Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i etpar ukers tid hatt smerter i underlivet når jeg går og ligger på siden. Det er også vondt hvis jeg skal løfte føttene for å f. eks. ta på meg sko. Jeg tror smertene kommer fra beinet (skambeinet??) nederst i underlivet, men det kan være inne i magen også.

Jeg var på ultralyd for 1 1/2 uke siden (jordmoren mente jeg var i uke 15 da, jeg tror selv at jeg nå er i uke 18)

Jeg hadde disse smertene da også, men glemte helt å spørre hva det kunne komme av.

Alt så normalt ut på ultralyden, men vi fikk beskjed om å komme tilbake 3 uker etter, da hun mente at fosteret var for lite til å undersøkes fullstendig og for å sette termin.

Jeg har ikke noe vondt i magen ellers, og har ikke noen blødninger.

Har du noen anelse om hva det kan være?

Håper på svar.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20299-smerter-n%C3%A5r-jeg-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Vad dessa smärtor kommer sig av , vet jag inte helt säkert. Det kan dock vara en början till bäckenlösning. Jag tycker att du skall avvakta och se hur detta utvecklar sig. Det höres ivarje fall inte farligt ut. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...