Gå til innhold

Sexprogrammet på TV3 med bl. a. Tracy Cox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så dette programmet på mandag?

Det var jammen noe nytt, og det man må kunne kalle skikkelig sex-doku.

Lurer på om dette kommer til Norge? Tenke seg til å finne fram til norske par med seksuelle problemer som er villige til å ha et kamera på soverommet som tar opp akten, og hvor ekspertene kan kommentere etterpå.

Synes det var litt moro jeg da. Noen andre som reagerte?

Skrevet

Jeg synes det var et artig program :)

Også må jeg si kjæresteparet var ganske tøffe som turde å stå fram på tv med alle deres intime problemer. Det ble ikke lagt skjul på mye der nei.

Skrevet

Jeg synes det var et artig program :)

Også må jeg si kjæresteparet var ganske tøffe som turde å stå fram på tv med alle deres intime problemer. Det ble ikke lagt skjul på mye der nei.

Har sett programmet før i England og syns det er OK, men å stille opp på noe sånt selv? NEVER!!!!

Gjest durelle
Skrevet

Har sett programmet før i England og syns det er OK, men å stille opp på noe sånt selv? NEVER!!!!

tenker ikke de som stiller opp at kanskje bestemor zapper gjennom kanaler, og kanskje ser barnebarnet sitt på tv og blir sittende å se på for å finne ut hva du gjør på tv??? noe så flaut...

og hva med naboer? kolleger?? dama i butikken?? folk i nærmiljøet?? nå kommer jeg riktignok fra en liten bygd hvor alle kjenner alle, i en by ville det jo bare vært nabo og famile å bekymre seg over...

nei, herregud... ingen andre enn min partner skal se meg ha sex.

Skrevet

tenker ikke de som stiller opp at kanskje bestemor zapper gjennom kanaler, og kanskje ser barnebarnet sitt på tv og blir sittende å se på for å finne ut hva du gjør på tv??? noe så flaut...

og hva med naboer? kolleger?? dama i butikken?? folk i nærmiljøet?? nå kommer jeg riktignok fra en liten bygd hvor alle kjenner alle, i en by ville det jo bare vært nabo og famile å bekymre seg over...

nei, herregud... ingen andre enn min partner skal se meg ha sex.

helt enig........de må være ekstremt frigjorte for å stille opp på noe sånt

Gjest kalendria
Skrevet

helt enig........de må være ekstremt frigjorte for å stille opp på noe sånt

Men jeg får liksom ikke det med "ekstremt frigjorte" til å stemme med de problemene de har?! Mulig jeg ikke har sett nok på programmet...

Skrevet

Jøss. Jeg trodde det skulle bli et skikkelig fjollete, typisk amerikansk program, men dette var jo nesten både interessant og lærerikt!

Paret idag er jo så skjønne og sjenerte også =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...