Gå til innhold

FU: Hva hadde vært vanskeligst å tilgi...

Anbefalte innlegg

Huh? Da har jeg en høne å plukke med kjæresten....!

Neida =) Nei, f.eks om det er en god del alkohol innabords, så er det jo forholdsvis fort gjort at ei utspekulert kjerring bare knepper opp smekken og drar'n ut =)

Sier _overhodet_ ikke at det er noen unnskyldning, men jeg føler ørlite mindre vrede over den tanken, enn tanken på at han selv aktivt kler av kjerringa og stikker trynet mellom beina på henne.

"Neida =) Nei, f.eks om det er en god del alkohol innabords, så er det jo forholdsvis fort gjort at ei utspekulert kjerring bare knepper opp smekken og drar'n ut =)"

LOL. Vel - jeg skal ikke krangle på hva som er verst, men jeg setter spørsmålstegn ved hvor sannsynlig en slik situasjon er.

"........................................."

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• Glimtipper

12

• DarkPink

9

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

"Hvis hun plutselig har leppene rundt ham, så kan det jo være vanskelig å stå imot"

Ærlig talt - man bør kunne klare å stå imot lenge før hun "plutselig" har leppene rundt bukse-batongen. Og det er jo heller ikke alltid slik at man ser stjerner og planeter i det øyeblikket et kvinnfolk gaper over den enøyde slangen.

"......................................."

Nei, da har du aldri hatt lepper som mine rundt slangen din.. ;D

Nei, nok om dette da. Jeg hadde ikke akkurat sagt "å, vennen, jeg skjønner" hvis kjæresten min kom hjem med en slik historie. Men det er LITT, ørpittepittelitt, bedre enn om han skulle gjort det på henne. Synes nå jeg =)

"innlysende at det fører brudd og helvete med seg"

Statistisk sett er det _ikke_ innlysende at det fører til brudd. Helvete, i en eller annen grad eller form, tror jeg statistikken støtter mer.

"..........................................."

Om folk skiller seg i navnet eller i gavnet etter utroskap, synes jeg nesten går ut på det samme. De færreste opplever vel at utroskap er flott for forholdet.

Nei, da har du aldri hatt lepper som mine rundt slangen din.. ;D

Nei, nok om dette da. Jeg hadde ikke akkurat sagt "å, vennen, jeg skjønner" hvis kjæresten min kom hjem med en slik historie. Men det er LITT, ørpittepittelitt, bedre enn om han skulle gjort det på henne. Synes nå jeg =)

Vet du, at det er "bittelitt" bedre er jeg faktisk enig i. Jeg har bare ingenting til overs for at det skal være så umulig for menn å motstå fitte, pupper og rumper som tilbyr seg.

Jeg har hatt en god del sjanser de siste årene, fra "vanlige" til kvinnfolk som har sagt rett ut hva de vil gjøre etc. Og mange har vært fristende - det er jo umulig å ikke tenke tanken. Men det er da pokker ikke en kroppsdel som tar kontroll over handlingene dine, selv om akkurat det er en klisjé.

Om folk skiller seg i navnet eller i gavnet etter utroskap, synes jeg nesten går ut på det samme. De færreste opplever vel at utroskap er flott for forholdet.

"De færreste opplever vel at utroskap er flott for forholdet"

Selvføglelig ikke. Men det er mange som tilgir, prøver å tilgi, eller lever med det - også blant de som i utg.punktet er overbeviste om at de ikke ville gjort det.

".........................................."

Annonse

Vet du, at det er "bittelitt" bedre er jeg faktisk enig i. Jeg har bare ingenting til overs for at det skal være så umulig for menn å motstå fitte, pupper og rumper som tilbyr seg.

Jeg har hatt en god del sjanser de siste årene, fra "vanlige" til kvinnfolk som har sagt rett ut hva de vil gjøre etc. Og mange har vært fristende - det er jo umulig å ikke tenke tanken. Men det er da pokker ikke en kroppsdel som tar kontroll over handlingene dine, selv om akkurat det er en klisjé.

Så enig, så enig =)

"Uhm...du skjønner...hun kom gående, og så skled hun og falt fremover. Og der sto jeg, nettopp ferdig å pisse, med slangen i hånden. Idet hun falt skrek hun, slik at hun tredde den åpne kjeften nedover stolpen før jeg fikk halt den inn og stappet den på plass i buksene. Og så var det så jævli digg at jeg klarte ikke å stoppe henne..."

"............................................"

Ja, den hadde jeg selvsagt gått på! .)

om min kjære noen gang tør å være utro mot meg :) , vil jeg jo for all del ikke vite detaljer!!! er det "vanlig" å få vite? er det lurt å få vite det? blir det ikke mer sårende?

jeg hadde nok spurt ham om det var noe mer intimt enn klining. noe mer, hadde ført til tupp i ræva og klær på gata.

hadde det vært klining, måtte jeg gått mer inn i meg selv. tenkt om dette var noe jeg kunne tilgi... etter noe slikt tull, er det viktig å vite om jeg klarer å bli ferdig med det... det gjør jo vondt, og tilliten blir på bunn, sjalusien øker, og...nei... vet ikke om sånt funker...

hadde det vært ei som han kjendte fra før, hadde det vært tupp i ræva uansett.

