Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er greit, jeg. Jeg hadde ikke blittsur hvis en partner gjorde det med meg. Kanskje blitt litt fornærmet fordi han ikke stolte på meg, men jeg hadde blitt glad for at han hadde fått et synlig bevis på at jeg er tro og skikkelig.

Kanskje det er en grunn til at dere som blir så sinna ved tanken blir det....?

Skrevet

Jeg sier som flere andre her - hadde kjæresten min funnet på noe sånt mot meg så hadde jeg droppet ham umiddelbart.

Hva om du ved å iscenesette noe slikt legger opp til en situasjon som ellers aldri ville forekommet? At du med vitende og vilje sender ham i en annen kvinnes armer?

Skrevet

Jeg sier som flere andre her - hadde kjæresten min funnet på noe sånt mot meg så hadde jeg droppet ham umiddelbart.

Hva om du ved å iscenesette noe slikt legger opp til en situasjon som ellers aldri ville forekommet? At du med vitende og vilje sender ham i en annen kvinnes armer?

Om han faller for at en gjennomsnittlig kvinne sjekker ham opp, så ville det jo skjedd før eller siden, med mindre han er superstygg og sosialt tilbakestående.. =)

Gjest ingen store betenkligheter
Skrevet

Stolte ikke på ekstypen, av gode grunner. lagde en fakeprofil og skrev til han og fikk egentlig et ok svar (ikke hentydniger til noe flørt).

å avtale med veninne om at hun skal sjekke opp mannen er ikke okey, synes jeg, fordi det innebærer så mye....... men kan jo endre syn da

Gjest ingen store betenkeligheter
Skrevet

Jeg synes det er greit, jeg. Jeg hadde ikke blittsur hvis en partner gjorde det med meg. Kanskje blitt litt fornærmet fordi han ikke stolte på meg, men jeg hadde blitt glad for at han hadde fått et synlig bevis på at jeg er tro og skikkelig.

Kanskje det er en grunn til at dere som blir så sinna ved tanken blir det....?

Tenker på samme måte som deg. Ville blitt fornærmet, men ikke sint om sambis testa meg på den måten. skal jo ikke ha noe å skjule uansett....

Skrevet

Jeg synes det er helt forkastelig. Den som setter opp feller for andre skal selv falle i dem.

Skrevet

Stolte ikke på ekstypen, av gode grunner. lagde en fakeprofil og skrev til han og fikk egentlig et ok svar (ikke hentydniger til noe flørt).

å avtale med veninne om at hun skal sjekke opp mannen er ikke okey, synes jeg, fordi det innebærer så mye....... men kan jo endre syn da

Vel, nå har jeg gjort det, og han bet på med hele kjeften fra første stund... Var egentlig ikke noe sjokk, trengte bare en bekreftelse på at han ikke var til å stole på.

Sitter å verker å dra over dit nå og hente tinga mine, men drøyer den litt, for å se hva mer jeg kan tyne utav ham.

Så, da fikk jeg vel som fortjent da, i følge de fleste her.

Skrevet

Vel, nå har jeg gjort det, og han bet på med hele kjeften fra første stund... Var egentlig ikke noe sjokk, trengte bare en bekreftelse på at han ikke var til å stole på.

Sitter å verker å dra over dit nå og hente tinga mine, men drøyer den litt, for å se hva mer jeg kan tyne utav ham.

Så, da fikk jeg vel som fortjent da, i følge de fleste her.

Synd det, Dark Pink! Men når du tenker over saken visste du vel egentlig hvordan situasjonen var? Trengte du egentlig å lage en felle?

Jeg tipper du fikk ut endel sinne ved å "ferske" ham, og det gjør det kanskje mer legitimt for deg å bryte forholdet. Neste gang kan du vel egentlig bare stole på magefølelsen din, for den er som regel riktig.

Skrevet

Synd det, Dark Pink! Men når du tenker over saken visste du vel egentlig hvordan situasjonen var? Trengte du egentlig å lage en felle?

Jeg tipper du fikk ut endel sinne ved å "ferske" ham, og det gjør det kanskje mer legitimt for deg å bryte forholdet. Neste gang kan du vel egentlig bare stole på magefølelsen din, for den er som regel riktig.

Jo, men jeg var redd for at jeg egentlig bare var paranoid, og at jeg skulle gå glipp av noe, så jeg trengte et håndfast bevis.

Skrevet

Jo, men jeg var redd for at jeg egentlig bare var paranoid, og at jeg skulle gå glipp av noe, så jeg trengte et håndfast bevis.

Men nå vet du at du ikke er paranoid. Du har alle sanser i behold. Stol på dem.

Skrevet

Men nå vet du at du ikke er paranoid. Du har alle sanser i behold. Stol på dem.

Men uansett hvor dumt det høres ut, så er jeg nesten sikker på at han greier å overbevise meg, igjen, om at han hadde en god grunn, og at vi hører sammen..

Jeg VIL, og jeg VET det er rett, men jeg er redd jeg ikke skal greie d..

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville blitt forbannet om noen jeg stolte på testet meg på den måten, og jeg kunne ikke tenke meg å teste min kjære slik.

Likevel ser jeg ikke helt bort fra at jeg kunne selv ha gjort det i en gitt situasjon om mistanken var stor nok. Men i så fall ville det bare være for å finne fellende bevis for noe jeg visste fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...