scrulla Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hei der ute! Er midt i 30-årene og vil svært gjerne bli gravid. MEN veier 90 kilo, 170 cm høy. Dvs, burde vært ned ca 20 kilo i vekt. Er det flere der ute som svangerskapet har gått bra med tross overvekt? Gruer meg for å evt legge på meg 15 kilo som sist, samtidig som jeg ser at alderen tikker, og at det neigu ikke er lett å slanke seg. Har noen erfaring med overvekt og svangerskap? Har dere noen råd å gi meg, er jeg veldig takknemlig 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 kanskje du skulle stillt spørsmålet på gravidforumet og småbarnsforumet. Det er ikke alle her som har vært gravid før:) 0 Siter
scrulla Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 kanskje du skulle stillt spørsmålet på gravidforumet og småbarnsforumet. Det er ikke alle her som har vært gravid før:) Takk for rådet, skal stille spørsmålet der istedet 0 Siter
morild Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hei ! Jeg er overvektig og har to normale svangerskap bak meg. Prøvde å gå ned litt i forkant av nr 2, men la på meg i forbindelse med hormonkurer. Det går nok bra skal du se! Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.