Gå til innhold

Kjæresten min sikler etter lammekjøtt

Anbefalte innlegg

Gjest pinligberørt

Når kjæresten min og jeg er ute på byen ønsker han allerhelst å gå på diskotek. Vi har dessuten ikke mange andre uteplasser å velge mellom her vi bor.

Vi har det alltid trivelig men når han har fått en viss mengde alkohol i kroppen, finner øynene 18 åringene på dansegulvet og han formelig spiser dem med øynene og ser ikke spesielt smart ut der han sitter og stirrer med åpen munn.

Jeg er ikke sjalu og tror aldri han kunne komme på å falle for fristelsen og være utro,til det har han for mye å miste.

Men jeg synes rett og slett dette er Flaut.

Jeg husker selv hva jeg syns om slike menn da mine venninner og jeg ble sett på som objekt på dansegulvet.

Og ikke minst synes jeg det er pinlig at han faller helt bort når vi er ute sammen med venner.

Hadde kanskje ikke vært så ille om han vær tilnermet lik disse jentene i alder,men han er tross alt snart 50 år (jeg 36)

Hvordan kan jeg få fortalt dette til han uten å såre han?

Er redd han vil ta det til seg om jeg tar opp dette temaet,for mannen tror fremdeles han er 25 år når han har fått seg en for mye.

Fortsetter under...

Gjest Echinaforce

Du vil da vel at han skal ta det til seg? Ingen grunn til å være redd for å såre ham dypt, det er jo fakta: han stirrer så på småjentene at du blir flau, og selv er han snart femti, så det kan hende småjentene også legger merke til det. Bare be ham stirre litt mindre/være mer diskret. eller slutt å gå på diskotek.

Dette er respektløs og uakseptabel oppførsel i mine øyne. Ikke vær redd for å såre han, men si det rett ut. Når han er edru, selvsagt.

I tillegg burde han ha så mye medmenneskelighet at han forstår hvor ubehagelig det kan være for 18-åringer med uønsket oppmerksomhet fra en 50-åring, bare fordi de ønsker å danse.

Dette er ikke særlig smart av han. Jeg skjønner jo at han synes 18 åringer er sexy, for de er jo det. De kan være utrolig sexy også. Men man må bare skjønne at man ikke sitter der som en annen apekatt og sikler åpentlyst.

Jeg skjønner ikke hva han har å gjøre på et diskotek med 18 åringer heller.

Der hadde jeg følt meg passe utilpass.

Jeg føler meg også som en 25 åring UTEN ha drukket, hehe, og ser jo at 18 årige jenter er sexy, men å ville noe mer det ville jeg nok ikke.

Jeg synes du skal fortelle han hva du mente om dette da du var 18. Synd hvis han blir såret, men det er likevel bedre det enn at disse jentene og du skal føle ubehag av det.

Annonse

Gjest æsj....blir kvalm av slike mannfolk

Slike mannfolk blir kalt gamle griser!

Si det rett ut til ham og forvent at han gjør noe med det.

Ellers så må dere finne dere en pub for voksne modne mennesker eller slutte å gå på byen.

Ørkenvandreren

Uten å såre ham?

Kanskje det er det du ikke må være redd for. Greit nok at unge kvinner er veldreide og flotte, men er fyren nærmere 50, er det jaggu på tide å ta rev i seilene. Ikke bare fordi det ser så jævlig patetisk ut, men mest av alt fordi det er en respektløs oppførsel overfor deg.

mil1365380270

Selv om det er ubehagelig først, tror jeg de fleste vil sette pris på å blir gjort oppmerksom på at de driter seg ut. For det er det han gjør, i tillegg til å sette deg i forlegenhet, og være ekkel, grisete, gammel mann ovenfor disse jentene som danser.

Gjest sinnicka

Slike mannfolk blir kalt gamle griser!

Si det rett ut til ham og forvent at han gjør noe med det.

Ellers så må dere finne dere en pub for voksne modne mennesker eller slutte å gå på byen.

Nå har jeg faktisk møtt flere unge griser enn gamle griser, så skjønner ikke helt uttrykket "gamle griser".

Annonse

Gjest sinnicka

Selv om det er ubehagelig først, tror jeg de fleste vil sette pris på å blir gjort oppmerksom på at de driter seg ut. For det er det han gjør, i tillegg til å sette deg i forlegenhet, og være ekkel, grisete, gammel mann ovenfor disse jentene som danser.

Nå kan faktisk unge menn også være griser, og de er det flere av enn de gamle, så jeg skjønner ikke helt at grise-begrepet skal være forbeholdt de svært få mennene som er eldre og oppfører seg grisete?

Nå har jeg faktisk møtt flere unge griser enn gamle griser, så skjønner ikke helt uttrykket "gamle griser".

Hvis man er ung, er man ikke gris, da er man bare kåt og desperat og trasig. Det er når man er 30 år eldre enn de man sikler etter at det blir grisete =)

Gjest sinnicka

Du er sammen med en gammel gris. Punktum.

Nå finnes det faktisk vel så mange unge som gamle griser, så jeg skjønner ikke hvorfor det kun er de eldre som får denne betegnelsen gris.

Man ser mye oftere grisete oppførsel av unge gutter, enn man gjør av eldre menn.

mil1365380270

Nå kan faktisk unge menn også være griser, og de er det flere av enn de gamle, så jeg skjønner ikke helt at grise-begrepet skal være forbeholdt de svært få mennene som er eldre og oppfører seg grisete?

Oppmerksomheten fra jevnaldrende oppfattes annerledes enn når den kommer fra noen på alder med faren deres. Noen de ser på som voksne, ansvarlige :-)

Gjest sinnicka

Hvis man er ung, er man ikke gris, da er man bare kåt og desperat og trasig. Det er når man er 30 år eldre enn de man sikler etter at det blir grisete =)

Nei, vet du hva. Det jeg definerer som grisete oppførsel, har jeg sett adskillig flere unge menn enn eldre menn som har hatt.

Så grisete oppførsel kan aksepteres av unge menn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...