picachu1365380511 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei alle prøvere i samme situasjon! Hvorfor kan det bare ikke klaffe for oss også??? Jeg har dessverre vært litt fokusert på hjertet det siste året, da jeg plages en del med ekstraslag og hjertebank. Dette førte til panikkangst, og jeg går nå på 15 mg cipralex det har jeg gjort i snart ett år... I tillegg til alt dette så bekymrer jeg meg for om jeg egentlig kan bli gravid...har mensen regelmessig, men har de første dagene av mensen vondt i endetarm/underliv....er derfor litt engstelig...det største vi ønsker oss er et lite kjærlighetsbarn mulig stressnivået mitt er altfor høyt, og at det derfor tar litt tid...noen med samme erfaring??? Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203192-stress-og-pr%C3%B8ving-%C3%A5%C3%A5%C3%A5-jeg-blir-s%C3%A5-lei-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.