Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,

den 21. oktober var jeg sammen med en mann. vi hadde ikke samleie, men han hadde penis mot skjeden min (ikke inni meg)..dette var før det hadde gått for han..han hadde også fingrene inni meg, men det var også før det gikk for han...(skjeden min var ganske våt) er det mulig at jeg har blitt gravid? tror dette var midt i eggløsningen..dvs at jeg hadde første dag av forige mens den 6.oktober, og forventer mensen igjen rundt 3./4.november....

er mulig jeg er altfor hysterisk nå, og bekymrer meg uten grunn...men har tidligere hatt en kirurgisk abort, og har etter dette vært skikkelig redd for å bli gravid igjen...

håper på snarlig svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203731-mulig-at-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg vil si at det er særdeles lite sannsynlig at du skal ha blitt gravid på denne måten. Jeg mener du kan se helt bort i fra muligheten. Det er godt du ta forholdsregler hvis du ikke ønsker å bli gravid. Det beste for deg er nok kanskje noe du kan ha kontroll over selv, f.eks. p-piller e.l. Ved bruk av kondom har man ofte en tendens til å ta den på i seneste laget, spes. hvis man er ekstra ivrig og ennå ikke er veldig trygge på hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...