liffa Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hei igjen!! Endelig ferdig med gelekuren i dag tidlig! Disse 12 dagene siden tilbakesetting av egg har vært en prøvelse rent psykisk! Blir snart sprø av denne ventingen! Kjenner på alle mulige og umulige signaler fra kroppen - så slitsomt! Så i ettermiddag orket jeg ikke mer. Kjøpte en pakke med tester og tok en. DEN VAR POSITIV!! Tør vi tro på det da? kan rester av geleen påvirke noe? Må i alle fall ta ny test om en ukes tid. Men jeg tror at jeg begynner å tillate meg selv og være positiv nå! Gleder meg til vi har slått ihjel en uke til og kan ta ny test - og forhåpentlig vis ringe IVF! Stå på alle sammen - lykke til alle prøvere!! Mvh 0 Siter
Maye Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Er testen positiv så er det fordi kroppen din produserer HCG, det er ikke noe i geleen som kan gi utslag på testen. Gratulerer - du er virkelig gravit 0 Siter
Maye Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Er testen positiv så er det fordi kroppen din produserer HCG, det er ikke noe i geleen som kan gi utslag på testen. Gratulerer - du er virkelig gravit Ups - mente jo gravid og ikke graviT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.