Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mensen kom presis dag 29 denne mnden oxo. men så tenker jeg at denne mnden har jeg ikke lyst til å bli gravid. for fa vil jeg få termin ca 26 i 7.

orker ikke tanken på å gå

høygravid i fellesferien. er veldig glad i sommer sol og bading.

sist jeg var gravid hadde jeg termin i feb og de to siste mnd husker jeg at jeg var så veldig varm.

flere som tenker på at ungen kan komme i fellesferien eller tenker dere bare på å bli gravid fort som bare det

?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203078-h%C3%B8ygravid-til-sommeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg har forlengst sluttet å tro at jeg kan styre eller planlegge noe som har med graviditet eller barn å gjøre.

Jeg håper bare at jeg BLIR gravid... Jo før jo heller.

Hvis det betyr at jeg må lide meg gjennom en varm sommer med stor mage, så er det en liten pris å betale for å få et etterlengtet barn.

Gjest propell1

Jeg hadde en plan om at jeg ikke ville ha termin om sommeren, men det var mest for at barnet ikke skulle ha bursdag når alle er bortreist på ferie... :o) Men alle de flotte planene jeg hadde lagt i mitt hode har liksom ikke fungert så knirkefritt etter at jeg kastet p-pillene, så nå får det bare skje når det skjer. Har en venninne som ble gravid med en gang hun sluttet på pillen og trodde på en måte at det kom til å skje meg også, men jeg skjønner nå at dette er en ting som er litt vanskelig å planlegge...

Jeg har forlengst sluttet å tro at jeg kan styre eller planlegge noe som har med graviditet eller barn å gjøre.

Hvis det betyr at jeg må lide meg gjennom en varm sommer med stor mage, så er det en liten pris å betale for å få et etterlengtet barn.

ønsker deg masse gode tanker å håper du får en posetiv test veldig snart

jeg har heller ikke lyst å gå høygravid midt på sommeren, men det stopper meg ikke. Vi fortsetter å prøve for fullt. Blir jeg gravid nå, kommer jeg til å bli overlykkelig. Mensen kommer fohåpentligvis ikke nå på onsdag. spennende

håper sammen med deg at mensen din ikke dukker opp denne gangen

lykke til

Annonse

Jeg hadde en plan om at jeg ikke ville ha termin om sommeren, men det var mest for at barnet ikke skulle ha bursdag når alle er bortreist på ferie... :o) Men alle de flotte planene jeg hadde lagt i mitt hode har liksom ikke fungert så knirkefritt etter at jeg kastet p-pillene, så nå får det bare skje når det skjer. Har en venninne som ble gravid med en gang hun sluttet på pillen og trodde på en måte at det kom til å skje meg også, men jeg skjønner nå at dette er en ting som er litt vanskelig å planlegge...

prøver jeg fortsatt om ett da vil jeg nok blåse i om terminen kommer i fellesferien.

ønsker deg lykke til

Hei jeg ville bare si at jeg har en gravivditet der jeg var høygravid om vinteren og en der jeg fødte midt på det varmeste på sommeren. Og syntes at det var mye lettere å være høygravid på sommeren enn om vinteren. Bare det å slippe å ta på seg så mye klær og store sko var en lettelse. Men det skjer somregel mer om sommeren og tiden går derfor litt fortere også.

Jeg tror man tilpasser seg uansett.

Jeg fikk en sønn 30. juli i år. Koste meg masse som gravid i sommer jeg.. Deilig å gå med luftig kjole og sko man bare putta foten inni. Kjempedelig å bade i sjøen og lufte magen på stranda. : )

Men jeg må innrømme det ikke bare var fryd og gammen, svetta som en gris også sleit jeg med MASSE vann i beina den siste mnd. Men det hadde jeg nok gjort uansett. Hvis jeg måtte velge mellom sommer og vinter ville jeg valgt sommer.. Hadde vært livredd for å skli på isen + det er styr med masse klær. Å føde på våren er vel best, men da er du litt sent ute. : ) Bare kjør på, er ikke lett å planlegge hvilken mnd. man skal føde i..

Lykke til! ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...