"De færreste opplever vel at utroskap er flott for forholdet"

Selvføglelig ikke. Men det er mange som tilgir, prøver å tilgi, eller lever med det - også blant de som i utg.punktet er overbeviste om at de ikke ville gjort det.

Jadda... kverulanten...

Men ingen vil ha en utro partner framfor en trofast partner.

Annonse

om min kjære noen gang tør å være utro mot meg :) , vil jeg jo for all del ikke vite detaljer!!! er det "vanlig" å få vite? er det lurt å få vite det? blir det ikke mer sårende?

jeg hadde nok spurt ham om det var noe mer intimt enn klining. noe mer, hadde ført til tupp i ræva og klær på gata.

hadde det vært klining, måtte jeg gått mer inn i meg selv. tenkt om dette var noe jeg kunne tilgi... etter noe slikt tull, er det viktig å vite om jeg klarer å bli ferdig med det... det gjør jo vondt, og tilliten blir på bunn, sjalusien øker, og...nei... vet ikke om sånt funker...

hadde det vært ei som han kjendte fra før, hadde det vært tupp i ræva uansett.

Jeg hadde spunnet videre på det lille han hadde sagt i evigheter, om jeg ikke fikk vite nøyaktig hva som skjedde. Så vidt jeg har forstått, er han slik også.

Jadda... kverulanten...

Men ingen vil ha en utro partner framfor en trofast partner.

Å bruke ordet kverulant om motparten når man ikke har noe å argumentere med, er en altfor sliten hersketeknikk. Når du sier noe som åpenbart er feil, så må du jo tåle å høre at det er feil. Jeg skal prøve å tåle det hvis jeg sier noe som åpenbart er feil :-)

Og nei - selvfølgelig vil ingen ha en utro partner. Men det har vel ingen noensinne påstått, og det var vel heller ikke utgangspunktet.

Å bruke ordet kverulant om motparten når man ikke har noe å argumentere med, er en altfor sliten hersketeknikk. Når du sier noe som åpenbart er feil, så må du jo tåle å høre at det er feil. Jeg skal prøve å tåle det hvis jeg sier noe som åpenbart er feil :-)

Og nei - selvfølgelig vil ingen ha en utro partner. Men det har vel ingen noensinne påstått, og det var vel heller ikke utgangspunktet.

Er det virkelig feil at utroskap skaper brudd mellom folk? Det tviler jeg på.

At bruddet kan heles før eller siden er selvsagt riktig, men det har jeg da aldri benektet.

Er det virkelig feil at utroskap skaper brudd mellom folk? Det tviler jeg på.

At bruddet kan heles før eller siden er selvsagt riktig, men det har jeg da aldri benektet.

"At bruddet kan heles før eller siden er selvsagt riktig, men det har jeg da aldri benektet."

Nå kaller jeg det et "brudd" hvis forholdet blir avsluttet. Og du skrev da vitterlig at utroskap åpenbart førte til brudd i forhold. Det jeg svarte var at, statistisk sett, så er det veldig mange forhold som ikke blir avsluttet p.g.a utroskap, fordi en del folk enten tilgir, forsøker å tilgi, eller lever videre med det. Og i noen tilfeller kan det faktisk fungere. Men for all del - du får insistere på å kalle meg kverulant hvis det gir deg glede.

"At bruddet kan heles før eller siden er selvsagt riktig, men det har jeg da aldri benektet."

Nå kaller jeg det et "brudd" hvis forholdet blir avsluttet. Og du skrev da vitterlig at utroskap åpenbart førte til brudd i forhold. Det jeg svarte var at, statistisk sett, så er det veldig mange forhold som ikke blir avsluttet p.g.a utroskap, fordi en del folk enten tilgir, forsøker å tilgi, eller lever videre med det. Og i noen tilfeller kan det faktisk fungere. Men for all del - du får insistere på å kalle meg kverulant hvis det gir deg glede.

Hjelpe meg, du trenger da ikke opplyse meg om at folk går videre i forhold til tross for utroskap...

Jeg tror av en eller annen grunn at det hadde vært vanskligst å forholde seg til at noen andre hadde gitt ham oralsex.

Utroskap er ikke nødvendigvis kroken på døra,og det skulle ha vært andre elementer inne i bildet også for at jeg skulle gitt opp forholdet.

Vi er alle forskjellige-og vi har alle forskjellige grenser for som er akseptabelt eller ikke.

"Men det er da pokker ikke en kroppsdel som tar kontroll over handlingene dine"

Har du sett Atle Antonsens skjets om "rævva tar kontroll"? Dette er fra da han og Golden hadde de Lun Aften-programmene på Metropol:

Atle på vei opp en rulletrapp på et shoppingsenter, hele filmet med skjult kamera, og plutselig uten forvarsel "tar ræva kontroll", og svinger hit og dit og dulter borti uforvarende personer rundt ha Han unnskylder seg som best han kan med at ræva dessverre har tatt krontroll.

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...