Gå til innhold

FU: Har du positiv kontakt med dine ekser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig skjønner jeg ikke at folk kan få det til.

Jeg har bare kjærester å vise til. Har aldri vært skilt og det har aldri vært barn inni bildet.

Jeg har aldri kunnet å ha en normal kontakt med eks-kjærester, pga at jeg har trengt å ha dem på avstand for å komme over sterke følelser til disse.

Men ser jo at de fleste andre klarer det. Gjerne er de bestevenner etterpå.....Hvordan er det mulig?

Har du positiv kontakt med dine ekskjærester? Tøyse og tulle og beholde det gode fra vennskapet som var, men samtidig holde de lidenskaplige følelsene på avstand?

Skrevet

Nei, ingen. Men vi var nok ikke spesielt gode venner når vi var sammen heller ;)

Skrevet

Nå har jeg ingen ekser som bor i nærheten, så det har jeg ikke. Men jeg tror nok at jeg hadde kunnet gjennopta kontakten det når jeg var kommet 100% over bruddet. Men uansett tror jeg ikke jeg ville hatt det, av den enkle grunn at jeg ikke liker noen av eksene mine. Og jeg ville også syntes det var merkelig hvis kjæresten min hadde hatt kontakt med noen av sine ekser.

Skrevet

Jeg har veldig god kontakt med eks'sen, vi er faktisk mye bedre venner nå enn da vi bodde sammen. Vi har to barn sammen og jeg tror det blir litt annerledes enn eks'er man ikke har barn med, kontakt må vi ha uansett, og da er det vel like greit å være venner, ikke minst for barna sin del. Dessuten så har vi jo samme vennekrets, blir invitert på de samme festene og sånn, og det ser jeg ikke som noe problem. Var nylig i en 40-års dag sammen og ringte en annen venn som også var invitert dit og spurte om han ville komme på vorspiel, "nei jeg kan ikke gå for eks'en skal" svarte han, det blir liksom for dumt!

De jeg var sammen med før jeg traff eks'en, har jeg lite eller ingen kontakt med.

Skrevet

Jeg er såpass voksen og jeg synes den trenden i dag å være gode venner og omgås videre er feil. Jeg har god kontakt med min eksmann rundt døtrene våre, men ikke noe utenom det. Jeg ønsker ikke å være venninne med samboeren hans, men har ingen problemer med å invitere henne sammen med ham til jentenes bursdager f.eks. Hun er søt og hyggelig og de er lykkelige sammen og det er jeg glad for. Ekskjærester har jeg ingen grunn til å ha kontakt med. Jeg er ferdig med dem og har ingen barn med dem og hva skal jeg da kontakte dem for?

Skrevet

Hvorfor det ?

Tror egentlig begrepet "være venner" bare er noe jekla tull. Ekser er ekser, hvorfor bruke den dyrebare tiden vi har på kloden, sammen med noen som har gjort en noe vondt ?

Ikke kom med lykkelig skilsmisse, og bla bla bla.

Det blir for fjortis !!

Skrevet

Jeg kan ikke huske sist gang jeg traff på en eks.

jeg har heldigvis ikke barn med noen av dem, og har ikke noe behov for å pleie kontakt med noen av dem.

Skrevet

Jeg har ingen ekser faktisk.

Har jo noen ekskjærester, men det er så mange år siden, 30 år for å være nøyaktig, at jeg vil ikke kjenne dem igjen om jeg traff dem på gaten en gang. Bortsett fra ei, for hun er gift med mitt søskenbarn.

Gjest NEI, selvsagt ikke
Skrevet

Har ikke kontakt med noen ekser, i mitt tilfelle ungdomskjærester. Ikke vil jeg ha det heller,

hvorfor tror du jeg dumpa dem? !lol!

Ekle, gamle gubbene som de har blitt ;)

Skrevet

Hvorfor det ?

Tror egentlig begrepet "være venner" bare er noe jekla tull. Ekser er ekser, hvorfor bruke den dyrebare tiden vi har på kloden, sammen med noen som har gjort en noe vondt ?

Det blir for fjortis !!

Ikke alle ex-kjærester har nødvendigvis gjort en noe vondt, da.

Skrevet

Jeg er ikke kompis med noen av mine ekser. Men jeg kan synes det er koselig å treffe dem igjen bare for å se hvordan det har gått med dem. Det var jo grunner til at det ble slutt, så defor er det kanskje ikke så mye mer man har å si hverandre. men så har jeg ikke barn med noen ekser- heldigvis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor det ?

Det blir for fjortis !!

Det var da voldsomt.

Artig at du bruker ordet "fjortis".

Skrevet

Nei sånn småbarns kjærester har jeg ikke kontakt med nei vil ikke ha det heller.

Har hatt samme mann siden jeg var 14 så jeg har bare sånn 1 ukes seanser i 13 års alderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...