Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min mann har hatt ett forhold med en annen kvinne, men etter han ble "tatt på fersken" sa han det var slutt. Men nå har jeg funnet ut at han fortsett treffer henne. Jeg har nok en gang konfrontert ham med dette, og han sier at nå er det over. Hvordan kan jeg stole på det? Han har jo bare løyet og løyet for meg før. Har mest lyst å pakke kofferten hans å kaste ham ut. Jeg sover ikke om nettene, ligger bare og gråter hele tiden. Klarer ikke fungere i hverdagen en gang, går rundt som en zombie på jobb. Når jeg tar opp dette med ham, lover han at alt skal bli bedre og at han angrer seg fælt. Men jeg kan ikke stole på ham mer. Når tilliten er borte i ett ekteskap er det vel ikke mye igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20318-han-bare-lyver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg!!!

Grusomt med menn man ikke kan stole på.

Har du kontaktet damen i bildet her???? Det hadde jeg gjort!

Det er jo ikke sikkert hun vet noe om deg, eller?

Eller mann deg opp og rett og slett flytt fra han, om det så bare er for en stund, så han får seg et støkk i livet, han fortjener jo ikke deg egentlig!!!

Det er jo fryktelig vondt og gå rundt og ha det slik!!!

Håper det løser seg til det beste for deg !

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20318-han-bare-lyver/#findComment-88563
Del på andre sider

Jeg føler med deg....

Jeg tror man kan tåle ganske mye, men det er verst å bli løyet for!

Hadde han enda sagt sannheten....

Jeg er i en situasjon som fikk meg til å svare deg. Jeg vet at min samboer lyver for meg. Jeg vet at han har kontakt med andre jenter. Jeg vet forsåvidt at han ikke ligger med noen andre, men jeg vet at han mailer og snakker i telefonen med dem. Mye av kontakten skjer via internett og telefon. Og mitt dilemma er at jeg har funnet ut av løgnene ved å lese mailen og tekstmeldingene hans.

Jeg har tidligere konfrontert ham med at jeg har gjort det, og han sverger på at det ikke er noe alvorlig, også går resten av tiden med til at han anklager meg for å ha lest hans ting. Noe jeg selvsagt ikke er stolt av akkurat....

Jeg tør ikke å ta dette opp mer.

Jeg hinter om at : du holder vel ikke på med sånt mer, og han benekter blankt. Og jeg vet at det ikke er sant.

Det er helt forferdelig, han lyver meg midt i ansiktet, og jeg kan ikke konfrontere ham med det uten at alt blir min feil.

Jeg hadde taklet sannheten, den er så konkret om ikke enkel å forholde seg til, og den forandrer seg ikke.

Ville bare egentlig si at jeg føler med deg, det er ikke enkelt. Hvis jeg bare ikke hadde elsket han, så hadde det jo ikke vært noe problem...

Stå på! Jeg tenker på deg.

Si fra hvis du ønsker kontakt med meg:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20318-han-bare-lyver/#findComment-88770
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Når tilliten blir borte, kan samlivet fortone seg som ødelagt.

Jeg tror du må starte fra en kant for å komme videre.

Tør du ta sjansen på å ta hans ord for sant, når han sier det?

Kan du bruke det som 1.trinn på en gjenforenings-prosess?

Får du mannen din med på det?

Tenk gjerne gjennom hva du vil si til mannen din. Hva vil du gjøre hvis du tar han i løgn igjen?

Kommer du ingen vei på egen hånd, kan du kontakte familiekontoret for hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20318-han-bare-lyver/#findComment-88841
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...