Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere?

helt nytt for meg dette hær, men prøver jo bare å bli litt klokere, hehe..

Har vært inne å fjernet begge egglederne nå nylig, faktisk to uker siden,var jo endel plaget av smerter og infeksjoner da, så trodde at dette var løsningen på problemene, men neida.. kroppen føles helt merkelig, plages av søvnmangel, nedsstemthet og kroniske smerter som jeg ikke helt vet hvor kommer fra, og under den første mensperioden som er nå er jeg jo helt gått av hektene, myye værre enn tidligere.. er det andre som kan være el ha vært i samme situasjon, føler meg sytete og kjempe merkelig hær jeg sitter og ganske så ene og alene da jeg ikke vil plage noen andre med alt dette, hehe.. ble kankje litt langt dette hær, men håper på svar.. skal snart inn på riksen for samtale for prøverør også, svirrer mye tanker rundt dette også, hjeelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/202905-litt-sliten-bare/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...