Gå til innhold

Tannbehandling i narkose.

Anbefalte innlegg

Gjest tenner til besvær

Jeg har tannlegefobi, ikke sånn vanlig tannlege er litt skummelt, men skikkelig angst slik at jeg blir dårlig, spyr, hjerteklapp, hyperventilering etc. Nå har jeg klart å spare opp en god slant med penger og de _må_ jeg bruke til tannbehandling. Jeg er 30 år og har skikkelig dårlige tenner fordi jeg ikke har vært til tannlegen på 15 år og fordi jeg ikke har spesielt sterke tenner i utgangspunktet. Jeg trenger å finne et sted, helst på østlandet, som kan gjøre tannbehandling under narkose. Jeg vet at det er eneste mulighet for meg lystgass, valium, bedøvelse etc er ikke nok for meg er jeg redd.

Jeg er lei av å skamme meg over tennene mine, jeg er lei av å ikke tørre å smile.

Noen som kan hjelpe meg og evt også vet noe om pris?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202901-tannbehandling-i-narkose/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest PulpaMinus

Det jeg kan tilby, bortsett fra masse medfølelse, er prisen jeg fikk nå når jeg starter......beklagligvis er dette uten narkose.....

Men den uhyggelige summen er 20 000,- så kan du sikkert regne noen tusenlapper til på narkosa :(

Du har ellers all min medfølelse siden jeg eri akkurat samme situasjon.....

Trøsteklem

Gjest tenner til besvær

Det jeg kan tilby, bortsett fra masse medfølelse, er prisen jeg fikk nå når jeg starter......beklagligvis er dette uten narkose.....

Men den uhyggelige summen er 20 000,- så kan du sikkert regne noen tusenlapper til på narkosa :(

Du har ellers all min medfølelse siden jeg eri akkurat samme situasjon.....

Trøsteklem

Tusen takk for det, og i lige måde!

Da vet jeg sånn ca hva jeg har i vente...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...