Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den var seks meter på det høyeste og fire meter på den korteste. Vi så rett inn i en grønn vegg. Den står en meter fra stuevinduet vårt.

Han ville at den skulle vokse så høy at vi ble "murt inne" fra andreetasje også.

Men det har vært rettsak nå, og hekken er ikke mer enn 2 mter forran vinduet vårt nå, så nå er bare halve vinduet dekket, og vi har fått inn dagslys. Så vi er fornøyd.

Men han er ikke ferdig med oss enda, ser det ut til.

Har dette vært i nyhetene? Jeg synes jeg husker noe om en hekkestrid.

Fortsetter under...

Jeg har over 30 nære naboer som jeg tildels deler bolig med..

Det hadde blitt mange kaffekopper og vinglass på en uke, det ;o)

Det er nok ingen kultur for sånt her, nei. Men er på hils med ganske mange av dem, og man treffes helst utendørs, spesielt i sommerhalvåret. Da kan det nok vanke en pils i ny og ne også.

Jeg har over 30 nære naboer som jeg tildels deler bolig med..

Det hadde blitt mange kaffekopper og vinglass på en uke, det ;o)

Det er nok ingen kultur for sånt her, nei. Men er på hils med ganske mange av dem, og man treffes helst utendørs, spesielt i sommerhalvåret. Da kan det nok vanke en pils i ny og ne også.

"Jeg har over 30 nære naboer som jeg tildels deler bolig med.."

Da innser jeg at det blir i meste laget å ha nær kontakt med alle :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...