Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

24 år gammel gutt med liten penis. Når den er stiv er den ca 12 cm lang. Er i parforhold, og har vært det i ca 3 år, men vet ikke om jeg hadde vært sammen med henne hvis jeg ikke hadde hatt liten penis. Glad i henne, men...

Størrelse betyr noe, og spar meg for sympatien, den gjør bare vondt verre.

Jeg begynte å røyke tobakk, og hasj, i en tidlig alder og jeg lurer på om dette kan ha hatt noen innvirkning. Har sluttet med hasj for lenge siden, og røyken stumpet jeg for 2 mnd siden.

Det jeg vil vite er om det er noe håp. Er det noen der ute som har hatt liten penis men klart å gjøre noe med det/forandre det? Operasjon er IKKE en utvei.

Har hørt om penis piller fra USA. Noen som har prøvd disse? Funker de? Eller en tyrkisk øvelse med navn JELQ, om dette fungerer...

Skrevet

Du er skikkelig patetisk og ond, som kaster bort kjæresten din sitt liv, fordi _du_ er redd for å være alene. Gjør henne en tjeneste og slå opp. Og for all del, si at hun fortjener noe bedre.

En penis på 12 cm fungerer sikkert helt greit, om du er flink i senga. Bortsett fra å bruke den riktig, er det ingenting å gjøre med penisstørrelsen.

Skrevet

Er du bare sammen med damen fordi du tror at du ikke finner noe annet med liten penis??

Da er du søren ikke mye å spare på. La henne få en sjans til å\ treffe en mann som vil ha henne for den hun er og ikke fordi du har liten penis!!

Skrevet

Du er skikkelig patetisk og ond, som kaster bort kjæresten din sitt liv, fordi _du_ er redd for å være alene. Gjør henne en tjeneste og slå opp. Og for all del, si at hun fortjener noe bedre.

En penis på 12 cm fungerer sikkert helt greit, om du er flink i senga. Bortsett fra å bruke den riktig, er det ingenting å gjøre med penisstørrelsen.

herlighet for en tankegang! har du en million skruer løs eller? utnytter henne på den måten! er det muuulig

Skrevet

Må bare henge meg på de andre som mener du bør gi jenta di fri til å finne noen andre som vil like henne for den hun er.

Det er jo ikke riktig å "bruke" henne fordi du har komplekser.

Når det er sakt så...nei, det er - desverre - ikke noe som virker for å forlenge penis.

Alt av piller, vakumsugere eller hva det nå heter mm. er tull og humburg...kun laget for å loppe folk for penger.

Det eneste jeg har fått med meg "virker" er operasjon, som kan forlenge penis med et par, tre cm.

Men det kan jo også ha sine bivirkninger.

Det var du jo heller ikke interessert i.

12 cm er ikke det helt store problemet.

Du kan ha fordeler med en ikke altfor lang penis. Som for.eks. heftige samleier, med dype penetreringer...det er ikke godt alltid med en penis som er for lang.

Så for ditt vedkommende er nok å prøve å godta den penis du har, og jobbe med teknikker og kunster ellers i samlivet.

Størrelsen er da inget å si på.

Men vurder nå ditt forhold med denne jenta, å beholde henne pga egne komplekser er litt for patetisk, sorry.

:)

skorpionfisken
Skrevet

Du det er ikke lengden det kommer ann på. En lang en er vond når den bunner.

Men jeg håper hun innser at hun ikke trenger være sammen med deg fordi dere synes synd på deg.

Gjest Hode skulder kne og tå
Skrevet

Du får null sympati fra meg,i hvert fall. Jeg har hatt en kjærest med mindre penis enn deg, og det var ikke sexlivet vårt som gjorde at det ble slutt, men faktisk at vi fortsatte sammen lenge etter at det burde være slutt.

Du virker utrolig selvopptatt hvis du virkelig tror at penisen din er så liten at du ikke kan få deg andre kjærester, og derfor BRUKER denne stakkars kjæresten din som sikkert er glad i deg, med penis og alt.

Størrelsen betyr tydeligvis alt for deg, men ikke gå ut fra at den gjør det for andre, verken nåværende kjæreste eller eventuelt andre. Selvfølgelig er det helheten ved en person som er viktig, og helheten i et sexliv også. Man kan ha enorm penis og dårlig sex, og liten har sine fordeler. Jeg savner alle "kjappisene" jeg hadde med min kjæreste med liten, det har jeg ikke kunnet hatt med noen andre. Allikevel har jo min nåværende kjæreste en masse gode kvaliteter, også i senga, og det har ingen ting med hans størrelse å gjøre. Og heldigvis er verken han eller jeg opphengt i detaljer med våre egne kropper at det går ut over selvfølelsen.

Den eneste løsningen for deg er å akseptere den penisen du har (så vidt jeg vet virker ikke piller og slikt), og gå inn for å bruke den på best mulig måte. Og du bør virkelig vurdere om grunnen til at du er i et forhold holder moralsk og medmenneskelig. Siden du sier du er glad i henne, bør du finne ut av om du er glad i henne bare fordi hun liker din penis, eller om det er andre ting du bygger dette forholdet på.

Skrevet

Du får null sympati fra meg,i hvert fall. Jeg har hatt en kjærest med mindre penis enn deg, og det var ikke sexlivet vårt som gjorde at det ble slutt, men faktisk at vi fortsatte sammen lenge etter at det burde være slutt.

Du virker utrolig selvopptatt hvis du virkelig tror at penisen din er så liten at du ikke kan få deg andre kjærester, og derfor BRUKER denne stakkars kjæresten din som sikkert er glad i deg, med penis og alt.

Størrelsen betyr tydeligvis alt for deg, men ikke gå ut fra at den gjør det for andre, verken nåværende kjæreste eller eventuelt andre. Selvfølgelig er det helheten ved en person som er viktig, og helheten i et sexliv også. Man kan ha enorm penis og dårlig sex, og liten har sine fordeler. Jeg savner alle "kjappisene" jeg hadde med min kjæreste med liten, det har jeg ikke kunnet hatt med noen andre. Allikevel har jo min nåværende kjæreste en masse gode kvaliteter, også i senga, og det har ingen ting med hans størrelse å gjøre. Og heldigvis er verken han eller jeg opphengt i detaljer med våre egne kropper at det går ut over selvfølelsen.

Den eneste løsningen for deg er å akseptere den penisen du har (så vidt jeg vet virker ikke piller og slikt), og gå inn for å bruke den på best mulig måte. Og du bør virkelig vurdere om grunnen til at du er i et forhold holder moralsk og medmenneskelig. Siden du sier du er glad i henne, bør du finne ut av om du er glad i henne bare fordi hun liker din penis, eller om det er andre ting du bygger dette forholdet på.

Bra skrevet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...