Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en generelt sett veltilpasset person, har det som regel bra.

MEN, når det kommer til menn går jeg helt i vranglås. Jeg tåler ikke å like en type (tenk om han ikke liker meg og avvisker meg?), jeg tåler ikke å mislike en type (da må jeg kanskje avvise han og da blir han sur, og det er jo fælt å vite at det liksom er min skyld). Jeg tåler heller ikke å være ambivalent ovenfor en type, for jeg føler at jeg på død og liv MÅ ha et slags klart svar for meg selv. Jeg klarer ikke at ting henger i lufta...

I tillegg er det slik at det skal veldig lite til før jeg går i vranglås. Hvis jeg møter en fyr ute på byen som spør om nummeret mitt, blir jeg gående en hel uke og bekymre meg over om han vil melde meg og hvordan det kan komme til å gå. Etter ca. to møter og ti tekstmeldinger har jeg enten blitt veldig forelska, ELLER jeg føler en slags avsky for fyren. Så selv om jeg jo strengt tatt ikke har blitt kjent med fyren, så har jeg veldig sterke følelser ovenfor han og tenker mye på han (enten positivt eller negativt).

Det er ingen ting annet i livet mitt som gir meg så sterke følelser. Folk jeg kjenner dør, jeg gjør noe feil på jobb, jeg krangler med venner, jeg vaser vekk alle pengene mine... Den frustrasjonen jeg føler ovenfor slik ting er bare blåbær i forhold til dette med menn.

HVA FAEN I HELVETE SKAL JEG GJØRE?? JEG BLIR SPRØ!!

Jeg trenger noen kloke ord fra dere kloke mennesker her på forumet!

Skrevet

Post på psyk.forum

Takk for intelligente og omsorgsfulle svar! Jeg føler meg mye bedre nå, og ser lyst på fremtiden! Halleluja! Hva skulle jeg gjort uten dere??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...