Jente2323 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg er en jente på 22 år som har kjæreste og går på p piller. Jeg røyker. Det er nå det 6. brettet med p piller jeg går på, og etter det 5.brettet hoppet jeg over mensen ved å starte rett på det jeg er på nå. Har igjen 8 tabletter på brettet, før mensen skal komme. Men nå har jeg hatt småblødninger i et par-tre dager, noe jeg vet er normalt ved p pille bruk..? Det er veldig lite, og stortsett når jeg er på do. Fargen er brunaktig til mørkerød.. Hadde også vondt i magen og korsryggen, i overigår. Det som skremte meg var at det i natt kom ut to små blodaktige klumper fra skjeden, som var ulike det som kan være under menstruasjon. På den ene var en slags hvit hinne, og på den andre så det ut som små blodårer inni hinna/klumpen. De var små, ca 2 cm hver. Dette høres sikkert rart ut, men syns det var ekkelt å se. Jeg tok klinisk abort for ca. 5 mnd siden, har ikke hatt komplikasjoner etterpå. For det andre, har jeg vært veldig plaget med sopp lenge. Det klør og er små klumpete hvit utflod iblant. Kan dette være noe annet enn sopp? Hva kan man gjøre for å bli kvitt det? Bruker Canesten, men kommer stadig tilbake.. Kjæresten min hadde også litt problemer nylig med små knupper på penis og kløe/svie, men det gikk over. Hilsen ei som trenger svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203442-unormal-bl%C3%B8dning-fra-skjeden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.