Gå til innhold

Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Jeg vet at jeg aldri ville rotet meg borti en sånn situasjon i utgangspunktet. En sånn jente hadde det aldri blitt noe mer med.

Men nå gjetter jeg på at dette er noe som ikke har vedvart, men har kommet med årene. I så fall er det veldig vanskelig å gi noen andre råd enn å snakke, finne ut hvorfor han har forandret seg (forutsatt at han ikke har vært sånn hele tiden), og se om det er noe dere kan gjøre for å få det til å fungere.

Det kan jo være at skoen trykker et eller annet sted hvis han plutselig har forandret seg.

Vi hadde oftere sex da vi ble kjærester, men jeg ble raskt gravid og etter hvert ble det sjeldnere.

Nå virker det som om han kun tenker på seg og sitt (og han mener jeg bare er opptatt av meg selv).

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Vi hadde oftere sex da vi ble kjærester, men jeg ble raskt gravid og etter hvert ble det sjeldnere.

Nå virker det som om han kun tenker på seg og sitt (og han mener jeg bare er opptatt av meg selv).

Dere må bare snakke sammen. Forsøke å finne ut av hvorfor ting har forandret seg.

For det er jo ganske uutholdelig å skulle være i et sånt forhold - dersom man selv har behov for sex og nærhet.

Og de fleste har jo det.

Jupp....samma fyren......

...og som vanlig så treffer du spiker'n rett på.....

Åssen klarer du det hver gang???..*kraftig imponert*....og får tusle ut å tenke litt

Som jeg sa tidligere her og - pass på deg selv.

Når sex brukes som maktmiddel; vil ofte utviklingen bli skummel.

Avvisning og nedbryting av selvtillit i forhold til seksualitet og prestasjoner er første fase.

Neste fase innebærer overtramp av seksuelle grenser - at den maktranende partner bevisst begynner å kreve at seksualiteten tar former som en selv ikke ønsker å delta i - og da gjerne nedverdigende aktiviteter.

Og har man kommet dit; da er man i en farlig situasjon.

Ikke minst fordi denne fasen også har en utvikling.

Men dette vet du - ikke sant...?

Gjest ikke signatur

Dere må bare snakke sammen. Forsøke å finne ut av hvorfor ting har forandret seg.

For det er jo ganske uutholdelig å skulle være i et sånt forhold - dersom man selv har behov for sex og nærhet.

Og de fleste har jo det.

Vi har snakket sammen!

Nå blir det nesten slik at jeg ikke har lyst til å være med ham, men jeg trenger litt kos av og til. Og når vi først skal ha sex så blir det litt merkelig siden det er så lenge siden.

Gjest ikke signatur

Som jeg sa tidligere her og - pass på deg selv.

Når sex brukes som maktmiddel; vil ofte utviklingen bli skummel.

Avvisning og nedbryting av selvtillit i forhold til seksualitet og prestasjoner er første fase.

Neste fase innebærer overtramp av seksuelle grenser - at den maktranende partner bevisst begynner å kreve at seksualiteten tar former som en selv ikke ønsker å delta i - og da gjerne nedverdigende aktiviteter.

Og har man kommet dit; da er man i en farlig situasjon.

Ikke minst fordi denne fasen også har en utvikling.

Men dette vet du - ikke sant...?

Jeg forstår ikke hva du mener her. (Men så var ikke svaret til meg heller da.)

Annonse

Har et råd;

Flagg ut, finn på noe utenfor hjemmet, reis på ferie uten ham. La ham forstå at han må gjøre noen forandringer for å holde på deg. Jeg synes han høred demonstrativ ut. Hvis han ikke vil forandre seg, må du spørre deg selv om du er interessert i å fortsette å leke gjemsel med ham..

ShitDiddelyDo

Vi har snakket sammen!

Nå blir det nesten slik at jeg ikke har lyst til å være med ham, men jeg trenger litt kos av og til. Og når vi først skal ha sex så blir det litt merkelig siden det er så lenge siden.

Med fare for å høre noe bastant ut, så hadde jeg ikke klart å ha det sånn.

Sikker på at han ikke har vært utsatt for noe i barndommen? bare en tanke jeg fikk da jeg leste et par av dine andre innlegg i tråden.

Er vel greit at en gutt ikke liker noe? Altså, få ham til å vise hva han liker og hvordan. Det er faktisk lov for en gutt å ikke like noe også! Men her kommer god komunikasjon inn i bildet!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...