Gå til innhold

FU: Hva hadde vært vanskeligst å tilgi...

Anbefalte innlegg

Helvete heller - jeg hadde ikke villet hørt noen detlajer i så måte - bare det å ha sex med en annen er nok....til å ikke tilgi - for meg.

Jeg hadde vært litt besatt av detaljer, tror jeg. Heller vite sikkert, enn å ligge våken og la fantasien gjøre det hele verre.

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Glimtipper

12

• DarkPink

9

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Hvordan i huleste kommer man i en sånn "ufrivillig" situasjon``? at en fremmed dame bare plutselig satt der med munnen rundt stakan? *ler*

Den hadde jeg ikke gått på altså! hehe

Huh? Da har jeg en høne å plukke med kjæresten....!

Neida =) Nei, f.eks om det er en god del alkohol innabords, så er det jo forholdsvis fort gjort at ei utspekulert kjerring bare knepper opp smekken og drar'n ut =)

Sier _overhodet_ ikke at det er noen unnskyldning, men jeg føler ørlite mindre vrede over den tanken, enn tanken på at han selv aktivt kler av kjerringa og stikker trynet mellom beina på henne.

ShitDiddelyDo

Huh? Da har jeg en høne å plukke med kjæresten....!

Neida =) Nei, f.eks om det er en god del alkohol innabords, så er det jo forholdsvis fort gjort at ei utspekulert kjerring bare knepper opp smekken og drar'n ut =)

Sier _overhodet_ ikke at det er noen unnskyldning, men jeg føler ørlite mindre vrede over den tanken, enn tanken på at han selv aktivt kler av kjerringa og stikker trynet mellom beina på henne.

"Nei, f.eks om det er en god del alkohol innabords, så er det jo forholdsvis fort gjort at ei utspekulert kjerring bare knepper opp smekken og drar'n ut =)"

Jeg har lyst til å dra på fest med dine venninner!

Ja, det skulle liksom være det. Men mange som ikke klarer å tenke seg at de ville ha tilgitt, uansett, kanskje?

Mange av de som er sikre på at de ville dumpet vedkommende, ville nok oppdaget at det likevel ikke var så enkelt om de opplevde det.

"..........................................."

Annonse

Mange av de som er sikre på at de ville dumpet vedkommende, ville nok oppdaget at det likevel ikke var så enkelt om de opplevde det.

Men det er ikk enoen unnskyldning -sånn før det evnt. skjer! en klar holdning bør man vise! *fingern*

"Nei, f.eks om det er en god del alkohol innabords, så er det jo forholdsvis fort gjort at ei utspekulert kjerring bare knepper opp smekken og drar'n ut =)"

Jeg har lyst til å dra på fest med dine venninner!

Hehe.. eller meg? =p

Du kan også få bli med!

Jeg stiller med rikelig mengder alkohol. Du med venninner! :)

Jeg har ingen garanti for at venninnene mine gjør sånt, altså. Og jeg er for tiden opptatt.. =)

Men pokker heller, gratis alkohol, da stiller vi opp! ;p

Ja, det tror jeg også. Men jeg tilgir ikke lett, om jeg blir såret. Jeg husker alt for godt til å kunne ha et lykkelig forhold til sambo etter utroskap.

Annonse

Jeg hadde kastet ham på dør uten diskusjon.

Hadde en kjæreste engang som var utro mot meg, han tilsto alt og sa han angret, jeg sa meg villig til å tilgi og fortsette som før.. Det ble et helvete, ikke fordi han fortsette å være utro, men fordi jeg ikke klarte å stole på ham, han hadde ødelagt tilliten fullstendig, jeg prøvde virkelig men det var håpløst.

Ut på minuttet, uansett det ene eller det andre.

Utroskap er per def en latterlig handling da det er innlysende at det fører brudd og helvete med seg.

"innlysende at det fører brudd og helvete med seg"

Statistisk sett er det _ikke_ innlysende at det fører til brudd. Helvete, i en eller annen grad eller form, tror jeg statistikken støtter mer.

Hehe. Kjæresten min gjør det nokså sjeldent, men når han først gjør d, så er det veldig lidenskapelig.

Men synes du det ikke er en større utroskapsfaktor når det er han som er aktiv, da?

Hvis hun plutselig har leppene rundt ham, så kan det jo være vanskelig å stå imot. Å stå imot å begynne å slikke en annen kjerring bør jo være betydelig lettere, hvis han har respekt for kjæresten sin? =)

"Hvis hun plutselig har leppene rundt ham, så kan det jo være vanskelig å stå imot"

Ærlig talt - man bør kunne klare å stå imot lenge før hun "plutselig" har leppene rundt bukse-batongen. Og det er jo heller ikke alltid slik at man ser stjerner og planeter i det øyeblikket et kvinnfolk gaper over den enøyde slangen.

"......................................."

Hvordan i huleste kommer man i en sånn "ufrivillig" situasjon``? at en fremmed dame bare plutselig satt der med munnen rundt stakan? *ler*

Den hadde jeg ikke gått på altså! hehe

"Uhm...du skjønner...hun kom gående, og så skled hun og falt fremover. Og der sto jeg, nettopp ferdig å pisse, med slangen i hånden. Idet hun falt skrek hun, slik at hun tredde den åpne kjeften nedover stolpen før jeg fikk halt den inn og stappet den på plass i buksene. Og så var det så jævli digg at jeg klarte ikke å stoppe henne..."

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...