Q2w3e4r5 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg er en dame på 24 år som planlgger å få barn nr.2. Og i år har jeg tatt 2-3 angre piller. Kan det skylde at jeg ikke har blitt gravid i og med at jeg har tatt det antall ganger? Sist jeg tok pillene var i april, og har siden juni-juli prøvd å bli gravid. Kan de angre pillene ha surret syklusen min da? Og jeg har også prøvd Clearblue eggløsningstester, men de har alltid hele tiden vist at jeg ikke har noe eggløsning eller at ph verdien var lav slik at det viste at jeg ikke hadde eggløsning Hvor sikre er de forresten? Det kan jo ikke være mulig at jeg ikke har hatt det de siste månedene. Håper jeg blir gravid snart, og håper ikke at de angrepillene har gjort noe store skader. Og lurer også på om graviditetstester. Kan det slå ut feil hvis man tar testen for tidlig? Hilsen en som er litt fortvilet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203067-angrepille/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.