Gå til innhold

Slanking med efedrin/koffein

Anbefalte innlegg

Gjest vil bli tynn

Jeg sliter med å gå ned i vekt og har omtrent prøvd det meste, også sunt kosthold og trim.

Jeg har hørt at legen kan skrive ut efedrintabletter som kombineres med koffeintabletter for å gå raskere ned i vekt. Dette er vel ikke helt bra, men så lenge man først sjekker at alt er i orden med hjerte/blodtrykk hos legen så er det kanskje greit.

Noen som har hørt om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203573-slanking-med-efedrinkoffein/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke kødd med kroppen din!

Det er en farlig vei du er inne på nå! Du vil bare ødelegge stoffskiftet ditt ved å holde på sånn. Forhåpentligvis vil ingen lege med vettet i behold gi deg slike medisiner.

Hvis du virkelig sliter med kiloene, (noe jeg vel egentlig tviler på - noe sier meg at det sitter mest i hodet ditt), så hadde du klart å gå ned i vekt ved å følge et sunt kosthold og trene riktig.

Noe helt annet er selvfølgelig om du har en sykdom som ligger bak, et eksempel her er hypotyreose (lavt stoffskifte) som kan forkludre en vektendring. Dette kan du få avslørt vha. blodprøver hos lege. Det er mange som har fått stoffskiftet sitt ødelagt for godt pga pulverkurer og slikt. Har stoffskiftet ditt blitt for lavt, går du ikke ned i vekt før dette er noenlunde normalt igjen, og det skjer ikke uten medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...