bekymret 76 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg oppsøkte nylig min fastlege å grunn av underlivssmerter og små blødninger. Fikk uken etter bekjed om at jeg hadde chlamydia. Jeg har hatt samme partner i 4 år, og testet meg for chlamydia 3-4 måneder etter at vi ble sammen. Testen var da negativ. Jeg må mest sannsynlig hatt sykdommen i flere år, men har ikke hatt noen symptomer tidligere. Både jeg og min partner har fått en tredagers behandlingskur med azitromax. Min fastlege sier at jeg ikke trenger å ta en etterkontroll. Er dette riktig? Min samboer og jeg har forsøkt å få barn i ca. 14 måneder. Jeg har nå blitt veldig redd for at jeg har blitt steril. Min fastlege sier at jeg bør ha forsøkt å bli gravid i 2 år før jeg blir utredet. Kan det være chlamydiaen som gjør det vanskelig å bli gravid? Må jeg vente til det har gått 2 år før jeg får svar på dette? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Nei, nei, utredning for ufrivillig barnløshet bør absolutt settes igang etter ett års prøving, jeg ville byttet fastlege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.