Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel

Dra på butikken igjen.

Finn deg en pen topp som går glimrende til det nye smykket. Prøv toppen, så du vet riktig størrelse.

Fortell samboeren at du fant DEN stilige toppen, og at DEN må du bare ha...

Voila; du har smykke og matchende topp (forutsatt at han tar hintet)!

PS: Det kalles kvinnelist... :-)

Tviler på at typen går på samme tabben en gang til :-)

Han er jo furt

Fortsetter under...

Beklager, men jeg skjønner ikke problemet. Ikke hverken hvorfor du er lei deg eller hvorfor han ble sur.

Det finnes andre ting å henge seg opp i.

Er dere veldig unge? Jeg har inntrykk av at hvis man har litt flere år på baken så bryr man seg ikke om slikt i et parforhold?

Og hvor mange mannfolk tar egentlig ad notam av at kjæresten kommer hjem og sier at det ønsker jeg meg?? Vil nok ikke tro at det store flertall springer beina av seg for å kjøpe sånn med en gang ihvertfall......

Uansett en fillesak spør du meg-og mannen hadde jo ikke vært å kjøpt det-så hun sitter jo ikke der med to smykker,så han får nok finne på noe annet å overraske henne med.

Skal en tro de kvinnene som har svart her så bør en ikke ta ad notam ønsker kvinner kommer med.

Dra på butikken igjen.

Finn deg en pen topp som går glimrende til det nye smykket. Prøv toppen, så du vet riktig størrelse.

Fortell samboeren at du fant DEN stilige toppen, og at DEN må du bare ha...

Voila; du har smykke og matchende topp (forutsatt at han tar hintet)!

PS: Det kalles kvinnelist... :-)

Du mener hun skal gjøre akkurat det samme som sist, men mens hun forrige gang ikke ville at han skulle kjøpe smykket så vil hun at han nå skal kjøpe toppen? Ja, blir ikke stakkaren forvirret da så vet ikke jeg.

Annonse

Klarer man å bli sur pga noe så banalt så må det være noe alvorlig galt et sted.

Synes jeg ser samboeren min furte fordi jeg kjøpte meg noe jeg likte.

Grunnen til at typen til innsenderen ble sur er vel at nå må han bruke hønsehjernen sin og heeeeelt alene finne ut hva han kan kjøpe til henne.

Nei takk, en så smålig type hadde jeg ikke orket å bruke mye tid på.

Men hvem furter egentlig mest over småting her: Han, som kom med en spontan reaksjon der og da fordi han ble overrasket over at hun hadde kjøpt det selv når han tydeligvis hadde bestemt seg for å kjøpe det til henne, eller hun som tenker på det i flere dager og deretter legger inn et innlegg på DOL om hvor skuffet hun ble over hans reaksjon? ;-)

Skal en tro de kvinnene som har svart her så bør en ikke ta ad notam ønsker kvinner kommer med.

Selvfølgelig skal man ikke kjøpe inn alt kjæresten ønsker seg (ok, det hadde vært ok, men vanskelig i praksis). Jeg pleier å ønske meg hus, bil, ferier, klær og småtterier, ingen ting av det forventer jeg at min mann skal løpe ut og kjøpe til meg. Hvis han en sjelden gang biter seg merke i noe og har tenkt å kjøpe det i presang er jo det fint, men som i situasjonen her, så er jeg ikke tankeleser og kan forutse det. Dette er en fillesak. Han kan godt bli furten der og da for der røyk en fin og enkel gaveide, men verken hun eller han bør dra dette noe lenger nå. han har sikkert glemt hele greia, det bør hun også.

Annonse

Selvfølgelig skal man ikke kjøpe inn alt kjæresten ønsker seg (ok, det hadde vært ok, men vanskelig i praksis). Jeg pleier å ønske meg hus, bil, ferier, klær og småtterier, ingen ting av det forventer jeg at min mann skal løpe ut og kjøpe til meg. Hvis han en sjelden gang biter seg merke i noe og har tenkt å kjøpe det i presang er jo det fint, men som i situasjonen her, så er jeg ikke tankeleser og kan forutse det. Dette er en fillesak. Han kan godt bli furten der og da for der røyk en fin og enkel gaveide, men verken hun eller han bør dra dette noe lenger nå. han har sikkert glemt hele greia, det bør hun også.

Det hun gjorde her mener jeg er sterk hinting om at hun ønsket dette i gave. Det er ikke snakk om å kjøpe alt den andre måtte ha lyst på.

Klarer man å bli sur pga noe så banalt så må det være noe alvorlig galt et sted.

Synes jeg ser samboeren min furte fordi jeg kjøpte meg noe jeg likte.

Grunnen til at typen til innsenderen ble sur er vel at nå må han bruke hønsehjernen sin og heeeeelt alene finne ut hva han kan kjøpe til henne.

Nei takk, en så smålig type hadde jeg ikke orket å bruke mye tid på.

Du skjønner jo ikke engang hvorfor han ble sur.

Han ble ikke sur fordi hun kjøpte seg noe hun likte, men fordi hun hintet sterkt til han om at han skulle kjøpe det til henne, for så å kjøpe det selv noen dager etterpå.

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...