kan det ha med tarmarna att gjöra. Eftersom dessa smärtor inte var varaktiga eller att det kom något blod, ser jag ingen anledning till oro. Visst kan man få ont i magen om man har varit upprör eller stressat mycket. Detta skall dock inte påverka fostret. Lycka till vidare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20273-luftsmerter-i-magen/#findComment-88382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.