Gå til innhold

han vil ha analsex

Anbefalte innlegg

Men da er du ikke 100% hetero, lille venn. Det bevises hinsides enhver tvil ved at du tenner på tanken :-)

"........................................."

Jeg har aldri påstått at jeg er 100% hetero heller. :o) Jeg er nemlig av den oppfatning at vi ikke er 100% enten/eller, men litt av hvert.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• Lillemus

5

• IngenLurerDenneGutten

3

• Glimtipper

3

Annonse

Tror ikke han stikker hvis du ikke vil.

Jeg syntes også at det hørtes ekkelt ut helt fram til jeg fant ut at jeg ville prøve det bare for å ha prøvd. Det har blitt mye god analsex etter det. :o) Kunsten er å ta det med ro, bruke masse glidemiddel og være forsiktig.

Jeg anser meg selv som mest hetero, men jeg hadde tent som faen på å bli slikket av en kvinne... :o)

Ikke enig. Her er jeg enig med Prozak. Ville ikke tent på det samme om det var en kvinne som gjorde det, uansett om hun var flink til å slikke eller ikke.

:)

• 10 måneder senere...

Jeg trodde jeg aldri kom til å prøve dette... men til min store overraskelise fikk jeg plutselig lyst en dag.. Vi brukte god tid og vi hadde vanlig samleie først (for guds skyld ikke etter analsex!) deretter koste han først med meg der bak til jeg begynte å utvide meg litt etter litt.. vi brukte masse glidemiddel og lenge med fingre før han fikk komme inn i meg. det var deilig på en anderledes måte og var ikke vondt og farlig slik jeg trodde det skulle bli. men han har ikke spurt siden om det så han synes det var helt ok.. bedre å være inni meg i skjeden sa han. så hvorfor ikke la han prøve en gang? vær for all del trygg og bruk lang tid. slapp av og si for all del stopp hvis han tar helt av. lykke til.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...