Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer altså på om jeg kan være gravid. Skulle hatt mensen for tre uker siden. Hadde sex én gang i løpet av syklusen, og det var nok ganske tidlig i syklusen og. Vi brukte kondom, og den var hel da vi var ferdige. Dette er andre periode jeg ikke bruker p-piller, men forrige gang gikk jeg bare to uker over tiden. Nå har det altså gått tre uker. Jeg hadde for inntil en uke siden voldsomme mengder med klar, luktfri utflod, og vet at det kan være tegn på graviditet. Nå har jeg vanlig utflod. I samme periode var jeg voldsomt følsom, følte at hormonene kjørte berg og dalbane. Har hatt litt såre bryster, men ikke noe voldsomt. Burde selvsagt kjøpe en gravi-test....Noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202810-nok-et-gravi-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det var tidlig i syklus og kondomen var hel, så burde sjansen for graviditet være liten. Men, det er jo bare en graviditetstest som kan gi deg det sikre svaret, så jeg ville løpt og kjøpt en.

Det at man går å tenker veldig på dette kan jo også føre til at mensen "henger seg opp".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...