Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3-4 uker, ti kroner til den som vet hvorfor det tar så lang tid.

He he..... ja det er neimen ikke godt å si.... vi får nok smøre oss med tålmodighet, bestiller time 3- 4 uker etter prøven er tatt, så slipper jeg ihvertfall å vente på time hos fastlegen....så satser jeg på at vi har fått prøvesvaret da.... Går det bra med dere?

He he..... ja det er neimen ikke godt å si.... vi får nok smøre oss med tålmodighet, bestiller time 3- 4 uker etter prøven er tatt, så slipper jeg ihvertfall å vente på time hos fastlegen....så satser jeg på at vi har fått prøvesvaret da.... Går det bra med dere?

Joa, venter på å komme i gang med prøverør.

Annonse

Jeg har ringt det senteret hvor min kjære skal ta prøve, og de fortalte at det tar ca en uke å få svar....JIPPI. Så jeg ringte fastelegen min for å få time....men han skal selvfølgelig på ferie, fikk ikke time før i slutten av november. ÆSJ

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...