Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

17

• DarkPink

11

• kvinnen20

5

• Tootsieroll1365380854

5

ShitDiddelyDo

Kan ikke si jeg har foretatt noen opptelling, men siden jeg ikke er sammen med noen nå og har store planer om mer sex, er det nåværende tallet, hva nå det er, noe jeg må gjøre noe med.

Synes ikke tallet er for høyt - hva nå det betyr.

Skjønner meg egentlig ikke helt på dette med fokus på antall sexpartnere.

Annonse

Jeg sier som Prozak. Mer enn 1, men mindre enn 50 :)

Tallet er helt greit.

Hvordan definerer du sex, forresten? Eller sexpartner?

"Hvordan definerer du sex, forresten? Eller sexpartner?"

Sex: Knulling (anal eller vaginal), Oralsex, Fingring/Runking.

Sexpartner: En du har sex med, andre enn deg selv.

:-)

"............................................"

Jeg sier som Prozak. Mer enn 1, men mindre enn 50 :)

Tallet er helt greit.

Hvordan definerer du sex, forresten? Eller sexpartner?

Jeg tenkte helst på samleie da...men ser jo at definisjonen på sex kan være ganske vid! Sexpartneren er den du gjør det sammen med, selvfølgelig.

Annonse

Finn tre kvinner som ikke ville hvisket og tisket og spydd dritt bak ryggen på noen som levde etter "kjønnsorganene kan ikke slites ut", og jeg skal vurdere det

Hvorfor skal du bry deg om hva andre kvinner eller menn for den saks skyld sier eller mener om deg?

Om vi hele tiden skal gå rundt å bekymre oss for hva alle andre mener hele tiden får vi jo ikke utført en dritt.

Hvorfor skal du bry deg om hva andre kvinner eller menn for den saks skyld sier eller mener om deg?

Om vi hele tiden skal gå rundt å bekymre oss for hva alle andre mener hele tiden får vi jo ikke utført en dritt.

Vet ikke..

Jeg har lyst å synge høyt på bussen noen ganger, jeg har lyst å knulle hver gang jeg er kåt (selv når jeg er singel), og jeg har lyst å ha sex med kjæresten min i kinosalen, men jeg gjør ingen av delene. Fordi jeg ikke liker når folk misliker meg for det jeg gjør.

Vet ikke..

Jeg har lyst å synge høyt på bussen noen ganger, jeg har lyst å knulle hver gang jeg er kåt (selv når jeg er singel), og jeg har lyst å ha sex med kjæresten min i kinosalen, men jeg gjør ingen av delene. Fordi jeg ikke liker når folk misliker meg for det jeg gjør.

Jeg skjønner den med at du ikke har sex med kjæresten din i kinosalen når det er andre tilstede. Men å synge på bussen og å ha sex med hvem man vil når man er single skjønner jeg ikke.

Live a little! Og det er bare godt ment.

Jeg skjønner den med at du ikke har sex med kjæresten din i kinosalen når det er andre tilstede. Men å synge på bussen og å ha sex med hvem man vil når man er single skjønner jeg ikke.

Live a little! Og det er bare godt ment.

Jeg skjønner det er godt ment, men. Det er bare sånn jeg er blitt oppdratt. Er nok mer opptatt av hva folk synes om meg enn jeg burde være, men får meg ikke til å bare droppe det.

Jeg skjønner det er godt ment, men. Det er bare sånn jeg er blitt oppdratt. Er nok mer opptatt av hva folk synes om meg enn jeg burde være, men får meg ikke til å bare droppe det.

Jeg skjønner deg godt, jeg er egentlig oppdradd litt slik selv. Moren min mente at alle jenter skulle være dydsmønster og faren min mente at jenter skulle ha like muligheter som gutter og ikke minst utnytte de mulighetene vi fikk. Så da gjorde jeg opprør mot moren min og tok det faren min sa til det ekstreme ;) Ikke nødvendigvis veldig smart det heller..

Er litt enig med deg. Man har hørt altfor ofte at jenter som "lever livet" ikke blir respektert av andre, og at en framtidig partner kanskje vil ha problemer med å akseptere fortiden. Det paradoksale er jo at gutter selvfølgelig kan ha sex med hvem de vil, og så mange de vil...Men når det er sagt, så har jeg bestemt meg for å leve mer her og nå. Hvem jeg har sex med, er min egen sak, og også hvor mange. Hovedsaken er at jeg vil det selv, og tar ansvaret selv. Og jeg gjør det heller ikke med hvem som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...