Gå til innhold

kjærlighetssorg eller sjalu??

Anbefalte innlegg

kattemenneske
Skrevet

hei! jeg er bare 15 år, men jeg ber deg alikevel om å ta dette seriøst. jeg var sammen med kjæresten min en måned. på begynnelsen (1-2uker) var alt perfekt og jeg var veldig forelsket. så blei alt verre, det kjentes ut som om jeg var lei av han og alt han gjorde syntes jeg var teit. dette har skjedd med andre gutter før også, men dette var den første kjæresten min. etter en måned bestemte jeg meg altså for å gjøre det slutt og da vi snakket ut så sa han at jeg hadde vært skikkelig slem, at det virket som om jeg tok han for gitt, at jeg ikke likte han! jeg fikk så dårlig samvittighet, men vi bestemte oss for å være venner. etter litt blei jeg som vanlig igjen, før jeg begynte å angre på at jeg hadde gjort det slutt. og så gikk det ikke en uke en gang også kom det fram at han var forelska i en felles venn. og at han hadde likt henne samtidig som vi var sammen! (men at jeg var nr1 fram til jeg gjorde det slutt) jeg syntes det var kjempe ekkelt, men var like lei meg. jeg gråter masse og tåler ikke tanken på han sammen med henne. men alikevel så tror jeg at alt ville vært bedre hvis hun ikke var til! eller at han ikke var forelsket i henne. er jeg bare sjalu? tok jeg han for gitt og skjønte først nå hvor glad jeg er i han? jeg vurderer selvmord, så ille er det. men jeg er for pinglete, tør ikke fordi det påfører en sterk fysisk smerte! men det er godt mulig at det kan skje.. vær så snill og hjelp meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...