Gå til innhold

Håper noen har tid til å svare:)

Gjest Hmm...kommer ikke på noe signatur akkurat nå:)

Anbefalte innlegg

Gjest Hmm...kommer ikke på noe signatur akkurat nå:)

Hei,

Vi hadde vår icsi forsøk for ikke så lenge siden. Det endte med at jeg ikke ble gravid. Så vi håper å starte igjen ganske så snart.

Men før det, vil jeg at mannen min skal få mye bedre sædkvalitet. Er det noen her som har tatt noen vitaminpiller og fått bedre sædkvalitet og bedre bevegelighet på sæden? I så fall vil jeg gjerne vite hvilken vitaminer dere har tatt?

Alt i alt så fikk de ut 22 egg. Hvor 14 ble befrukta. Men kun 2 egg var tilsynelatende bra nok til å sette inn i gjen. Alt kommer jo ann på hvor bra beveglihet sædcellene har, mener jeg å ha hørt. Noen som mener noe annet, om det er noen andre faktorer som spiller inn?

Håper noen kan ta seg tid til å svare:)

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203640-h%C3%A5per-noen-har-tid-til-%C3%A5-svare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tidl. Peggy

Når man tar ICSI så plukker de ut de beste sædcellene. Det kan like godt være egget som ikke er av helt bra kvalitet.... Det er alltid bare noen av eggene som er i "den rette" fasen når de blir befruktet. Når det gjelder sædkvalitet, så har jeg hørt at bla Zink er viktig. Noen er også fått bedret kvalitet ved hjelp av akupunktur. Selv har jeg vært igjennom 7 ICSI forsøk. Vi lyktes på første forsøk da vi dro til Danmark, og hadde hatching på eggene. Se gjerne innom www.maigaard.dk Ellers så tror jeg nok du sikkert vil lykkes snart, du produserer jo masse egg. Ønsker dere lykke til!!

Som sagt under her, så trenger en ikke god sædkvalitet ved icsi, dersom det bare er mulig å finne en eneste supersvømmer.

Denne blir så ført direkte inn i egget.'

Ved ivf er det noe annet.

Icsi velges stort sett når sædkvaliteten er dårlig, har jeg skjønt det som.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...